لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان در بلوار سرو

ایمپلنت دندان در بلوار سرو
آنچه می‌خوانید! ...

آیا از برخورد با دندان های از دست رفته یا آسیب دیده خسته شده اید؟ ایمپلنت دندان ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد. با این حال، قبل از ورود به این روش، ضروری است که عواملی را که بر میزان موفقیت آنها تأثیر می گذارد، درک کنید.

از سلامت کلی شما گرفته تا مراقبت های بعد از عمل، چندین عنصر می توانند بر طول عمر و اثربخشی ایمپلنت های دندانی تأثیر بگذارند. در این پست وبلاگ، ما این عوامل حیاتی را بررسی خواهیم کرد و شما را با اطلاعات ارزشمندی برای کمک به افزایش شانس شما برای تجربه موفقیت آمیز ایمپلنت تجهیز خواهیم کرد.

با ما در این مقاله از ایران ایمپلنت همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در بلوار سرو

همانطور که افراد از انجام جراحی مغز توسط یک پزشک عمومی احساس راحتی نمی کنند، افراد نیز باید از انجام ایمپلنت توسط دندانپزشک عمومی با سابقه کم در کاشت دندان خودداری کنند.

داشتن دانش کافی و آموزش مناسب در مورد ایمپلنتولوژی، برای یک متخصص دندانپزشکی بسیار مهم است که حداقل سه تا پنج سال تجربه در کاشت دندان داشته باشد.

پیدا کردن یک متخصص متخصص ایمپلنت دندان پیش می تواند نقطه شروع خوبی در جستجوی شما برای یک متخصص ایمپلنت باشد. متخصص های باتجربه صدها مورد را در طول حرفه خود رسیدگی کرده اند. این به شما آرامش می دهد، زیرا آنها دقیقاً می دانند که برای اطمینان از ایمن و موفقیت آمیز بودن جراحی شما باید چه کاری انجام دهند.

نکاتی جهت انتخاب متخصص ایمپلنت دندان

اولین عامل ضروری که باید آن را تحلیل کنید، شهرت دندانپزشک است. از آنجایی که انجام جراحی ها یک بازی اجرایی است، بنابراین جراحان مشهور تعداد زیادی از عمل های انجام شده را دارند.

اکثر این جراحان سوابق خود را به صورت آنلاین ارسال می کنند که تحلیل و انتخاب را برای شما آسان تر می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید برای بررسی آنلاین در مورد آنها جستجو کنید تا به شما در تصمیم گیری منطقی کمک کند.

البته شما می توانید در ایران ایمپلنت پزشکان بسیار مجرب و متبحری را پیدا کنید که با بررسی سوابق ایشان در نهایت اقدام به انجام ایمپلنت دندان با بهترین قیمت کنید.

چه کسانی می توانند ایمپلنت دندان را انجام دهند؟

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید، لثه های سالمی دارید و استخوان کافی در فک برای نگه داشتن ایمپلنت دارید، ایمپلنت دندان در بلوار سرو ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر استخوان فک شما کوچک شده است یا به طور طبیعی رشد نکرده است، ممکن است بتوانید پیوند استخوان را برای ساختن استخوان انجام دهید.

پیوند استخوان برای ایمپلنت دندان راهی برای افزودن استخوان جدید به استخوان فک شماست. دندانپزشک یا متخصص دندانپزشکی به شما می گوید که آیا می توان پیوند استخوان را انجام داد.

نکاتی جهت انتخاب متخصص ایمپلنت دندان
نکاتی جهت انتخاب متخصص ایمپلنت دندان

قبل و بعد از جراحی ایمپلنت دندان در بلوار سرو

در طول مرحله مشاوره و برنامه ریزی، جراح دندان به صورت بصری محلی را در دهان که در آن ایمپلنت دندانی در نظر گرفته شده است و همچنین به تصویربرداری دندان (اشعه ایکس، فیلم های پانوراما و/یا سی تی اسکن ) نگاه می کند.

در این زمان، کیفیت و کمیت استخوان فک مورد ارزیابی قرار می گیرد تا مشخص شود که آیا استخوان بیشتری در محل مورد نیاز است یا خیر. هنگامی که مشخص شد که ایمپلنت دندان در بلوار 24 متری را می توان در محل مورد نظر قرار داد، بیمار برای اعمال جراحی برای ایمپلنت(های) دندان مراجعه می کند.

در طول تمام جلسات جراحی، معمولاً به بیمار یک بی‌حسی موضعی داده می‌شود تا ناحیه جراحی را بی‌حس کند و همچنین هر آرام‌بخش دیگری که برای راحتی و اضطراب لازم است به او داده می‌شود .

عوامل موثر بر میزان موفقیت ایمپلنت دندانی

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر میزان موفقیت ایمپلنت در سعادت آباد تأثیر بگذارد. نوع ایمپلنت، محل قرارگیری ایمپلنت و سلامت بیمار همگی عوامل مهمی هستند.

نوع ایمپلنت یکی از مهمترین عوامل است. دو نوع اصلی ایمپلنت دندان وجود دارد: آندوستال و ساب پریوستال.

ایمپلنت‌های اندوستال مستقیماً در استخوان فک قرار می‌گیرند، در حالی که ایمپلنت‌های ساب پریوستال در زیر بافت لثه اما در بالای استخوان فک قرار می‌گیرند.

هر دو نوع میزان موفقیت متفاوتی دارند. ایمپلنت‌های اندوستئال درصد موفقیت بالاتری دارند، اما گران‌تر هستند و به زمان جراحی بیشتری نیاز دارند. ایمپلنت های ساب پریوستئال درصد موفقیت کمتری دارند، اما هزینه کمتری دارند و زمان جراحی کمتری دارند.

قرار دادن ایمپلنت یکی دیگر از عوامل مهم است. ایمپلنت‌هایی که در قسمت جلویی دهان قرار می‌گیرند نسبت به ایمپلنت‌هایی که در قسمت پشت دهان قرار می‌گیرند، نسبت موفقیت بیشتری دارند.

این به این دلیل است که استخوان بیشتری در قسمت جلوی دهان وجود دارد و پیوند ایمپلنت با استخوان را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، دندان‌های قسمت جلویی دهان نسبت به دندان‌های قسمت پشتی دهان تحت فشار کمتری قرار دارند، بنابراین احتمال ایجاد مشکل در ایمپلنت کمتر است.

سلامت بیمار نیز عامل مهمی در تعیین میزان موفقیت ایمپلنت دندان سوئیسی است. افراد سیگاری نسبت به افراد غیرسیگاری درصد موفقیت کمتری دارند زیرا سیگار باعث کاهش خون می شود.

قبل و بعد از جراحی ایمپلنت دندان در بلوار سرو

جایگزین های ایمپلنت های دندانی

از جمله جایگزین های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بریج های دندانی

بریج دندان در اصل یک دندان یا دندان مصنوعی است که توسط دندان های دو طرف شکاف در جای خود ثابت می شود. بریج‌ها را می‌توان از طلا، آلیاژ، چینی یا ترکیبی از این مواد ساخت و اگر یک یا چند دندان را از دست دادید، گزینه‌ای هستند.

عیب اصلی بریج‌های دندانی این است که برای حمایت به دندان‌های مجاور تکیه می‌کنند، به این معنی که آن دندان‌ها باید به اندازه کافی سالم و قوی باشند تا وزن را تحمل کنند.

پروتز کامل

اگر تمام دندان های طبیعی خود را از دست داده اید، پروتزهای کامل (بالا و پایین) یک گزینه هستند. آنها از دندان های مصنوعی تشکیل شده اند که در پایه های پلاستیکی صورتی قرار گرفته اند که به خوبی روی لثه های شما قرار می گیرند.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...