لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان iTi آی تی آی

ایمپلنت سوئیسی iti
آنچه می‌خوانید! ...

آیا تا کنون در رابطه با ایمپلنت سوئیسی چیزی شنیده اید؟ آیا تمایل دارید از این نوع ایمپلنت استفاده کنید؟ مزایای ایمپلنت آی تی آی iTi چیست؟ چه عواملی بر روی هزینه ایمپلنت سوئیسی iTi تاثیر می گذارند؟

دندان ها

یکی از اعضای حیاتی بدن هستند که باید رسیدگی های لازم و مراقبت های موردنیاز در خصوص آنها انجام شود، تا در مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند.

بروز هر گونه مشکل در دندان ها، باعث ایجاد مسائلی در زیبایی و سلامتی اشخاص می شود و ادامه زندگی را برای آنها سخت می کند و در صورت آسیب دیدن دندان ها باید از راهکار هایی که امروزه برای ترمیم دندان ایجاد شده است، استفاده کرد.

ایمپلنت آی تی آی iTi

کشور سوئیس با طراحی و ساخت ایمپلنت اشترومن تا حد زیادی بازار رقابت قطعات ایمپلنت را به دست گیرد. در ابتدای کار با کمک مهندس های کارکشته و حرفه ای به نحوی ایمپلنت سوئیسی برند iTi را طراحی کرده است که برای بیمارانی با کوتاه بودن و کافی نبودن تراکم قابل کاشت باشد.

انتخاب T

به این دلیل بوده که بهترین متخصص ایمپلنت یا دندانپزشک با کمک تجربه و مهارت خود می تواند به خوبی کار گذارد. در کنار تمامی این موارد اشترومن از نظر جنس دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی می باشد که تا حد زیادی شکستگی و خرابی را پایین آورده است. علاوه براین طول درمان و بهبودی را به خوبی کاهش داده است.

در نگاه اول

طراحی این قطعه ساده به نظر خواهد آمد اما از سوی دیگر فراتر از استانداردهای دندانپزشکی برای ساخت ایمپلنت دندان می باشد. شرکت اشترومن دو خط از تولیدات خود را در سطح استخوان و در سطح بافت طراحی و تولید قرار داده است.

ایمپلنت در سطح بافت

ساده بودن این نوع از ایمپلنت اشترومن به حدی بوده که متخصص مرکز ایران ایمپلنت می تواند آن را تنها در یک جلسه در فک بیمار کار گذارد. نگران جوش خوردن پایه های این نوع از ایمپلنت های سوئیسی نباشد زیرا آن ها به راحتی و در زمان بسیار کمتری با لثه جوش خواهد خورد.

ترمیم یافتن لثه

کمتر از حد تصور بیمار بوده و کمتر از زمان موعد می تواند به دندان خود برسد. احتمال شکست در این نوع از ایمپلنت کمتر از دیگر ایمپلنت ها بوده که و این مورد مدیون جنس سطح sla می باشد. با استفاده از جنس sla می توان از بروز بیماری های خاصی مانند بیماری peri – implantitis پیشگیری کرد.

ایمپلنت سوئیسی iti

 ایمپلنت در سطح استخوان

ایمپلنت سوئیسی اشترومن دارای قابلیت های زیادی بوده و می توان از آن در سطح مختلفی استفاده کرد. یکی از این سطح ها، استفاده از ایمپلنت آی تی آی iTi در سطح استخوان می باشد که همانند دندان طبیعی خود را نشان می دهد.

برای قرار دادن

تاج دندان متخصص دچار مشکل خاصی نخواهد شد زیرا این نوع را به صورت منعطف ساخته اند. در میان دیگر رقبای ایمپلنت سوئیسی برند آی تی آی می توان گفت که دارای بهترین کیفیت از نظر زیبا بودن و عملکرد درست تری می باشد.

مزایای ایمپلنت  iTi

انجام ایمپلنت در شهرک غرب دارای مزیت ها و معایبی از قبیل زیر است:

ایمپلنت دندان iTi دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی است که در صورت استفاده از آن می توان تا مدت زمان بسیار طولانی حتی تا پایان عمر از آن استفاده کرد که از این رو نیازی به صرف هزینه مجدد برای ترمیم دندان ها وجود نخواهد داشت. این نوع ایمپلنت با بدن انسان به خوبی سازگاری دارد و مشکلی را برای بدن ایجاد نمی کند.

این نوع ایمپلنت برای اشخاصی که دارای تراکم ناکافی استخوان برای استفاده از ایمپلنت هستند نیز مناسب می باشد.

اما در رابطه با معایب این نوع ایمپلنت نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که متاسفانه ایمپلنت آی تی آی iTi دارای هزینه بالایی است و به همین دلیل تهیه آن از عهده هر کسی بر نمی آید.

جنس ایمپلنت از چیست؟

هر چند در اکثر موارد جنس ایمپلنت دندان را از تیتانیوم و یا سرامیک می سازند اما در کل بسته به کارایی و هدف مورد نظر جنس ایمپلنت دندان برند iTi تفاوت خواهد داشت. در نظر داشته باشید برای ساخت هر کدام نیاز است با متخصص ایمپلنت مشورت لازم را انجام داد.

برفرض مثال

یکی از آلیاژهایی استفاده می شود، roxolid بوده که دارای عملکرد بالایی می باشد. در این نوع از ایمپلنت از 15 درصد زیرکونیوم و مابقی آن را تیتانیوم بکار برده اند. از قابلیت های آن می توان به سرعت جوش بالای استخوان فک می توان اشاره کرد.

اندازه های مختلف ایمپلنت سوئیسی برند iTi می تواند نیاز هر بیماری را به راحتی برآورده کند. رنج اندازه های 9/2 میلیمتری تا 4 میلیمتری می تواند این تضمین را به متخصص بدهد که کاشت ایمپلنت دندان برند iTi را به آسانی انجام دهد.

چنانچه

در مرکز ایران ایمپلنت با جنس استیل روبرو شدید تعجب نکنید زیرا آن را برای بیمارانی طراحی کرده اند که به آلیاژ تیتانیوم حساسیت دارند. فراموش نکنید که در روکش ایمپلنت دندان با جنس سرامیک دقت فراوانی به کار رفته است و این نوع از آزمون های متفاوتی سربلند بیرون آمده است.

در صورتی که

بیمار اقدام به کاشت ایمپلنت دندان برند iTi از جنس سرامیکی نماید می تواند در طول زندگی همانند دندان طبیعی از آن استفاده کند. از سوی دیگر دوام و ماندگاری این نوع با شرایط مراقبت های پس از کاشت تا 15 سال قابل تضمین می باشد. علاوه براین موفقیت آن را تا حدود 97 درصد به بالاتر به خود اختصاص داده است.

هزینه ایمپلنت آی تی آی iTi

در اینکه هزینه های خدمات ایمپلنت در سعادت آباد نسبت به دیگر خدمات پزشکی بیشتر می باشد، شکی وجود ندارد. از سوی دیگر خدمات دندانپزشکی که در راستای زیبایی انجام می شود هزینه های بالاتری را برای بیمار در بر خواهد داشت.

البته

نمی توان در همان ابتدا هزینه و قیمت خدمات دندانپزشکی را اعلام کرد. بسته به شرایط بیمار و تجهیزات مورد استفاده و تخصص دندانپزشک قیمت ها در نوسان و تغییر می باشد.

در این میان

قیمت و هزینه ایمپلنت سوئیسی نسبت به دیگر انواع ایمپلنت دندان بیشتر می باشد. در مراحل کاشت ایمپلنت دندان، متخصص مجبور بوده که تمام دقت و مهارت خود را به کار ببرد.

کشور سازنده و برند ایمپلنت نیز می تواند تا حدودی قیمت را بالاتر بکشد. اما فراموش نکنید در قبال این هزینه در آینده از هزینه های بعدی و مازاد دندانپزشکی (در شرایط رعایت مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان) خود را نجات دهند.

سخن پایانی

دوستان عزیز و هموطنان گرامی با توجه به مطالبی که در خصوص ایمپلنت آی تی آی iTi برای شما عزیزان مطرح کردیم، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر از عهده پرداخت هزینه دندانپزشکی این نوع ایمپلنت بر می آیید از آن استفاده کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی در خصوص ترمیم دندان های خود دریافت نمایید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص انواع ایمپلنت های سوئیسی و ایمپلنت اقساطی نیاز دارید، سایر مقالات ما را نیز در رابطه با این نوع ایمپلنت مطالعه نمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید