لوگو ایران ایمپلنت

تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی

تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی
آنچه می‌خوانید! ...

آیا می دانید ایمپلنت دیجیتال چیست؟ آیا از تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی مطلع هستید؟ امروزه از ایمپلنت به عنوان بهترین روش برای ترمیم دندان های آسیب دیده یاد می شود زیرا ایمپلنت ظاهری بسیاری طبیعی و زیبا در دهان ایجاد می کند به گونه ای که تفاوت آن از دندان معمولی مشخص نخواهد شد.

علاوه بر آن ایمپلنت دندان از سازگاری بسیار بالایی برای بدن برخوردار است که در صورت استفاده از آن هیچ گونه عوارضی برای بدن و یا دهان ایجاد نمی شود.

به همین دلیل ایمپلنت محبوب ترین و بهترین روشی است که برای ترمیم دندان ها به کار می رود.

در مرکز تخصصی ایران ایمپلنت با ما همراه باشید تا در خصوص این مطالب به شما توضیحاتی ارائه دهیم. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی

5 تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی

ایمپلنت دندان دیجیتال و معمولی در برخی از موارد از جمله عمر ایمپلنت دیجیتال با هم متفاوت هستند که اصلی ترین تفاوت های آنها به شرح زیر است:

1) تفاوت در دستگاه ها و تجهیزات جراحی ایمپلنت

برای ترمیم دندان ها در روش ایمپلنت دندان دیجیتالی از دستگاه های پیشرفته و نرم افزار های سه بعدی جدید استفاده می شود در حالی که برای ترمیم دندان ها در روش ایمپلنت معمولی از این دستگاه ها استفاده نمی گردد و جراحی به شکل سنتی انجام می شود.

این مساله از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت ایمپلنت دندان دیجیتال با معمولی به حساب می آید که پایه تفاوت های موجود در این روش را تشکیل می دهد.

2) تفاوت در میزان درد و خونریزی و جراحت

از آنجایی که در روش ایمپلنت دیجیتالی از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود، میزان درد و خونریزی در بیمار بسیار کم است زیرا جراحت هایی که برای ترمیم دندان در این روش صورت می گیرد، بسیار کمتر از روش معمولی است.

با این وجود استفاده از روش ایمپلنت دیجیتال برای کسانی که تمایل دارند تا درد و خونریزی کمتری را داشته باشند بسیار مناسب خواهد بود.

3) تفاوت در هزینه و قیمت ترمیم دندان ها

هزینه ای که برای ترمیم دندان ها به روش ایمپلنت دیجیتال مورد نیاز است، با هزینه مربوط به ترمیم دندان ها در روش ایمپلنت دندان معمولی متفاوت است و هزینه ایمپلنت دیجیتال بیشتر است.

به همین دلیل اگر برای ترمیم دندان های خود روش دیجیتالی را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

4) تفاوت در دقت جراحی ایمپلنت

در ایمپلنت دیجیتال و معمولی از نظر دقت در جراحی نیز تفاوت هایی وجود دارد زیرا در روش دیجیتالی قرار دادن پایه ایمپلنت دندان در استخوان فک با دقت بسیار بیشتری در مقایسه با ایمپلنت معمولی انجام می شود و توصیه می شود که در صورت امکان از این روش برای ترمیم کردن دندان های خود استفاده کنید.

5) تفاوت در دریافت نتیجه کلی حاصل از ترمیم دندان ها در روش ایمپلنت

نتیجه کلی ایمپلنت دندان در روش معمولی و دیجیتالی نیز از دیگر تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی محسوب می شود. زیرا از آنجایی که دقت انجام عملیات در روش دیجیتالی بیشتر است نتیجه کلی آن نیز بهتر و مناسب از روش معمولی و یا سنتی خواهد بود.

ایمپلنت دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از روش ایمپلنت دیجیتال برای ترمیم دندان های از دست رفته به صورت کلی بر اساس ویژگی هایی که این روش دارد، برای کسانی مناسب است که از عهده هزینه انجام این روش بر بیایند.

علاوه بر آن کسانی که

به دنبال یک روش با میزان درد و خونریزی کمتر هستند و مایلند که جراحت کمتری در لثه آنها ایجاد شود نیز می توانند از این روش به جای ایمپلنت دندان معمولی استفاده کنند.

ایمپلنت دیجیتالی برای کسانی که می خواهند دقت بیشتری در جراحی ایمپلنت آنها وجود داشته باشد و نتیجه کلی ترمیم دندان های انها بهتر باشد نیز به عنوان بهترین روش از سوی مرکز ایران ایمپلنت به شما عزیزان معرفی می شود.

بهترین مرکز برای ترمیم دندان ها با ایمپلنت دیجیتال و معمولی

در شهر های مختلف مراکز بسیار زیادی برای ترمیم دندان وجود دارد که یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران، مرکز ایران ایمپلنت است که از سابقه فعالیت بسیار زیادی برخوردار است و بهترین متخصصین ایمپلنت در این مجموعه فعالیت دارند.

عزیزانی که قصد داشته باشند در شهر تهران برای ترمیم دندان های خود به روش ایمپلنت دندان دیجیتالی و یا معمولی اقدام کنند، می توانند به این مرکز مراجعه نمایند.

سخن پایانی

در مرکز تخصصی ایران ایمپلنت، تفاوت ایمپلنت دیجیتال با معمولی را تحت بررسی قرار دادیم.

بر اساس مطالب ذکر شده در این مقاله می توان به این نتیجه دست یافت که استفاده از روش ایمپلنت دیجیتالی در مقایسه با ایمپلنت معمولی با توجه به ویژگی های مثبتی که دارد، مناسب تر خواهد بود و پیشنهاد متخصصین ما در ایران ایمپلنت این است که افراد تا حد ممکن به جای استفاده کردن از روش معمولی از روش ایمپلنت دندان دیجیتالی برای ترمیم دندان های خود استفاده کنند و نتیجه بهتری را دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران ایمپلنت تماس بگیرید و از متخصصین ما راهنمایی دریافت کنید و یا از سایر مقالات درج شده در ایران ایمپلنت استفاده نمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...