لوگو ایران ایمپلنت

لیفت لثه چیست؟

لیفت لثه
آنچه می‌خوانید! ...

از زمان پیدایش نسل بشر تا به امروز زیبایی یکی از اصول مهم در برقراری روابط اجتماعی بوده و هست. زیبایی صورت به عنوان یک هدیه خدا دادی همیشه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد می شود.

اصول زیبایی شامل موارد متعددی می شود که از قد و وزن گرفته تا سایز بینی و مکان قرار گیری ابروها در آن دخیل هستند.

از مهمترین مولفه های زیبایی، زیبایی دهان و دندان است که اولین چیزی است که در یک مکالمه خود را نمایان می کند. سفیدی دندان، خط لبخند و متناسب بودن سایز لثه و دندان ها از جمله مواردی است که زیبایی دهان و دندان را به نمایش می گذارند.

در این مقاله به نحوه انجام جراحی لیفت لثه + [عکس آن] اشاره شده است.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که:

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در مورد تنظیم خط لثه و نحوه انجام آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

لیفت لثه چگونه است؟

برای درمان لثه های قطور و متورم که قسمت عمده دندان را می پوشانند، پزشک متخصص اقدام به جدا کردن قسمت اضافه لثه و حذف آن از روی دندان می کند.

در جراحی با تیغ این عمل همراه با خونریزی است و قسمت جدا شده لثه از دهان خارج می شود، همچنین دوره نقاهت طولانی تری دارد.

در روش لیزیک، لثه به کمک لیزر سوزانده می شود و قسمت های اضافی آن نیازی به خارج کردن و جدا کردن از لثه ندارند، در نتیجه بدون خونریزی است و درد بسیار کمتری را تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: مهمترین مراقبت های بعد از سینوس لیفت

مرحله مهم جراحی فلپ لثه

پریودنتیست یا بهترین متخصص ایمپلنت در تهران شما ابتدا تمام پلاک ها و جرم ها را از اطراف دندان های شما پاک می کند. او مطمئن می شود که بهداشت دهان و دندان شما خوب است.

پریودنتیست شما همچنین سلامت شما و داروهای مصرفی شما را ارزیابی خواهد کرد. این مهم است تا مطمئن شوید که جراحی برای شما بی خطر است.

عکس لیفت لثه

در این قسمت 2 نمونه از لیفت لثه را مشاهده می کنید:

عکس لیفت لثه 1
نمونه اول
عکس لیفت لثه 2
نمونه دوم

دوره نقاهت لیفت لثه

دوران نقاهت در روش لیزیک بسیار کم است در نتیجه فرد به راحتی می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد، هرچند که باید تا چند روز رژیم غذایی خود را تغیر دهد که پزشک معالج آنها را بیان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مراحل انجام سینوس لیفت

نحوه انجام جراحی فلپ لثه

ابتدا یک شات برای بی حس کردن ناحیه دریافت می کنید. سپس پریودنتیست از یک چاقوی جراحی برای جدا کردن لثه از دندان استفاده می کند. آنها به شکل فلپ بلند یا جمع می شوند. این به پریودنتیست دسترسی مستقیم به ریشه ها و استخوان های حامی دندان ها می دهد.

بافت ملتهب از بین دندان ها و هر گونه سوراخ (نقص) در استخوان برداشته می شود. سپس پریودنتیست روشی به نام جرم گیری و پلانینگ ریشه را برای تمیز کردن پلاک و تارتار انجام می دهد.

اگر نقایص استخوانی دارید، پریودنتیست شما ممکن است آنها را برطرف کند. به این روش کانتورینگ استخوانی می گویند. لبه های استخوان را با استفاده از سوهان یا فرزهای چرخان صاف می کند.

لیفت لثه

خطرات جراحی لثه

بعد از جراحی یا جراحی سی ال لثه یا حتی جراحی لیفت سینوس برای ایمپلنت ممکن است مقداری خونریزی و تورم داشته باشید. خطر ابتلا به عفونت وجود دارد.
لثه‌های شما در ناحیه‌ای که تحت درمان قرار گرفته‌اند، با گذشت زمان بیشتر از بین می‌روند.

دندان هایی که تحت درمان قرار گرفته اند ممکن است نسبت به گرما و سرما حساس تر شوند. دندان ها همچنین احتمال بیشتری برای ایجاد حفره در ریشه دارند.

قصد انجام لیفت لثه را دارید؟

در صورتی که قصد دارید تا این جراحی را انجام دهید یا در مورد جدیدترین قیمت لیفت لثه اطلاعاتی کسب کنید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید