لوگو ایران ایمپلنت

قیمت ایمپلنت anyone

آنچه می‌خوانید! ...

قیمت ایمپلنت anyone چقدر است؟ همان طور که می دانید قطعات تشکیل دهنده ایمپلنت یعنی: پایه، روکش و اباتمنت توسط کشورهای مختلف جهان تولید می شوند و شرکت های گوناگونی با نام های تجاری متفاوت در این زمینه فعالیت می کنند.

ایمپلنت ANYONE که به آن ایمپلنت مگاژن نیز گفته می شود، از انواع برندهای آلمانی ایمپلنت است اما یک تفاوت اساسی با سایر برندهای آلمانی دارد و آن هم تولید شدن قطعات این نوع ایمپلنت در کشور کره است.

به عبارت دیگر ایمپلنت مگاژن یکی از برندهای مشترک بین کره و آلمان محسوب می شود که امتیاز آن به شرکت آلمانی اختصاص دارد اما در کره تولید می شود. مگاژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و فیکسچر های آن با طراحی منحصر به فردی ساخته و تولید شده اند که این مسائل باعث ایجاد شرایط مناسب در خصوص استفاده از این برند شده است.

هزینه ایمپلنت anyone

قیمت ایمپلنت anyone بر اساس مسائل مختلفی مانند:

  • تورم
  • گرانی
  • وضعیت اقتصادی
  • نرخ دلار

دائما در کشور ما تغییر می کند و از این جهت نمیتوان یک قیمت مشخص و هزینه کلی برای متقاضیانی که قصد استفاده از این برند را دارند، تعیین کرد.

قیمت ایمپلنت anyone

فاکتورهای موثر در قیمت ایمپلنت anyone

فاکتورهایی که در قیمت ایمپلنت anyone موثر هستند و هزینه آن را برای هر کسی متفاوت می کنند، از قبیل زیر شناخته می شوند:

1) تعداد دندان های آسیب دیده که نیاز به ترمیم دارند

هر کسی که قصد استفاده از ایمپلنت را دارد، با تعداد متغاوتی از دندان های آسیب دیده رو به رو است که هزینه ایمپلنت با هر برندی بر اساس تعداد دندان ها تعیین می شود و از این جهت هر چه تعداد  دندان هایی که باید با ایمپلنت ترمیم شوند، افزایش یابد، هزینه بیشتر و هرچه این تعداد کمتر شوند، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

2) وضعیت فک و لثه بیماران

پیش از اینکه ترمیم دندان با ایمپلنت مگاژن و یا هر برند دیگری انجام شود، پزشک وضعیت فک و لثه بیماران را تحت بررسی قرار می دهد تا مطمئن شود که این روش برای بیمار مناسب است و یا خیر.

زیرا

برای استفاده از این روش به تراکم استخوانی کافی در فک نیاز است و کسانی که تراکم استخوانی مناسبی در فک خود نداشته باشند، باید از روش های دیگر ترمیم دندان استفاده کنند و یا پیوند استخوان فک انجام دهند.

در صورت نیاز به پیوند استخوان فک پیش از ایمپلنت، به هزینه های بیماران افزوده می شود؛ به همین دلیل وضعیت فک ولثه بیماران می تواند یکی از فاکتورهای موثر در قیمت ایمپلنت anyone باشد.

2) دندانپزشکی ها

دندانپزشکی هایی که امور مربوط به ایمپلنت را برای متقاضیان انجام می دهند از شرایط یکسانی برخوردار نیستند و تفاوت هایی میان آنها وجود دارد. زیرا هر یک از انها خدمات و تجهیزات متفاوتی را در اختیار مردم قرار می دهند که مسلما با بالا رفتن کیفیت خدمات درمانی انها و یا تجهیزاتی که در این راستا به کار می برند، هزینه ها نیز افزایش می یابند.

از طرف دیگر

مراکز درمانی خصوصی در مقایسه با دولتی گران قیمت تر هستند و این موضوع نیز در قیمت ایمپلنت anyone موثر واقع می شود.

3) پزشکان معالج

پزشکانی که ترمیم دندان انجام می دهند باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشند. اما حتی اگر این پزشکان از مدرک تخصصی برخوردار باشند، باز هم در تجربه، مهارت و شهرت شرایط متفاوتی دارند.

ترمیم دندان با ایمپلنت نزد پزشکان با تجربه شرایط بهتری به همراه خواهد داشت و به همین دلیل پزشکانی که تجربه و مهارت بیشتری دارند معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند.

4) روش جراحی ایمپلنت

برای قرار دادن قطعات ایمپلنت مگاژن در دهان متقاضیان از روش های مختلفی برای جراحی استفاده می شود که این روش ها عبارتند از:

  • جراحی سنتی
  • جراحی دیجیتال

جراحی سنتی با استفاده از ابزار های سنتی پزشکی انجام می شود و شرایط سخت تری را برای بیماران ایجاد می کند در حالی که در روش جراحی دیجیتالی بیماران شرایط بسیار بهتری در حین عملیات جراحی خواهند داشت و میزان درد و خونریزی انها کاسته می شود.

از طرف دیگر با جراحی دیجیتالی نتیجه بسیار مناسب تری از ترمیم دندان به دست می آید و کیفیت و ظرافت کار بالاتر می رود.

5) روش نصب روکش بر روی پایه ایمپلنت

برای قرار دادن روکش بر روی پایه ایمپلنت از دو روش متفاوت یعنی اباتمنت و چسب ایمپلنت استفاده می شود که از چسب معمولا برای اصلاح طرح لبخند و ترمیم دندان های جلویی استفاده می شود در حالی که اباتمنت برای دندان های عقبی به کار می رود.

قیمت ایمپلنت anyone که برای به کار بردن چسب در خصوص ایمپلنت مگاژن پرداخت می شود، در مقایسه با اباتمنت بسیار کمتر است و استفاده از آن باعث کاهش هزینه های درمان می شود.

6) بیمه خدمات درمانی و ایمپلنت anyone

اخیرا از سوی برخی شرکت های بیمه فعال در کشور ما شرایطی ایجاد شده است تا کسانی که تحت پوشش بیمه های درمانی هستند بتوانند از آن در جهت ترمیم دندان با ایمپلنت استفاده کنند.

البته تمامی بیمه های درمانی

این قابلیت را ندارند و فقط برخی از آنها در قالب بیمه تکمیلی این شرایط را برای کسانی که تحت پوشش آن باشند به وجود می اورند و در صورتی که از این بیمه ها استفاده کنید، قادرید تا میزان قابل توجهی از قیمت ایمپلنت anyone را کاهش دهید و هزینه کمتری در این راستا بپردازید.

بخش پایانی

قیمت ایمپلنت anyone و فاکتورهای موثر در هزینه آن را بررسی نمودیم تا بدانید که چه مسائلی بر روی آن موثر واقع می شوند و علت عدم امکان تعیین هزینه ایمپلنت را دریابید.

برای انجام این کار به بهترین دندانپزشکی های کشور مانند: ایران ایمپلنت مراجعه کنید تا نتیجه خوب و رضایت بخشی را دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید