لوگو ایران ایمپلنت

هزینه ایمپلنت دیجیتال

هزینه ایمپلنت دیجیتال
آنچه می‌خوانید! ...

آیا می دانید ایمپلنت دیجیتال چیست؟ آیا می خواهید از قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال مطلع شوید؟ تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی چیست؟

چنانچه

کسب اطلاع در خصوص این موضوعات برای شما عزیزان حائز اهمیت است، در مرکز تخصصی ایران ایمپلنت این مطلب را برایتان شرح می دهیم که با این وجود در صورتی که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، می توانید پاسخ این پرسش ها را به دست آورید.

ایمپلنت ها امروزه جایگاه بسیار گسترده ای در میان مردم و پزشکان به دست آورده اند و از بهترین روش ها برای ترمیم دندان ها محسوب می گردند.

ایمپلنت ها در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: ایمپلنت معمولی و ایمپلنت دیجیتال.

قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال با ایمپلنت معمولی متفاوت است که در ادامه بیشتر این مساله را شرح خواهیم داد.

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

ایمپلنت دیجیتال یکی از بهترین روش ها برای ترمیم دندان های از دست رفته است که در این روش از ابزار های بسیار جدید و نرم افزار های سه بعدی برای ترمیم دندان استفاده می شود.

زمانی که

از روش ایمپلنت دیجیتال برای ترمیم دندان ها استفاده می شود، برش هایی که برای جراحی ایمپلنت انجام می شوند، به حداقل می رسند.

با این وجود

در این روش میزان درد و خونریزی افراد نیز بسیار اندک است و بیماران در حین مراحل جراحی شرایط بسیار ساده تری را سپری می کنند.

در این روش پایه ایمپلنت با دقت بسیار بالا در داخل استخوان فک قرار داده می شود و در حالت کلی ایمپلنت دیجیتال از شرایط بهتری در مقایسه با ایمپلنت معمولی برخوردار است.

قیمت ایمپلنت دیجیتال در تهران

از انجایی که ایمپلنت دیجیتال جایگاه بهتری در میان افراد در مقایسه با ایمپلنت معمولی پیدا کرده است، باید گفت که این روش از هزینه بالاتری در مقایسه با ایمپلنت معمولی برخوردار است.

اما قیمت ایمپلنت دیجیتال دقیق به کار گیری این روش برای هر کسی متفاوت است زیرا شرایط افراد و شرایط به کار گیری ایمپلنت در این روش متفاوت خواهد بود.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت دیجیتال 13 الی 30 میلیون
هزینه ایمپلنت دیجیتال
هزینه ایمپلنت دیجیتال

7 فاکتور موثر در قیمت ایمپلنت دیجیتال

علاوه بر عمر ایمپلنت دیجیتال بر اساس مسائل ذکر شده در قسمت فوق، می توان مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال موثر واقع می شوند را به شرح زیر معرفی کرد:

1) تعداد دندان هایی که برای آنها از ایمپلنت دیجیتال استفاده می شود

همان طور که می دانید از ایمپلنت برای تعداد دندان های مختلفی استفاده می شود کسانی که به ترمیم دندان نیاز دارند، می توانند از این روش برای ترمیم یک الی چند دندان خود استفاده کنند.

با این وجود بیمارانی که قصد داشته باشند تعداد بیشتری از دندان های خود را با ایمپلنت دیجیتال ترمیم کنند، باید هزینه بیشتری در مقایسه با سایر افراد بپردازند.

2) شرایط جسمی افراد که قصد ایمپلنت دندان های خود را دارند

شرایط جسمی متقاضیان ایمپلنت دیجیتال می تواند در قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال موثر باشد. زیرا بسیاری از افراد از شرایط جسمی برخوردار هستند که بر اساس مشکلات و بیماری های خود نیاز دارند تا پیش از ایمپلنت کردن دندان های خود از راه های درمانی دیگری استفاده کنند تا شرایط برای ترمیم دندان های آنها به روش ایمپلنت محیا شود.

به عنوان مثال:

کسانی که مشکلاتی در فک خود داشته باشند و امکان ترمیم دندان با روش ایمپلنت را نداشته باشند باید در ابتدا جراحی فک انجام دهند و سپس دندان های خود را ترمیم کنند. در نتیجه هزینه بیشتری شامل حال این دسته از عزیزان خواهد شد.

3) کیفیت و برند ایمپلنت استفاده شده برای افراد

ایمپلنت دندان با استفاده از برند های مختلف و در کشور های گوناگون جهان ساخته می شود که هر برند ایمپلنت از شرایط مخصوص به خود برخوردار است و قیمت انها با هم متفاوت است.

به همین دلیل برند ایمپلنتی که هر یک از متقاضیان این روش استفاده می کنند در هزینه انجام این کار موثر خواهد بود.

4) تجهیزاتی که برای جراحی ایمپلنت در این روش استفاده می شوند

همان طور که ذکر شد، در روش ایمپلنت دیجیتال از دستگاه های جدید تر و ابزار های سه بعدی استفاده می شود.

به همین دلیل  قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال در مقایسه با ایمپلنت معمولی بیشتر است زیرا در این روش تجهیزات پیشرفته تری استفاده می شود.

5) متخصص ایمپلنت دندان و دستمزد مورد نظر او

متخصصینی که امور مربوط به ایمپلنت دندان را انجام می دهند از دستمزد های متفاوتی برخوردار هستند. میزان دستمزد یک متخصص ایمپلنت نیز از موارد موثر در هزینه انجام این کار است که نباید از آن غافل شد.

معمولا متخصصین حرفه ای و با تجربه دستمزد بیشتری دارند اما نتیجه کلی کار ایمپلنت نیز در نزد انها با کیفیت بالاتری انجام می شود.

6) هزینه ای که باید به کلینیک دندانپزشکی پرداخت شود

کلینیک های دندانپزشکی در این زمینه هزینه ای جداگانه از دستمزد پزشک دریافت می کنند که برای محاسبه قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال باید هزینه مربوط به کلینیک را نیز در نظر گرفت.

در مرکز تخصصی ایران ایمپلنت می توانید با پرداخت هزینه عادلانه و مناسب این کار را انجام دهید.

7) شهر و استان محل ایمپلنت دندان

هزینه کلی ایمپلنت دیجیتال دندان در شهر ها و استان های مختلف با هم متفاوت است.

زیرا شهرهایی که تجهیزات بیشتری در اختیار داشته باشند و عملیات مربوط به ایمپلنت را با کیفیت بالاتری انجام دهند، معمولا هزینه بیشتری نیز در مقایسه با شهر های کم امکانات تر دریافت می کنند.

خوشبختانه شهر تهران از جمله شهرهای پیشرفته در این زمینه است که با بهره گیری از بهترین تجهیزات و شرایط در آن می توانید برای ایمپلنت کردن دندان های خود اقدام کنید.

سخن پایانی

در مرکز تخصصی ایران ایمپلنت که یک مجموعه بسیار حرفه ای برای ترمیم دندان ها با روش ایمپلنت است، قیمت و هزینه ایمپلنت دیجیتال را تحت بررسی قرار دادیم تا عزیزانی که قصد استفاده از این روش را دارند، از اطلاعات مورد نیاز در خصوص این روش برخوردار شوند.

در صورتی که مایلید تا برای ایمپلنت دیجیتال دندان به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه کنید، با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید