لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت سون مدیکس (Sewon medix)

ایمپلنت برند Sewon medix
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت برند Sewon medix یا سون مدیکس ساخته کشور کره است. این نوع ایمپلنت جزو ایمپلنت های با کیفیت بوده که مورد علاقه بیشتر مردم جهان است. از جنس تیتانیوم و سازگار با بدن بیماران است. اگر شما هم قصد کاشت ایمپلنت کره ای مدل سون مدیکس را دارید، بهتر است تا پایان مقاله از ایران ایمپلنت با ما همراه باشید.

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای چیست و چه کاربردی دارد؟

کشور کره همانند دیگر کشورهای جهان در زمینه صنعت دندانپزشکی به معروفیت بالایی رسیده است. ایمپلنت سوئیسی، آلمانی و آمریکایی از جمله کشورهایی هستند که پا در این عرصه گذاشته اند. با از دست دادن دندان یا دندان ها اولین گزینه ای که به ذهن بیمار خطور می کند، هزینه کاشت ایمپلنت دندان است. این متد همانند دندان طبیعی برای بیمار عمل می کند.

پایه ایمپلنت دندان که حکم ریشه دندان را بازی می کند، در درون فک با دقت فراوان و مهارت کاشت می شود. این پایه که با نام فیکسچر هم در میان مردم شناخته شده است، در انواع مدل های مختلف به بازار تجهیزات دندان عرضه می شود.

مراحل ایمپلنت برند Sewon medix

برای کاشت ایمپلنت سون مدیکس چد مرحله بایستی طی شود. مرحله نخست به معاینات اولیه و بررسی های تخصصی دهان و دندان باز می گردد.

با کمک عکس OPG محل قرارگیری دندان و میزان تراکم استخوان و مشکلات لثه به خوبی تشخیص و درمان می شود. برای نمونه بیمارانی که مبتلا به بیماری لثه و یا کمبود تراکم استخوان هستند، اقدامات لازم پیش از کاشت ایمپلنت برند سون مدیکس انجام می شود.

در مرحله بعدی

نوبت به بی حس کردن بافت های لثه می رسد. استفاده از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی تحت نظر متخصص ایمپلنت انجام خواهد شد. مرحله بعد به سوراخ کردن استخوان می رسد. استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن دندانپزشکی در این گام بسیار حایز اهمیت است. هر چقدر این کار با دقت و حساسیت بیشتر انجام شود، بدون شک طول عمر ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند.

در گام بعدی

داخل سوراخی که ایجاد شده، پین یا میله را قرار می دهند. با کمک مته های بزرگتر و مخصوص این کار، در صورت نیاز سوراخ ایجاد شده پهن تر شده تا پایه ایمپلنت به خوبی در آن جای گیرد. در نظر داشته باشید که هر چقدر قطر ایمپلنت بیشتر و بزرگتر باشد بدون شک مقاومت نیز بیشتر خواهد بود.

ایمپلنت برند Sewon medix

زمانی که ایمپلنت برند Sewon medix در جای خود کاشت شد، با استفاده از دریل یا آچار دستی پایه را محکم تر می کنند. از سوی دیگر برای بیمارانی که نیاز به بازسازی استخوان داشته باشند، پودر استخوان یا عمل پیوند استخوان جایگزین خوبی خواهد بود.

گام آخر مربوط به کلاهک یا درپوش ایمپلنت دندان سون مدیکس است تا از بیرون کاملا بسته شود. بخیه زدن و برگرداندن لثه به جای ابتدای خود، مربوط به این مرحله از کاشت ایمپلنت برند سون مدیکس است.

مزایا کاشت دندان سون مدیکس

بیمارانی که به دهان و دندان خود اهمیت می دهند، یکی از روش های جایگزین دندان از دست رفته را به کاشت ایمپلنت کره ای اختصاص می دهند. در این نوع از ایمپلنت ها طول درمان کمتر از تصور شما بوده و همین امر سبب بالا رفتن سرعت ترمیم استخوان فک و بافت اطراف دندان می شوند. از سوی دیگر ظاهر و قیافه طبیعی را به خود فرد باز می گرداند.

بالا رفتن اعتماد به نفس از دیگر دلایل کاشت ایمپلنت برند سون مدیکس بوده که در مرکز ایران ایمپلنت انجام می شود.

جنس این نوع از ایمپلنت های کره ای از تیتانیوم ساخته شده که با بدن بیمار سازگار باشد. از سوی دیگر با مراقبت های اصولی و رعایت بهداشت و دندان می توان برای سال های متوالی از ایمپلنت برند sewon medix استفاده کرد.

قیمت ایمپلنت برند Sewon medix

قیمت ایمپلنت برند Sewon medix چقدر است؟

هزینه و قیمت تمام شده برای ایمپلنت برند سون مدیکس برای تمام افراد نرخ ثابتی ندارد. خدمات دندانپزشکی بسته به شرایط بیمار و میزان خرابی دندان، تعداد واحد دندان از دست رفته، میزان سختی لثه و عدم نیاز یا نیاز داشتن به جراحی لثه و پیوند استخوان متفاوت و متغیر است.

هزینه این نوع ایمپلنت در سال 1403 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت برند Sewon medix 4 میلیون

برای تعیین هزینه ایمپلنت برند sewon medix نیاز است که بیمار یک جلسه مشاوره و بررسی دهان و دندان را با متخصص ایمپلنت داشته باشد.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید