لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان سی آی سی (CIS)

ایمپلنت کره ای cis
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت کره ای CIS موضوع مورد بحث ما در این مقاله است که همکاران ما در مرکز ایران ایمپلنت برای شما عزیزان آماده کرده اند.

به طور تقریبی هم اکنون بیش از 600 کمپانی سازنده ایمپلنت دندان در سراسر دنیا وجود دارد که هر کدام مدل های مختلفی از ایمپلنت را تولید و عرضه می کنند. این تنوع زیاد انتخاب بهترین ایمپلنت دندان را برای همه حتی دندانپزشکان سخت خواهد کرد.

ورود ایمپلنت با گارانتی به دنیای دندانپزشکی بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته بوده به کشور ایران نیز راه پیدا کرده است. ایمپلنت کره‌ای در این میان بازار رقابت را دست گرفته و با عرضه انواع مدل های آن برای هر بیماری قابل کاشت است.

ایمپلنت کره ای cis جزو برندهای معروف است که دارای کیفیت بسیار بالا بوده و توانسته توجه زیادی از بیماران حتی پزشکان را به خود جلب کند.

تا انتهای مقاله همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

6 نوع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت های کره ای به شرح زیر تقسیم می شوند:

1 ایمپلنت snu کره ای
2 ایمپلنت Sewon medix
3 ایمپلنت cis
4 Biotem
5 Megagen
6 Osstem

در میان تمامی این برند های کره ای ایمپلنت، cis محبوب ترین برند کره ای در ایران است زیرا با وجود هزینه مقرون به صرفه و مناسب، از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است و درصد موفقیت آن بسیار بالا است.

مزایای ایمپلنت کره ای

اولین گزینه از مزایای ایمپلنت دندان کره ای را می توان به قیمت به صرفه آن اختصاص داد. قیمت مقرون به صرفه این برند باعث شده است که افراد زیادی علاقه خود را به کاشت ایمپلنت دندان کره ای cis نشان دهند.

فراوانی ایمپلنت کره‌ ای در بازار قطعات دندانپزشکی از دیگر مزیت های این برند است. ایمپلنت دندان کره ای cmi راحتی غذا خوردن، صحبت کردن را برای بیمار به ارمغان می آورد. شکل و ظاهر برند cis به نحوی است ظاهری همانند دندان طبیعی در صورت بیمار ایجاد می کند.

ایمپلنت کره‌ای به دلیل داشتن لایه محافظ از تحلیل لثه جلوگیری می کند و علاوه برآن از آسیب رسیدن به دندان های مجاور پیشگیری می کند.

دوام ایمپلنت کره ای چقدر است؟

ایمپلنت کره ای بسته به نوع برند، کیفیت و قیمت دارای مقاومت و دوام متفاوتی هستند. اما با اینحال هر کدام از برندهای ایمپلنت کره‌ای دارای ضمانت هستند و کیفیت آن را تضمین می کنند.

شاید این نوع از برندهای کره ایی

از لحاظ دوام با ایمپلنت سوئیسی و یا آمریکایی قابل مقایسه نباشد، اما نسبت به کاربرد و قیمتی که دارند دارای دوام و ماندگاری خوبی هستند.

از این نکته هم نباید غافل شد که

دوام و ماندگاری ایمپلنت بسته به مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت بستگی دارد. استفاده از مسواک مخصوص، نخ دندان و دهانشویه که دندانپزشک معرفی می کند می توان دوام و طول عمر ایمپلنت کره ای cis را افزایش داد.

ایمپلنت کره ای cis

آیا کاشت ایمپلنت دندان کره‌ای درد دارد؟

در اکثر مواقع بیمارانی که به مرکز ایمپلنت در سعادت آباد وارد می شوند، استرس کاشت ایمپلنت دندان با درد را دارند.

به طور تقریبی این سوال بین تمامی افرادی که برای کاشت اقدام می کنند، مشترک است. کاشت ایمپلنت دندان به تنهایی خود دردی ندارد زیرا عمل کاشت به همراه بیحسی موضعی انجام می شود و در حین کار دهان و دندان بیمار بیحس می باشد.

در نظر داشته باشید که

کاشت ایمپلنت کره ای cis عوارضی را به همراه ندارد. هر چند که مراحل کاشت زیاد و پیچیده است اما این روند به صورت کاملا برنامه ریزی شده انجام می شود و متخصص ایمپلنت باتجربه آن را بدون ایجاد مشکلات بعدی انجام می دهد.

مراقبت های لازم بعد از ایمپلنت CIS که باید جدی گرفته شوند!

در این قسمت به مهم ترین مراقبت هایی که باید به دقت رعایت شوند اشاره شده است:

  • استراحت کردن
  • خوردن غذاهای نرم
  • مسواک زدن به آرامی
  • استفاده مداوم از داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • عدم استعمال دخانیات

جایگاه ایمپلنت کره ای CIS در ایران

به صورت کلی انواع ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و ایمپلنت cis نیز در ایران به وفور استفاده می شود و پزشکان نیز این برند را قبول دارند و توصیه می کنند که بیماران از آن استفاده نمایند.

علت استقبال از ایمپلنت کره ای در ایران این است که این نوع ایمپلنت ها با وجود هزینه مقرون به صرفه تر در مقایسه با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی ، از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و کیفیت مناسبی دارند.

دلیل دیگر آن نیز این است که

ایمپلنت های کره ای راحت تر در بازار ایران قابل دسترسی هستند و پیدا کردن آنها آسان تر از انواع اروپایی و آمریکایی است.

پس با این وجود چنانچه قصد دارید از ایمپلنت کره ای استفاده کنید، می توانید با خیال آسوده ایمپلنت cis را انتخاب نمایید.

قیمت و هزینه ایمپلنت کره ای CIS

هزینه های سرسام آور دندانپزشکی بر هیچکس پوشیده نیست اما در این میان هزینه ایمپلنت دندان به دلیل برخی عوامل بیشتر از دیگر خدمات دندانپزشکی است.

در حالت کلی قیمت ها به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ایمپلنت دندان 7 الی 30 میلیون

بهترین مرکز ایمپلنت کره ای CIS در تهران

کلینیک تخصصی ایران ایمپلنت واقع شده در شهرک غرب تهران یکی از بهترین مراکز برای ایمپلنت دندان و ارائه ایمپلنت کره ای cis به متقاضیان ایمپلنت می باشد که سابقه فعالیت این مجموعه بسیار بالا است و جایگاه خوبی را در شهر تهران پیدا کرده است.

تمامی امور درمانی در این مرکز زیر نظر بهترین پزشکان ایران و با تجهیزات پیشرفته و بر اساس آخرین روش های روز دنیا انجام می شوند.

سخن پایانی

مرکز ایمپلنت ایران با ارائه انواع برندهای ایمپلنت اقساطی بخصوص ایمپلنت کره ای cis رضایت خاطر بیماران خود را جلب کرده است.

پس اگر تمایل دارید که برای ترمیم دندان های خود با ایمپلنت در تهران و یا حتی سایر شهرستان ها اقدام کنید، بهترین پیشنهاد ما برای شما عزیزان مراجعه به ایران ایمپلنت در تهران است زیرا ایران ایمپلنت متعلق به تمامی مردم ایران و این مرز و بوم است و در طول سال تعداد زیادی مراجعه کننده از سایر شهرستان های ایران را پذیراست.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید