لوگو ایران ایمپلنت

چرا ایمپلنت گران است؟

چرا ایمپلنت گران است؟
آنچه می‌خوانید! ...

چرا ایمپلنت گران است؟ ایمپلنت ارزان چه تفاوتی با ایمپلنت گران دارد؟ hز آنجا که ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش جایگزین دندان از دست رفته شناخته شده است، هزینه و قیمت خاص خود را نیز دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با این علت آشنا کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

2 مورد از مهم ترین دلایل گران بودن ایمپلنت

ایمپلنت دندان یکی از انواع متدها و روش های جایگزین دندان از دست رفته می باشد. در زمان های نه چندان دور، دندان مصنوعی متحرک بیشترین رواج را داشت. این مدل ها بر روی لثه سوار می شدند. قیمت آن با توجه به مزایا و کاربردی که داشت نسبت به ایمپلنت دندان بسیار ارزان تر بود.

ویژگی های ایمپلنت دندان که در درازمدت و سال های طولانی به قوت خود باقیست، از جمله تفاوت های این روش با دیگر روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  پایه ایمپلنت دندان همانند ریشه دندان، محکم و پابرجا در استخوان فک جای می گیرد
  • جنس پایه ایمپلنت یا فیکسچر از تیتانیوم است و سازگار با بدن بیمار نیز می باشد. همین یک مورد خود دلیل روشن می کند که چرا ایمپلنت گران است.

طول عمر ایمپلنت دندان با رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت های پس از کاشت می تواند به 15 الی 20 سال برسد. این مورد زمانی اتفاق می افتد که شما بهترین برند و جنس ایمپلنت دندان را انتخاب کرده باشید. هر چقدر که برند بهتر و با کیفیت تری انتخاب شود، از همان طرف هزینه ایمپلنت گران می شود.

ظاهر ایمپلنت علت گرانی آن

اگر به ایمپلنت و دندان طبیعی نگاه کنید، تفاوت آن چنانی پیدا نمی کند. ایمپلنتی که جایگزین می شود در کنار دیگر دندان ها قابل تشخیص نیست. برخلاف روش های دیگر که دندان جایگزین به شدت مشخص است، این روش کاملا طبیعی به نظر می آید. اینکه چرا ایمپلنت گران است، می تواند ظاهر نیز یکی از این دلایل باشد.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت آویتا

چرا ایمپلنت گران است؟

ساختار ایمپلنت دندان

جواب سوال اینکه چرا ایمپلنت گران است؟ بسیار زیاد است. مقاومت بالا و کارایی زیاد در کنار زیبایی کهه ایمپلنت به صورت می دهد خود مزید بر علت است. ایمپلنت دندان مطابق با دندان طبیعی طراحی و ساخته می شود.

گویی متخصص ایمپلنت به طور اختصاصی دندان را برای شما ساخته است. در نظر داشته باشید که در ساخت ایمپلنت دندان، ساختار سه بعدی دندان رعایت می شود.

فرایند طولانی کاشت ایمپلنت دندان، نشانی از عالی بودن این روش است. به هنگام کاشت، تاج دندان که شباهت زیادی به تاج دندان طبیعی دارد، بر روی پایه قرار می گیرد. مواد سازنده تاج کاملا همرنگ با دندان شخص در نظر گرفته می شود. رعایت کردن تمام این جزییات باعث افزایش هزینه ایمپلنت دندان خواهد شد.

تفاوت ایمپلنت ارزان با ایمپلنت گران

عوامل زیادی می تواند هزینه و قیمت ایمپلنت دندان را تحت تاثیر قرار بدهد. همین امر نیز سبب خواهد شد که ایمپلنت ارزان با ایمپلنت گران قیمت روانه بازار شود. برند ایمپلنت یا شرکت سازننده از جمله مواردی است که ایمپلنت ارزان و ایمپلنت گران را مشخص می کند. ایمپلنت های اروپایی با کیفیت بسیار بالا و کیفیت و برند نسبت به ایمپلنت هایی که کیفیت کمتری دارند، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند.

برند ایمپلنت هایی من جمله برند کشورهای سوئیس، آلمان و فرانسه بیشتری میزان قیمت ایمپلنت را دارند. اینکه چرا ایمپلنت گران است را می توان در تفاوت برندها به خوبی مشاهده کرد.

اینکه شما می خواهید ایمپلنت را با یک دندان جایگزین کنید یا چند دندان، خود ایمپلنت دندان را گران می کند. در حالتی که چند دندان از بین رفته باشد، می توان دو یا سه ایمپلنت را با جراحی در محل مورد نظر کاشت کرد.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت همزمان با پیوند استخوان

تشخیص تعداد ایمپلنت به عهده متخصص مربوطه است اما انتخاب برند و میزان هزینه ایمپلنت که باید شما تقبل کنید، به انتخاب های خودتان بستگی دارد.

سخن پایانی

مرکز ایران ایمپلنت با کمک متخصص های حرفه ای در این زمینه، همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید