لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان سی ام آی Cmi

ایمپلنت کره ای Cmi
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت کره ای سی ام آی CMI چیست؟ هزینه مورد نیاز برای تهیه این نوع ایمپلنت چه قدر است؟ مزایای ایمپلنت کره ای CMI چیست؟

ترمیم دندان ها را می توان با تکنیک های مختلفی انجام داد و دندان های از دست رفته را احیا کرد.

در بین

تمامی تکنیک هایی که برای ترمیم دندان به وجود آمده اند، ایمپلنت یکی از محبوب ترین متد های ترمیم دندان است و جایگاه خوبی در جوامع مختلف در سراسر جهان پیدا کرده است به گونه ای که نه تنها بیماران از آن رضایت دارند بلکه دندانپزشکان نیز بر اساس مسائل علمی استفاده از ایمپلنت را توصیه می کنند.

خوشبختانه

امکان استفاده از ایمپلنت با لیزر برای تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان وجود دارد و با استفاده از این روش می توان زیبایی از دست رفته دندان ها را بازیابی کرد و ظاهری کاملا طبیعی به دندان ها بخشید.

در بطن این مقاله قصد داریم که یکی از انواع ایمپلنت های به کار گرفته شده جهان که به ایمپلنت با گارانتی معروف است را به شما عزیزان معرفی کنیم که این نوع ایمپلنت یک ایمپلنت کره ای به نام CMI است.

ایمپلنت سی ام آی CMI

تب و تاب داغ این روزهای کاشت ایمپلنت دندان بخصوص ایمپلنت کره ای برند Cmi یا ایمپلنت کره ای NeoBiottech به حدی زیاد شده است که در اکثر مراکز دندانپزشکی بخصوص مرکز ایران ایمپلنت به خوبی قابل انجام است. بدون شک هر انسانی عاشق زیبایی و جذابیت صورت می باشد.

زمانی که

فرد می خندد اولین چیزی که در صورت وی جلوه می کند دندان های یک دست و سفید می باشد که ناخودآگاه مخاطب را به وجد می آورد.

متاسفانه همه اشخاص دارای دندان های مرتب و یکدست نیستند اما با انجام کاشت ایمپلنت سی ام آی Cmi می توان تا حد زیادی به این خواسته رسید.

در ادامه

بهترین دکتر ایمپلنت با ارائه توضیحات کامل درخصوص ایمپلنت سی ام آی Cmi یا ایمپلنت NeoBiottech  و همچمنین قیمت ایمپلنت کره ای می تواند نگاه شما را نسبت به کاشت مشتاق تر کند.

ایمپلنت Cmi یا NeoBiottech

یکی از مدل های پرفعال و با کیفیت کشور کره شامل ایمپلنت سی ام آی برند Cmi یا ایمپلنت NeoBiottech بوده که به عنوان یک مدل ارزان قیمت اما با کیفیت شناخته شده است.

در نظر داشته باشید که

ارزان بودن این نوع از ایمپلنت شما را به شک نندازد. ایمپلنت Cmi هر چند که زمان زیادی از ورود آن به کشور ایران نمی گذرد اما هم دارای کیفیت خوبی بوده و هم می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

اما

در همین مدت کوتاه توانسته است حضور پررنگی را در میان بیماران از خودش نشان دهد. اگر به طور دقیق بخواهیم توضیح دهیم باید گفت که توانسته است با ایمپلنت های اروپایی و امریکایی رقابت سختی داشته باشد.

ایمپلنت سی ام آی Cmi یا ایمپلنت کره ای NeoBiottech از زمانی که در ایران در مراکز دندانپزشکی و مرکز ایران ایمپلنت ورود پیدا کرده است نه تنها کاستی نداشته است بلکه توانسته است پیشرفت چشمگیر و خوبی را از خود نشان دهد.

مشخصات ایمپلنت سی ام آی

هر چقدر اطلاعات بیشتری در خصوص ایمپلنت های کره ای یا دیگر انواع ایمپلنت آلمانی داشته باشیم بهتر می توانیم به هنگام کاشت انتخاب بهتری داشته باشیم. با تشریح کامل قسمت های جراحی و پروتز شده Cmi می توان اطلاعات بیشتری را در این خصوص بدست آورد. این نوع از ایمپلنت کره ای در ایران دارای سیستم ایمنی IS می باشد.

ایمپلنت کره ای Cmi

سیستم ایمپلنت Cmi IS

طراحی رزوه های ایمپلنت دندان جزو فاکتورهای مهم آن تلقی می شود. در طراحی این مدل از رزوه هاچنان دقتی به کار رفته است که نیروی عمودی و فشار جانبی وارده بر استخوان و ایمپلنت چنان کاهش پیدا کند که بیمار نیز تعجب می کند.

متخصص با توجه به هزینه ایمپلنت کامل دندان و  به هنگام کاشت از ماکرو رزوه های بدنه و میکرو رزوه های بالای فیکسچر به دلیل محکم تر کردن فیکسچر استفاده می کند. با این کار استخوان و در نتیجه تحلیل استخوان به شدت کاهش پیدا می کند.

از دیگر مشخصات سیستم ایمپلنت  Cmi یا ایمپلنت NeoBiottech می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. CMI IS Implant
  2. CMI IS implant
  3. CMI EB implant
  4. CMI IT implant
  5. S-MINI implant
  6. IS II active

8 مزیت استفاده از ایمپلنت Cmi

در صورتی که تمایل به کاشت ایمپلنت سی ام آی Cmi نموده اید بهتر است که در ابتدا چند جلسه معاینات اولیه داشته باشید.

در این چند جلسه نه تنها متخصص شرایط دهان و دندان بیمار را به طور کامل بررسی می کند بلکه می تواند از مزایای کاشت ایمپلنت Cmi به صورت جامع برای فرد توضیحاتی را ارائه دهد. از جمله مزایای ایمپلنت سی ام آی Cmi یا ایمپلنت NeoBiottech می توان اشاره کرد:

1 جزو بهترین و موثرترین روش های جایگزین دندانهای از دست رفته می باشد.
2 صورت بیمار را به حالت طبیعی نشان می دهد.
3 اعتماد به نفس را در افراد مسن و میانسال به خوبی بالا می برد.
4 افرادی که با از دست دادن دندانهایشان در تکلم دچار مشکل شده اند می توانند با کاشت ایمپلنت کره ای به خوبی صحبت کنند.
5 ایجاد یک تکیه گاه برای دندان های مجاور با کمک پایه ایمپلنت دندان
6 با از دست دادن دندان قدرت جویدن هم کاهش پیدا می کند که با کمک ایمپلنت دندان کره ای Cmi یا ایمپلنت NeoBiottech می توان آن را افزایش داد.
7 ایجاد طرح لبخند و زیباتر شدن دندان ها یکی دیگر از این مزایای می باشد.
8 میزان موفقیت کاشت ایمپلنت Cmi بسیار بیشتر می باشد.

قیمت ایمپلنت CMI

مسلما در نظر گرفتن هزینه مورد نیاز برای استفاده از هر یک از انواع ایمپلنت آمریکایی ، کره ای ، ایتالیایی و …، مساله مهمی برای افراد مختلف جامعه است.

قیمت ایمپلنت CMI به صورت کلی از هزینه مربوط به ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی کمتر است. در حالی که این نوع ایمپلنت با برند های اروپایی و آمریکایی رقابت می کند.

به صورت کلی، هزینه مورد نیاز برای تهیه این نوع ایمپلنت برای هر یک عدد دندان در حدود 7 الی 15 میلیون تومان است و دارای دو سال ضمانت است.

کلام پایانی

دوستان عزیز با در نظر گرفتن ویژگی های ایمپلنت CMI می توان گفت که این نوع ایمپلنت در میان انواع ایمپلنت کره ای آسیایی از بهترین گزینه ها است که با وجود هزینه پایین تری که در مقایسه با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی دارد.

ایمپلنت کره ای از کیفیت بسیار خوبی بهره مند است و استفاده از آن توصیه می شود که از این رو شما عزیزان می توانید این ایمپلنت را در این مرکز به شکل ایمپلنت اقساطی انجام دهید

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید