لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان کره‌ ای
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت‌ کره‌ ای، همانند سایر ایمپلنت‌‌ها، جایگزین مناسبی برای دندان‌های از دست رفته محسوب می‌شوند که در استخوان فک نصب می‌شوند. این ایمپلنت‌ها از موادی مانند تیتانیوم و یا آلیاژهای تیتانیوم ساخته می‌شوند که دارای قابلیت تعامل با بافت استخوانی هستند.

با توجه به هزینه‌های نسبتاً کمتر و همچنین دسترسی آسان‌تر به این نوع ایمپلنت‌ها نسبت به برندهای اروپایی و آمریکایی، ایمپلنت‌های کره‌ای به عنوان یک گزینه پرطرفدار برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در بسیاری از کشورها شناخته می‌شوند.

بسیاری از ایمپلنت‌های کره‌ای نیز دارای استانداردهای بین‌المللی و تاییدهای FDA و CE هستند.

با این حال

باید توجه داشت که کیفیت ایمپلنت‌ کره‌ ای ممکن است متفاوت باشد و باید از تامین کنندگان قابل اعتماد و با تجربه خریداری شوند. همچنین بستگی به نیازهای بیمار و توصیه دندانپزشک دارد که کدام یک از برندهای معتبر، می‌تواند مناسب باشد.

تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان، برای افرادی که به دلیل حوادث ناگوار مانند تصادف یا ضربات شدید، دندان‌های خود را از دست داده‌اند، به آنها فرصت دوباره‌ای برای داشتن دندان‌های سالم و جانشین می‌دهد.

ایمپلنت دندان کره ای

از یک پایه فلزی تیتانیومی تشکیل شده است که برای بیمار نقش ریشه دندان را ایفا می کند. متخصص های ايمپلنت برای ایجاد مقاومت و استحکام آن را با مواد خاصی پوشش می دهند که بتواند طی سالهای طولانی برای بیمار دوام داشته باشد.

با وجود اینکه

انواع برندهای ايمپلنت دندان در مرکز ایران ایمپلنت وجود دارد، اما ایمپلنت کره ای طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. قیمت مناسب، کیفیت عالی، عدم محدودیت و طول عمر زیاد تنها چند مورد از انتخاب ایمپلنت دندان کره ای است.

ایمپلنت دندان کره ای

انواع برند ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت‌های کره ای به دو دسته تقسیم می‌شوند: ایمپلنت‌های بدون برند و ایمپلنت‌های برند دار.

ایمپلنت‌های برند دار عمدتاً توسط شرکت‌های بزرگ دندانپزشکی کره‌ای تولید می‌شوند. این شرکت‌ها برای تولید ایمپلنت‌های خود از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کنند.

9 برند معروف ایمپلنت کره‌ای عبارتند از:

  1. ایمپلنت‌ AIC (Advanced Implantology Center)
  2. ایمپلنت‌ NEOSS
  3. ایمپلنت‌ دیو DIO Implant
  4. ایمپلنت‌ MegaGen
  5. ایمپلنت ایمپلنتیوم Implantum
  6. ایمپلنت دنتیس One Q
  7. ایمپلنت سی ام آی Cmi
  8. ایمپلنت دندان بایوتم Biotem
  9. ایمپلنت دندان CIS
  10. ایمپلنت چاروم

همچنین، ایمپلنت‌های بدون برند از تولیدکنندگان کوچک‌تر و نامعروف تولید می‌شوند و معمولاً قیمت‌های پایین‌تری نسبت به ایمپلنت‌های برند دار دارند.

با این حال

کیفیت ایمپلنت‌های بدون برند به طور قطع نامشخص است و بیماران باید در انتخاب آن‌ها با دقت بیشتری عمل کنند و توصیه دندانپزشک خود را در نظر بگیرند.

انواع ایمپلنت کره ای

1) برند کره ای AIC (Advanced Implantology Center)

ایمپلنت دندان AIC یکی از برندهای ايمپلنت دندان است که توسط شرکت AIC Implant در کره جنوبی تولید می‌شود. این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، محصولات با کیفیت بالا و به روز را برای صنعت دندانپزشکی ارائه می‌دهد.

این نوع ايمپلنت دندان

از جنس تیتانیوم است که جذب بالایی در بدن انسان دارد و به دلیل پایداری و مقاومت بالای خود، گزینه مناسبی برای جایگزینی دندان‌های گم شده محسوب می‌شود. سطح این ايمپلنت نیز ضد عفونی و بدون باکتری است که جلوی ابتلا به عفونت‌ها و التهابات را می‌گیرد.

همچنین

طراحی این ايمپلنت به گونه‌ای است که پس از جایگذاری، بدن به راحتی آن را تشخیص داده و به آن سازگاری پیدا می‌کند.

از 3 مزیت این ايمپلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  ماندگاری بالا
  2.  قابلیت جذب بارگذاری بالا 
  3.  نیز پایداری در برابر نیروهای گوناگون

2) برند کره ای NEOSS

ایمپلنت دندان NEOSS یکی از برندهای معتبر ايمپلنت دندان است که توسط شرکت NEOSS INC در کره جنوبی تولید می‌شود. این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، محصولات با کیفیت بالا و به روز را برای صنعت دندانپزشکی ارائه می‌دهد.

این نوع ایمپلنت دندان

دارای سطح ضد عفونی و بدون باکتری است که جلوی ابتلا به عفونت‌ها و التهابات را می‌گیرد. همچنین، طراحی آن به صورت خاصی صورت گرفته است که در صورت استفاده صحیح، قابلیت جذب بارگذاری بالایی را دارد و تا مدت زمان طولانی ماندگاری دارد.

این ايمپلنت با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شود و با بهره‌گیری از طراحی های منحصر به فرد خود، می‌تواند گزینه ای مناسب و کارآمد برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شده باشد.

همچنین

برای افرادی که از بیماری های لثه و مشکلات دهانی رنج می‌برند، این ایمپلنت یک گزینه مناسب می‌باشد زیرا ماندگاری بالای آن و قابلیت سازگاری با بافت‌های بدن، ریسک عفونت را کاهش می‌دهد.

3) برند کره ای مگاژن

در سال 2002 تحول خاصی در دنیای دندانپزشکی رخ داد. شرکت کره ای مگاژن با رائه قطعات ايمپلنت فعالیت اولیه خود را شروع کرد. کمی بعد از آن یعنی در سال 2006 شرکت مگاژن برند Rescue را به بازار تجهیزات دندانپزشکی روانه کرد که همزمان توانست تاییدیه FDA را نصیب خود کند.

برند مگاژن

یکی از انواع ایمپلنت دندانی است که توسط شرکت مگاژن در کشور کره جنوبی تولید می‌شود. این ایمپلنت‌ها از جنس تیتانیوم ساخته شده‌اند و در اندازه‌ها و طول‌های مختلفی و با انواع طرح‌های سطحی موجود هستند.

ایمپلنت‌های مگاژن دارای 4 مزیت مانند:

  1.  طراحی بسیار دقیق
  2.  سازگاری با بافت‌های بدن بسیار خوب
  3.  قیمت مناسب‌تر نسبت به برندهای معروف تر
  4.  وجود گارانتی و پشتیبانی پس از نصب

با این حال، معایبی مانند عدم شناخت برخی افراد از برند مگاژن و یا کیفیت ممکن است وجود داشته باشد.

همچنین

برخی افراد ممکن است این ایمپلنت‌ها را نسبت به برندهای معروف‌تر با کیفیت پایین‌تر در نظر بگیرند.

4) برند کره ای دیو DIO

اسم ايمپلنت دندان با برند دی او مانند ایمپلنت سوئیسی برای خیلی ها آشنا است. طبق آمارهای جمع آوری شده شرکت دی او نیز فعالیت خود را در سال 2000 شروع کرد و هم اکنون نیز در بازارهای ایران در حال فروش می باشد.

کشور کره جنوبی توانست در طی سال های بعدی محصولات خود را به 60 کشور دیگر ارسال کند و خود را در رده دوم صنعتی قرار دهد.

ایمپلنت دندان دیو DIO یکی از برندهای ايمپلنت دندانی است که در کره جنوبی ساخته می‌شود.

این برند

دارای تاریخچه‌ی بیش از ۳۰ ساله در صنعت ايمپلنت دندانی است و محصولاتی را تولید می‌کند که در بیش از ۶۰ کشور جهان به فروش می‌رسند.

ایمپلنت کره‌ ای

برند دیو DIO با انواع مختلفی از جمله تک پارچه و دو پارچه و با قطر‌ها و طول‌های مختلف در دسترس هستند. با توجه به طراحی و کیفیت بالای خود، قابلیت انتقال بار بالا را دارند و می‌توانند به صورت دائمی در دهان بمانند.

4 مزیت استفاده از ایمپلنت دندان دیو DIO شامل:

  1. طراحی دقیق و خوب
  2. کیفیت بالا
  3. گارانتی طولانی مدت
  4. قیمت مناسب نسبت به برندهای مشابه

همچنین، این برند از تکنولوژی های پیشرفته در تولید ايمپلنت دندانی استفاده می‌کند که موجب بهبود کیفیت و دقت در کاربرد این ایمپلنت‌ها می‌شود.

5) برند کره ای اوستم

اوستم نامی آشنا برای بیشتر متخصص های ایمپلنت بخصوص دندانپزشکان مرکز ایران ايمپلنت است. اوستم به عنوان اولین و قدیمی ترین برند کشور کره جنوبی هنوز با برندهای اروپایی در حال رقابت است.

در کشورهای دیگر مانند کشور امریکا ایمپلنت آستم Osstem را با همین نام می شناسند اما در ایران با نام های SP و SLE بیشتر شناخته می باشد.

6)برند کره ای دنتیوم

مارک یا برند دنتیوم نیز مانند دیگر اقوام خود قدمتی بس طولانی دارد و بیشتر دندانپزشکان ایران و جهان آن را می شناسند. منصفانه بودن قیمت ایمپلنت کره ای دنتیوم باعث شده است که به عنوان پرفروش ترین ايمپلنت در ایران باشد.

نه تنها قیمت

بلکه افزایش سطح تماس استخوان با ایمپلنت در دنتیوم سبب شده که استخوان هر چه سریعتر تشکیل شود.

دنتیوم (Dentium) یکی از برندهای معتبر  است که در سال 2004 تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از 120 کشور دنیا فعالیت می‌کند.

این برند دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای در تولید است که باعث شده است تا از طرف پزشکان دندانپزشک به عنوان یکی از برندهای محبوب در جهان انتخاب شود.

ايمپلنت دندانی دنتیوم

با مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شود و برای اطمینان از کیفیت این ایمپلنت‌ها، محصولات برند دنتیوم تحت تأیید CE و FDA قرار دارند. همچنین، این برند با توجه به نیازهای متفاوت بیماران، مجموعه‌ای از ایمپلنت‌های با ابعاد و شکل‌های مختلف را در اختیار بیماران و پزشکان قرار می‌دهد.

5 مزیت استفاده از ايمپلنت دندان دنتیوم عبارتند از:

طراحی دقیق و دوام بالا
قابلیت پذیرش بار بالا و تحمل فشار
استفاده از مواد با کیفیت بالا در تولید
گارانتی طولانی مدت
قیمت مناسب 

همچنین

دنتیوم برای تأیید کیفیت و عملکرد بهبود یافته‌ی محصولات خود، از آزمایش‌های بالینی و تحقیقات پزشکی استفاده می‌کند.

با این حال

بهتر است قبل از اقدام به کاشت دندان دنتیوم، با پزشک دندانپزشک خود مشاوره کنید و نظر او را در این مورد بپرسید.

7) برند کره ای UFIT

کشور کره جنوبی همانند ایمپلنت آلمانی با ارائه انواع برندهای ايمپلنت خود را بر سرزبان ها انداخته است. برند یوفیت که یکی دیگر از انواع ایمپلنت می باشد دارای ویژگی Sylbutment بوده که همین یک نکته باعث معرفی آن شده است.

اگر چندین سال قبل کاشت دندان را انجام داده باشید به یاد خواهید داشت که تماس فیکسچر و اباتمنت به علت اختلال موجود در سطح فاصله زیادی خواهد گرفت.

اما برند یوفت توانسته است که با کمک تکنولوژی Sylbutment این نقص را رفع کند.

ایمپلنت دندان UFIT 

توسط شرکت UFIT Dental Technologies Inc. تولید می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی فعالیت دارد.

ایمپلنت کره‌ ای

ايمپلنت دندان UFIT، دارای طراحی مدرنی است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود.

این نوع ایمپلنت دارای ویژگی‌هایی نظیر:

1 طراحی با دقت بالا
2 پایداری بالا در برابر فشار و بارگذاری
3 قابلیت جذب استرس و لرزش
4  قابل استفاده در اندازه های مختلف
5 تحمل بالا در برابر خوردگی و سایش
6 مقاومت در برابر عوامل مختلفی مانند گرما و سرما
7 و داشتن سطح صاف و بدون خط و خش

8) برند NeoBiotech

برند NeoBiotech یک نوع ايمپلنت دندان است که توسط شرکت NeoBiotech Co. Ltd تولید می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۰۰ در کره جنوبی تاسیس شد و در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می‌کند.

این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه محصولات دندانپزشکی، سعی دارد به بالا بردن کیفیت خدمات دندانپزشکی و رضایت بیشتر بیماران خود بپردازد.

برند NeoBiotech دارای 6 ویژگی‌ نظیر:

  1.  سازگاری با بافت‌های بدن
  2.  قابلیت جذب فشار و بارگذاری بالا
  3.  دارا بودن ماده اولیه ضدحساسیتی
  4.  طراحی خاصی برای تثبیت بهتر در استخوان
  5.  دارای سطح صاف و ضدعفونی
  6.  مقاومت در برابر عوامل خارجی مانند گرما و سرما است.

برند NeoBiotech نیز مانند سایر ایمپلنت‌های دندان به صورت جراحی کاشته می‌شود و پس از آن باید مراقبت و نگهداری مناسبی برای آن صورت پذیرد.

با توجه به ویژگی‌های بالا، این نوع ايمپلنت می‌تواند یک گزینه خوب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شده باشد.

مزایای و معایب ایمپلنت کره ای

کاشت ایمپلنت با گارانتی با وجود مزایای زیر حکم کاشت دندان طبیعی را برای بیمار دارد:

6 مزیت استفاده از ایمپلنت دندان کره ای عبارتند از:

قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین مزایا، قیمت مناسب آن‌ها است که معمولاً کمتر از برند سوئیسی یا آمریکایی است. این مزیت می‌تواند برای بیمارانی که برای درمان ایمپلنتی برای تعویض دندان‌های خود نیاز دارند، بسیار مهم باشد.
کیفیت بالا همانند برند سوئیسی و آمریکایی، از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. برخی از برندهای معروف ایمپلنت مانند NEOSS و MegaGen، با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته و با کیفیت، ایمپلنت‌های با کیفیتی را تولید می‌کنند.
راحتی در کار با ایمپلنت کره ای دندانپزشکان می‌توانند به راحتی با برند کره ای کار کنند. این ایمپلنت‌ها به دلیل طراحی ساده و کارآیی بالا، کاربرد زیادی در جراحی‌های دندانپزشکی دارند.
گستردگی در دسترس بودن شرکت‌های بسیاری در کره جنوبی در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندان فعالیت می‌کنند. این به این معنی است که بیماران بیشتری در این کشور می‌توانند به طور آسان به برند کره‌ای دسترسی داشته باشند.
زمان کوتاه جراحی ازمان جراحی کوتاه‌تر و بیماران بتوانند بعد از جراحی به سرعت به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.
دارای گارانتی بسیاری از شرکت‌های تولید کننده، برای برند خود گارانتی می‌دهند که معمولاً تا ۱۰ سال است.

معایب ایمپلنت کره ای

معایب استفاده از برندهای کره‌ای شامل موارد زیر می‌شود:

کیفیت متفاوت در صورتی که برند ایمپلنت که انتخاب می‌شود، کیفیت مناسبی نداشته باشد، ممکن است مشکلاتی مانند شکست آن، عفونت و… به وجود آید.

به همین دلیل:

برای استفاده از ایمپلنت کره‌ای باید برند معتبری را انتخاب کرد.

عدم پایداری برخی از ایمپلنت‌ها از نظر پایداری و ماندگاری کمتر عملکرد خوبی دارند.

این مشکل ممکن است به دلیل:

استفاده از مواد کم‌کیفیت، تکنولوژی‌های قدیمی و یا عدم رعایت معیارهای بین‌المللی در تولید ايمپلنت باشد.

نداشتن تکنولوژی‌های پیشرفته برخی از شرکت‌های تولید کننده تکنولوژی‌های پیشرفته را به همان اندازه که شرکت‌های برتر جهانی استفاده نمی‌کنند.

این مشکل ممکن است باعث شود که:

ایمپلنت‌های کره‌ای نسبت به برندهای برتر از نظر کیفیت و عملکرد پایین‌تر باشند.

نامشخص بودن مواد گاهی اوقات موادی که در تولید ایمپلنت‌ استفاده می‌شوند، به‌طور کامل مشخص نیستند.

به همین دلیل ممکن است

مشکلاتی مانند حساسیت و غیره برای برخی از بیماران به وجود آیند.

بهترین برند ایمپلنت کره ای

در حوزه کاشت دندان، برندهای مختلفی وجود دارند که از کشورهای مختلفی مانند آمریکا، سوئیس، آلمان، کره جنوبی و … می‌باشند. همه برندها، با کیفیت و مشخصات مختلفی را در اختیار بیماران و پزشکان قرار می‌دهند.

به دلیل وجود بیش از ۳۰۰ برند ايمپلنت در کره جنوبی

انتخاب بهترین برند کره‌ای، به دلیل تنوع بالای برندهای موجود، ممکن است مشکل باشد. برای انتخاب بهترین برند، باید به عواملی مانند کیفیت، تکنولوژی‌های استفاده شده در تولید، شهرت برند، سابقه عملکرد برند و توصیه‌های پزشکان و بیماران توجه کرد.

در کره جنوبی برندهای مختلفی از جمله:

  • ایمپلنت Neobiotech
  • ایمپلنت Osstem
  • ایمپلنت Dentium 
  • ایمپلنت MegaGen

برای ايمپلنت دندان تولید می‌شوند که همگی از برندهای معروف و با سابقه در حوزه کاشت دندان هستند.

اما هر کدام از این برندها ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی را دارند و انتخاب بهترین برای هر بیمار، بستگی به شرایط و نیازهای هر فرد دارد.

ایمپلنت دندان کره‌ ای
ایمپلنت دندان کره‌ ای

به همین دلیل، قبل از انتخاب برند ایمپلنت، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

مراحل کاشت ایمپلنت

مراحل کاشت ایمپلنت کره‌ای مشابه مراحل کاشت دندان سایر برندها است. این مراحل عبارت‌اند از:

مشاوره و ارزیابی: در این مرحله پزشک شما نیازها، تاریخچه پزشکی و دندان‌پزشکی شما و اطلاعات دیگر را بررسی کرده و نظرات و پیشنهادات خود را با شما در میان می‌گذارد.
عکسبرداری و تهیه نمونه: در این مرحله، پزشک شما با استفاده از رادیوگرافی و دستگاه‌های دیگر، تصویری از فضای دهان شما برداشته و نمونه‌ای از بافت‌ها را جهت ارزیابی تهیه می‌کند.
برنامه‌ریزی: پزشک شما بر اساس اطلاعات به دست آمده، برنامه‌ریزی دقیق برای کاشت دندان کره‌ای شما انجام می‌دهد.

مرحله بعد

کاشت: در این مرحله، پزشک شما ايمپلنت را در محل تخلیه شده دندان شما قرار می‌دهد. پس از کاشت دندان، چندین ماه برای بهبود و استحکام گیری در فک صبر می‌کنید.
پس از عمل: پس از کاشت ایمپلنت، پزشک شما روش‌های درمانی را برای کاهش تورم، درد و سایر عوارض پس از عمل توصیه می‌کند. سپس، شما باید به نحو معمول به دندان‌هایتان مراقبت کنید و پیشنهادات پزشک را رعایت کنید.

طول عمر ایمپلنت کره ای

عمر و ماندگاری ایمپلنت کره ای ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند کیفیت ایمپلنت، رعایت دستورالعمل های جراحی، نوع مواد استفاده شده در جراحی و مراقبت های پس از عمل بستگی دارد.

با این حال

برای ایمپلنت‌های کره ای که با استفاده از تکنولوژی و مواد به روز و با کیفیت تولید شده اند، ماندگاری طولانی مدتی از 10 الی 20 سال یا بیشتر نیز ممکن است داشته باشند.

به هر حال

مراقبت های منظم و دقیق از دندان های مصنوعی، به ماندگاری آنها کمک می کند.

عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری ایمئلنت کره ای

ماندگاری ایمپلنت دندان کره ای به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

کیفیت  کیفیت و استاندارد بالا، معمولاً ماندگاری بیشتری دارند.
فناوری تولید استفاده از فناوری و مواد به روز و مطابق با استانداردهای جهانی می‌تواند به بهبود ماندگاری ایمپلنت کمک کند.
جراحی جراحی صحیح و درست برای کاشت، نقش مهمی در ماندگاری آن دارد.
مراقبت پس از عمل رعایت مراقبت‌های پس از جراحی، مثل رعایت بهداشت دهان و دندان و رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک، به ماندگاری ايمپلنت کمک می‌کند.
وضعیت پزشکی بیمار وضعیت عمومی بیمار می‌تواند به ماندگاری ايمپلنت تاثیر بگذارد.

به طور مثال

افرادی که به بیماری‌هایی مانند دیابت رنج می‌برند، ممکن است به مشکلات بیشتری در ارتباط با ماندگاری ايمپلنت دچار شوند.

از دیگر عوامل موثر بر ماندگاری آن:

عوامل زمینه‌ای عواملی مانند عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، استفاده از ترکیبات تنباکویی، مصرف الکل و مواد مخدر و… نیز می‌توانند به ماندگاری ايمپلنت کمک نکنند.

 

قیمت روکش ایمپلنت کره ای

هزینه تقریبی این روکش ایمپلنت به شرح زیر است:

قیمت (به تومان) 10 میلیون

قیمت ایمپلنت کره ای 1403

به صورت کلی هزینه مورد نیاز برای استفاده از ایمپلنت آمریکایی در مراکز ها و کلینیک های مختلف، باهم متفاوت است اما در صورتی که برای ترمیم دندان های خود با استفاده از ایمپلنت به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه کنید، می توانید با هزینه بسیار مناسب این کار را انجام دهید.

در مرکز ایران ایمپلنت

قیمت ایمپلنت دندان کره ای به تفکیک برند، مقدار ضخامت و طول عمر آن دسته بندی می شود. هر کدام از این دسته قیمت خاص خود را دارد.

مرکز تخصصی ایران ایمپلنت در سعادت آباد در تهران واقع شده است که با مراجعه به این مرکز می توانید کلیه خدمات دندانپزشکی و ایمپلنت اقساطی را با بهره گیری از تخصص و مهارت دندانپزشکان این مجموعه انجام دهید و نتیجه موفقیت آمیزی از امور انجام شده دریافت نمایید.

این مرکز تمامی امور دندانپزشکی را با بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می دهد و از مواد با کیفیت برای بیماران و ترمیم دندان های آنها استفاده می کند.

در رابطه با کیفیت انجام خدمات در مرکز تخصصی ایران ايمپلنت به شما ضمانت می دهیم که از انجام دادن امور خود در این مرکز پشیمان نخواهید شد.

ایمپلنت کره‌ ای

اما علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که

مهارت و تخصص دندانپزشک، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی به هنگام کاشت، لابراتوار، نوع متریال، زمان کاشت ایمپلنت دندان و دیگر موارد تاثیر بسزایی در هزینه ایمپلنت دندان خواهد داشت.

به صورت کلی

هزینه دندانپزشکی مورد نیاز برای استفاده از ایمپلنت دندان کره ای در مراکز مختلف تقریبا در حدود 3 الی 7 میلیون تومان متفاوت است که برخی از برند ها دارای هزینه بیشتری هستند و برخی دیگر ارزان قیمت تر می باشند.

نوع خدمت قیمت و هزینه
قیمت ایمپلنت حدود: ۱۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت روکش ایمپلنت قیمت حدود: ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت جراحی سینوس قیمت حدود: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت پودر استخوان قیمت حدود: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت پیوند استخوان قیمت حدود: ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت ایمپلنت کره ای اوستم

هزینه تقریبی این برند به شرح زیر است:

قیمت (به تومان) 7 الی 12 میلیون

تفاوت ایمپلنت کره ای و سوئیسی

ایمپلنت‌های کره‌ای و سوئیسی هر دو از نظر کیفیت و استفاده از مواد با کیفیت بالا شناخته می‌شوند، اما ایمپلنت‌های کره‌ای معمولاً قیمت مناسب‌تری دارند و فرآیند درمانی آنها ساده‌تر است. از طرفی، ایمپلنت‌های سوئیسی با هزینه بیشتری همراه هستند اما از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای سخت‌گیرانه‌تری برخوردارند.

ویژگی‌ها ایمپلنت کره‌ای ایمپلنت سوئیسی
کیفیت و مواد استفاده شده استفاده از تیتانیوم درجه یک و مواد با کیفیت بالا استفاده از تیتانیوم یا آلیاژهای خاص با کیفیت بالا
طراحی و شکل‌دهی طراحی‌های متنوع و زیبا طراحی‌های منحصر به فرد و زیبا
قیمت و هزینه‌ها هزینه مناسب هزینه بالاتر اما کیفیت بالا
زمان‌بندی و فرآیند درمان فرآیند سریعتر فرآیند طولانی‌تر با کیفیت بالاتر

تفاوت ایمپلنت کره ای و آلمانی

ایمپلنت‌های کره‌ای و آلمانی هر دو به دلیل کیفیت بالا و استانداردهای معتبر خود شناخته می‌شوند. اما ایمپلنت‌های کره‌ای معمولاً هزینه‌های کمتری دارند در حالی که ایمپلنت‌های آلمانی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت بیشتر، هزینه‌های بیشتری دارند.

ویژگی‌ها ایمپلنت کره‌ای ایمپلنت آلمانی
کیفیت و مواد استفاده شده استفاده از تیتانیوم درجه یک و مواد با کیفیت بالا استفاده از تیتانیوم یا آلیاژهای خاص با کیفیت بالا
طراحی و شکل‌دهی طراحی‌های متنوع و زیبا طراحی‌های منحصر به فرد و زیبا
قیمت و هزینه‌ها هزینه مناسب هزینه بالاتر اما کیفیت بالا
زمان‌بندی و فرآیند درمان فرآیند سریعتر فرآیند طولانی‌تر با کیفیت بالاتر
Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
18 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بی نام
1 سال قبل

واقعا کارشون عالیه حرفه ای و اخلاق مدار

ایرج
1 سال قبل

مشخصات و قیمت ایمپلنت

حمید محمدپور
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر شما ایمپلنت کره ای مگاژن هم انجام میدین؟

asal
ویرایشگر
پاسخ به  حمید محمدپور
8 ماه قبل

سلام بله انجام میدیم

نازنین
7 ماه قبل

من اینجا دندون جلومو ایمپلنت cis انجام دادم که واقعا کره ای بود و راضی بودم
ممنون از شما

asal
ویرایشگر
پاسخ به  نازنین
8 ماه قبل

با سلام
لبخند شما رضایت ماست.

سارا سنایی
5 ماه قبل

من پیش شما مشاوره شدم و ایمپلنت کره ای بیوتم رو بهم معرفی کردین خواستم بپرسم که هزینه ش بعد از 3 ماه تغییر کرده؟؟؟

asal
ویرایشگر
پاسخ به  سارا سنایی
8 ماه قبل

با سلام،با مشاورین تماس بگیرید

asal
ویرایشگر
پاسخ به  سارا سنایی
5 ماه قبل

سلام هزینه هارو داخل سایت گذاشتیم میتونید چک کنید.

nahid
4 ماه قبل

ایمپلنت تو دوران بارداری میشه انجام داد؟

asal
ویرایشگر
پاسخ به  nahid
8 ماه قبل

سلام نه متاسفانه

asal
ویرایشگر
پاسخ به  nahid
5 ماه قبل

سلام بهتر است در سه ماه اول و سه ماه اخر بارداری انجام داده نشود.

آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید