لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت چند دندان کنار هم امکان پذیر است؟

ایمپلنت چند دندان کنار هم
آنچه می‌خوانید! ...

آیا می توان ایمپلنت چند دندان کنار هم انجام داد؟ چندین گزینه برای بازیابی چندین دندان از دست رفته یا آسیب دیده وجود دارد، اما هیچ کدام به مزایای ایمپلنت دندان نمی شوند.

به لطف پیشرفت های تکنولوژی دندانپزشکی، ایمپلنت دندان به طور گسترده ای به عنوان بهترین راه حل برای ترمیم هر تعداد دندان آسیب دیده یا از دست رفته در نظر گرفته می شود.

ایمپلنت های دندانی نه تنها از مزایای زیبایی ظاهری طبیعی برخوردارند، بلکه معمولاً از هر نوع درمان ترمیمی دیگر بادوام تر و راحت تر هستند.

اگر قصد دارید تا چند دندان درا به طور همزمان ایمپلنت کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

چند ایمپلنت دندان در یک زمان؟

پاسخ به این سوال در واقع به نیازهای خاص مراقبت از سلامت دهان شما بستگی دارد. با این حال، دندانپزشکی مدرن قصد دارد بلافاصله پس از کشیدن یا از دست دادن دندان ها را جایگزین کند تا از سایر واکنش های نامطلوب به سلامت دهان شما جلوگیری کند.

چه یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید، همه جایگزین ها اغلب به طور همزمان برای کاهش استرس دهان و کوتاه شدن دوره بهبودی شما انجام می شود.

بیمارانی که به چندین ایمپلنت نیاز دارند ممکن است کاندیدای ایمپلنت دندان مصنوعی باشند که در آن یک پل دندانی با طراحی خاص (یک واحد دندان جایگزین) به پست‌های تیتانیومی که در فک کاشته می‌شوند متصل است.

این روش

معمولاً شامل قرار دادن همه ایمپلنت ها و بریج دندان به طور همزمان است. دندانپزشکان ایمپلنت دندان در ایران ایمپلنت توضیح می‌دهند که پروتزهای دندانی مبتنی بر ایمپلنت مانند دندان‌های طبیعی شما عمل می‌کنند، اما مانند پروتزهای سنتی نباید هنگام صحبت کردن یا غذا خوردن بلغزند.

با چهار ایمپلنت برای یک مجموعه کامل از پروتزهای مصنوعی، می توانید لبخندی جدید داشته باشید و از پروتزهای مصنوعی خود بر روی ایمپلنت ها برای ایمن ترین و مطمئن ترین تناسب حمایت کنید

برای انجام ایمپلنت دندان چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید ایمپلنت چند دندان کنار هم داشته باشید، ما یک گفتگوی اولیه با هماهنگ کننده ایمپلنت دندانی خود ارائه می‌کنیم که در آن می‌توانید نگرانی‌های خود را مطرح کنید و دریابید که گزینه‌های مختلف درمانی شامل چه مواردی می‌شوند و قیمت آن‌ها.

در مشاوره بالینی شما، بهترین متخصص ایمپلنت در تهران ما در مورد هزینه ها و مزایای بالینی گزینه های مختلف در دسترس شما در طول مشاوره برنامه ریزی صحبت خواهد کرد.

ایمپلنت ظریف

آنها ساختار استخوانی زیرین دهان شما را در نظر می گیرند. کیفیت و کمیت استخوان و اینکه آیا برای حمایت از ایمپلنت مناسب است یا خیر – و در صورت نیاز به پیوند استخوان برای ساختن استخوان در جایی که کمبود آن وجود دارد، توصیه می کند.

در پایان مشاوره بالینی، تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد گزینه های ایمپلنت دندانی خود را خواهید داشت. اما مطمئناً، در صورت نیاز به طرح هر گونه سؤال بیشتر با تیم ماهر متخصص ما، تنها با یک تماس تلفنی فاصله داریم.

قرارگیری 2 ایمپلنت در کنار یکدیگر

خیلی بستگی به این دارد که کدام دندان از دست رفته است. اگر دو دندان جلوی بالایی خود را از دست دادید، ایمپلنت های مجزا در کنار یکدیگر ممکن است نتیجه زیبایی بهتری به همراه داشته باشند

ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی ایران ایمپلنت در تایم های مشخص شده باز است و پذیرای بیماران برای کلیه اقدامات از جمله دندانپزشکی زیبایی است.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت زایو

چند ایمپلنت دندان در یک زمان؟

بسته به محل قرارگیری ایمپلنت ها و حجم تراکم استخوان در فک شما، تنها از دو ایمپلنت می توان برای پشتیبانی از یک پل چهار دندانی استفاده کرد .
برای پروتزهای قوس کامل با ایمپلنت، ممکن است از هشت تا چهار ایمپلنت کمتر استفاده شود.

بهبودی بعد از ایمپلنت چند دندان کنار هم

فرآیند کاشت پست تیتانیوم نسبتاً بدون درد است زیرا دندانپزشک شما یک بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن ناحیه برای عمل تجویز می‌کند.
پس از از بین رفتن داروی بیهوشی، ممکن است کمی درد یا ناراحتی را تجربه کنید که به راحتی با مسکن های بدون نسخه قابل کنترل است.
شدت حساسیت به این بستگی دارد که چند ایمپلنت در یک زمان قرار داده اید. بسته به سلامت و نیازهای دندانی بیمار، می توان چندین ایمپلنت را به طور همزمان گذاشت. و از ایمپلنت دندان جلو، ایمپلنت دندان دیجیتال یا … استفاده کرد.

زمان بهبودی متفاوت است و ممکن است چندین یا چند ماه طول بکشد.

دوام و طول عمر ایمپلنت ظریف

اگر می خواهید ایمپلنت سوئیسی ظریف تا آخر عمر با شما باشد نیاز است که از آن به خوبی مراقبت کنید. به طور معمول نیازی به تعویض ایمپلنت ظریف وجود ندارد اما طول عمر روکش دندان که بر پایه ایمپلنت سوار است حدود 10 تا 15 سال است که آن هم به بهداشت دهان و دندان بستگی دارد.

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که قصد مشاوره دارید برای انجام ایمپلنت چند دندان کنار هم می توانید با کارشناسان ایران ایمپلنت در تماس باشید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید