لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان سی آی اس (CIS)

ایمپلنت کره ای cis
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت دندان سی آی اس (CIS) محصولی با کیفیت بالا از کشور کره جنوبی است که به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای دندان‌های از دست رفته به شمار می‌رود. این برند با ارائه تنوع گسترده در ابعاد و اشکال مختلف، به دندانپزشکان امکان می‌دهد تا ایمپلنت مناسب را با توجه به نیازهای منحصر به فرد هر بیمار انتخاب کنند.

ایمپلنت دندان کره ای cis جزو برندهای معروف است که دارای کیفیت بسیار بالا بوده و توانسته توجه زیادی از بیماران حتی پزشکان را به خود جلب کند.

تا انتهای مقاله همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

6 نوع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت های کره ای به شرح زیر تقسیم می شوند:

1 ایمپلنت snu کره ای
2 ایمپلنت cmi
3 ایمپلنت cis
4 ایمپلنت Biotem
5 ایمپلنت Megagen
6 ایمپلنت Osstem

در میان تمامی این برند های کره ای ایمپلنت، cis محبوب ترین برند کره ای در ایران است زیرا با وجود هزینه مقرون به صرفه و مناسب، از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است و درصد موفقیت آن بسیار بالا است.

مزایای ایمپلنت دندان سی آی اس

اولین گزینه از مزایای ایمپلنت کره‌ ای را می توان به قیمت به صرفه آن اختصاص داد. قیمت مقرون به صرفه این برند باعث شده است که افراد زیادی علاقه خود را به کاشت ایمپلنت دندان کره ای cis نشان دهند.

مزایای ایمپلنت دندان سی آی اس:

  • کیفیت بالا: ایمپلنت CIS از مواد اولیه باکیفیت و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا تولید می‌شود. این امر تضمین‌کننده استحکام، طول عمر و ثبات رنگ ایمپلنت در طول زمان خواهد بود.
  • قیمت مناسب: در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی، ایمپلنت CIS با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود و از این نظر برای طیف وسیع‌تری از بیماران قابل دسترس است.
  • تنوع: ایمپلنت CIS در تنوع بسیار بالایی از نظر قطر، طول، نوع اتصال و زاویه ارائه می‌شود. این تنوع به دندانپزشک امکان می‌دهد تا ایمپلنت مناسب را با توجه به شرایط استخوان فک و نیازهای هر بیمار انتخاب کند.
  • سرعت بالا در فرایند درمان: به دلیل طراحی خاص و سطح صاف ایمپلنت CIS، فرایند جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک (osseointegration) با سرعت بالایی انجام می‌شود. این
  • امر به کوتاه شدن دوره درمان و تسریع در بازگشت بیمار به زندگی عادی کمک می‌کند.
  • سازگاری بالا: ایمپلنت CIS با انواع مختلف پروتزهای دندانی، از جمله روکش و بریج، سازگاری دارد. این امر به دندانپزشک آزادی عمل بیشتری در انتخاب پروتز مناسب برای بیمار می‌دهد.
  • گارانتی: شرکت CIS برای ایمپلنت‌های خود گارانتی بلندمدت ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده اطمینان این شرکت از کیفیت محصولات خود است.

ایمپلنت کره‌ای به دلیل داشتن لایه محافظ از تحلیل لثه جلوگیری می کند و علاوه برآن از آسیب رسیدن به دندان های مجاور پیشگیری می کند.

مراحل انجام ایمپلنت دندان سی آی اس

  1. معاینه و بررسی شرایط بیمار: در این مرحله، دندانپزشک با معاینه دقیق دهان و دندان بیمار، شرایط استخوان فک و لثه را بررسی می‌کند و مناسب بودن ایمپلنت CIS برای بیمار را تعیین می‌کند.
  2. تصویربرداری: برای بررسی دقیق‌تر ساختار استخوان فک، از رادیوگرافی یا سی‌تی‌اسکن استفاده می‌شود.
  3. جراحی کاشت ایمپلنت: در این مرحله، جراح دندانپزشک با ایجاد یک برش کوچک در لثه، ایمپلنت را در داخل استخوان فک قرار می‌دهد.
  4. دوره نقاهت: پس از جراحی، بیمار به دوره نقاهت نیاز دارد تا ایمپلنت به استخوان فک جوش بخورد. این دوره معمولاً چند ماه طول می‌کشد.
  5. قرار دادن پروتز: پس از جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک، پروتز دندانی (روکش یا بریج) بر روی ایمپلنت قرار داده می‌شود.

طول عمر ایمپلنت سی آی اس

ایمپلنت کره ای بسته به نوع برند، کیفیت و قیمت دارای مقاومت و دوام متفاوتی هستند. اما با اینحال هر کدام از برندهای ایمپلنت کره‌ای دارای ضمانت هستند و کیفیت آن را تضمین می کنند.

شاید این نوع از برندهای کره ایی

از لحاظ دوام با ایمپلنت سوئیسی و یا آمریکایی قابل مقایسه نباشد، اما نسبت به کاربرد و قیمتی که دارند دارای دوام و ماندگاری خوبی هستند.

دوام ایمپلنت دندان سی آی اس به عوامل متعددی از جمله کیفیت مواد ایمپلنت، مهارت دندانپزشک، بهداشت دهان و دندان بیمار و سبک زندگی او بستگی دارد.

با این حال، به طور کلی ایمپلنت‌های CIS از کیفیت بالایی برخوردارند و در صورت مراقبت صحیح می‌توانند تا 20 سال یا بیشتر عمر کنند.

برخی از عواملی که می‌توانند به افزایش دوام ایمپلنت CIS کمک کنند عبارتند از:

  • انتخاب ایمپلنت مناسب با توجه به شرایط استخوان فک و نیازهای بیمار
  • انجام جراحی کاشت ایمپلنت توسط دندانپزشک باتجربه و متخصص
  • رعایت بهداشت دهان و دندان به طور منظم و دقیق
  • عدم استعمال دخانیات
  • مراجعه منظم به دندانپزشک برای چکاپ و جرمگیری
ایمپلنت کره ای cis

آیا کاشت ایمپلنت دندان درد دارد؟

در اکثر مواقع بیمارانی که به مرکز ایمپلنت در سعادت آباد وارد می شوند، استرس کاشت ایمپلنت دندان با درد را دارند.

عمل کاشت ایمپلنت دندان سی آی اس با بی حسی موضعی انجام می‌شود، به این معنی که لثه و ناحیه مورد نظر بی حس شده و بیمار در حین عمل دردی احساس نمی‌کند.

با این حال، پس از عمل، ممکن است کمی درد و تورم در ناحیه جراحی شده احساس شود. این درد و تورم معمولاً با مصرف مسکن‌های تجویز شده توسط دندانپزشک قابل کنترل است و طی چند روز به طور کامل از بین می‌رود.

میزان درد و تورم پس از کاشت ایمپلنت سی آی اس به عوامل مختلفی از جمله آستانه تحمل درد بیمار، مهارت دندانپزشک و نوع جراحی بستگی دارد.

کاهش درد و تورم پس از کاشت ایمپلنت

در اینجا چند روش برای کاهش درد و تورم پس از کاشت ایمپلنت سی آی اس آورده شده است:

  • مصرف مسکن‌های تجویز شده توسط دندانپزشک: به موقع و طبق دستورالعمل دندانپزشک، مسکن‌های تجویز شده را مصرف کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد: در 24 تا 48 ساعت اول پس از عمل، از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کنید.
  • غذاهای نرم و جویدنی مصرف کنید: از خوردن غذاهای سفت و جویدنی که به ایمپلنت فشار می‌آورند، خودداری کنید.
  • از دهانشویه ضدعفونی کننده استفاده کنید: برای جلوگیری از عفونت، از دهانشویه ضدعفونی کننده طبق دستور دندانپزشک استفاده کنید.
  • از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل خودداری کنید: استعمال دخانیات و نوشیدن الکل می‌تواند به روند بهبودی آسیب برساند و احتمال عفونت را افزایش دهد.
  • استراحت کافی داشته باشید: به بدن خود فرصت کافی برای بهبودی بدهید و از فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

مراقبت های لازم بعد از ایمپلنت CIS 

مراقبت های بعد از ایمپلنت CIS برای تضمین موفقیت آمیز بودن عمل و افزایش طول عمر ایمپلنت بسیار مهم است. برخی از مهمترین مراقبت های لازم بعد از ایمپلنت CIS عبارتند از:

در 24 ساعت اول:

  1. از خوردن و آشامیدن تا دو ساعت پس از عمل خودداری کنید.
  2. از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کنید.
  3. از دهانشویه ملایم برای شستشوی دهان خود استفاده کنید.
  4. از مسکن های تجویز شده توسط دندانپزشک خود استفاده کنید.
  5. از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل خودداری کنید.
  6. از فعالیت های سنگین خودداری کنید.

در روزهای بعد:

  1. از خوردن غذاهای سفت و جویدنی خودداری کنید.
  2. بهداشت دهان و دندان خود را به طور منظم با مسواک نرم و نخ دندان حفظ کنید.
  3. از دهانشویه ضدعفونی کننده طبق دستور دندانپزشک خود استفاده کنید.
  4. برای چکاپ و جرمگیری به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

نکات کلی:

  1. از دستکاری ایمپلنت یا لثه اطراف آن خودداری کنید.
  2. در صورت مشاهده هر گونه علائم غیرمعمول، مانند درد شدید، تورم، خونریزی یا عفونت، به طور فوری به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

    جایگاه ایمپلنت کره ای CIS در ایران

    به صورت کلی انواع ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و ایمپلنت cis نیز در ایران به وفور استفاده می شود و پزشکان نیز این برند را قبول دارند و توصیه می کنند که بیماران از آن استفاده نمایند.

    علت استقبال از ایمپلنت کره ای در ایران این است که این نوع ایمپلنت ها با وجود هزینه مقرون به صرفه تر در مقایسه با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی، از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و کیفیت مناسبی دارند.

    دلیل دیگر آن نیز این است که

    ایمپلنت های کره ای راحت تر در بازار ایران قابل دسترسی هستند و پیدا کردن آنها آسان تر از انواع اروپایی و آمریکایی است.

    پس با این وجود چنانچه قصد دارید از ایمپلنت کره ای استفاده کنید، می توانید با خیال آسوده ایمپلنت cis را انتخاب نمایید.

    قیمت ایمپلنت سی آی اس

    هزینه های سرسام آور دندانپزشکی بر هیچکس پوشیده نیست اما در این میان هزینه ایمپلنت دندان به دلیل برخی عوامل بیشتر از دیگر خدمات دندانپزشکی است.

    قیمت ایمپلنت سی آی اس به عوامل مختلفی از جمله نوع ایمپلنت، برند، کشور سازنده، مهارت دندانپزشک، کلینیک دندانپزشکی و محل زندگی شما بستگی دارد.

    به طور کلی، قیمت ایمپلنت سی آی اس در ایران بین 10 تا 20 میلیون تومان برای هر واحد است.

    نوع خدمات هزینه (به تومان)
    کاشت ایمپلنت دندان 10 الی 20 میلیون

    بهترین مرکز ایمپلنت کره ای CIS در تهران

    کلینیک تخصصی ایران ایمپلنت واقع شده در شهرک غرب تهران یکی از بهترین مراکز برای ایمپلنت دندان و ارائه ایمپلنت کره ای cis به متقاضیان ایمپلنت می باشد که سابقه فعالیت این مجموعه بسیار بالا است و جایگاه خوبی را در شهر تهران پیدا کرده است.

    تمامی امور درمانی در این مرکز زیر نظر بهترین پزشکان ایران و با تجهیزات پیشرفته و بر اساس آخرین روش های روز دنیا انجام می شوند.

    سخن پایانی

    مرکز ایمپلنت ایران با ارائه انواع برندهای ایمپلنت اقساطی بخصوص ایمپلنت کره ای cis رضایت خاطر بیماران خود را جلب کرده است.

    پس اگر تمایل دارید که برای ترمیم دندان های خود با ایمپلنت در تهران و یا حتی سایر شهرستان ها اقدام کنید، بهترین پیشنهاد ما برای شما عزیزان مراجعه به ایران ایمپلنت در تهران است زیرا ایران ایمپلنت متعلق به تمامی مردم ایران و این مرز و بوم است و در طول سال تعداد زیادی مراجعه کننده از سایر شهرستان های ایران را پذیراست.

    Facebook
    LinkedIn
    Twitter
    Pinterest
    Telegram
    WhatsApp
    ارسال دیدگاه
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 دیدگاه ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    آنچه می‌خوانید! ...
    مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید