لوگو ایران ایمپلنت

برای پیوند استخوان ایمپلنت در غرب تهران کجا بریم؟

پیوند استخوان در غرب تهران
آنچه می‌خوانید! ...

هر انسانی در طول زندگی خود با مشکل از دست دادن دندان مواجه خواهد شد. این اتفاق می تواند در اثر بیماری های لثه، تصادف و یا ضربات شدید پیش می آید. برای جبران و جایگزین دندان کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص مرکز ایران ایمپلنت می تواند بهترین گزینه باشد.

اما برای کاشت ایمپلنت نیاز است که بیمار از تراکم استخوان مناسب برای نگهداری پایه ایمپلنت برخوردار باشد. در صورت عدم وجود این تراکم بیمار اقدام به پیوند استخوان در غرب تهران می نماید.

با انجام پیوند استخوان در غرب تهران علاوه بر امتیاز کاشت دندان، لثه ها قدرت دوباره می گیرند. در ادامه توضیحات کامل در خصوص هزینه پیوند استخوان خصوص ارائه می شود.

نحوه انجام پیوند استخوان ایمپلنت دندان

برای داشتن لبخند زیبا با دندان های سفید و یک دست رعایت بهداشت روتین وار و مراقبت از دندان ها نیاز است. اما با رخ دادن اتفاقات ناگوار از قبیل تصادف، ضربات شدید و یا حتی بیماری های خاص که دندان از دست می رود، این زیبایی کمرنگ خواهد شد.

برای جبران دندان از بین رفته راهها و روش های زیادی جهت کاشت دندان از قبیل کاشت دندان طبیعی، کاشت دندان مصنوعی متحرک یا ثابت و یا کاشت ایمپلنت دندان وجود دارد. نقش حیاتی کاشت ایمپلنت به عنوان بهترین جایگزین دندان های از دست رفته این روزها بیشتر خود را نشان می دهد.

اما برای کاشت ایمپلنت دندان نیاز است که

تمامی شرایط کاشت از جمله تراکم استخوان کافی وجود داشته باشد. در صورتی که این تراکم به حد کافی نباشد و یا بیمار به تحلیل استخوان دچار شده باشد، پیوند استخوان راه نجات بخش می باشد. پیوند استخوان در غرب تهران توسط متخصص بهترین مرکز ایمپلنت در تهران با کمک تجهیزات مدرن انجام می شود.

2) روش انجام عمل پیوند استخوان در ایمپلنت

برای انجام پیوند استخوان در غرب تهران و با کمک تجهیزات مدرن دندانپزشکی متخصص ایمپلنت از روش های لیفت سینوس و یا ریج افزایی استفاده می کند.

1) پیوند ببا افزایش بریج

پیوند استخوان نیاز به ارتفاع و پهنای مناسب لثه دارد. متخصص پیوند استخوان مرکز ایران ایمپلنت زمانی از روش بریج افزایی استفاده می کند که نیاز باشد در حین عمل به ارتفاع استخوان و یا پهنای استخوان افزوده شود. زمانی که تحلیل استخوان رخ می دهد ارتفاع و عرض استخوان فک دچار تغییر شده و از حالت نرمال خارج می شود. افزایش ریج یک راه مناسب برای افزایش ارتفاع و پهنای لثه به هنگام کاشت ایمپلنت می باشد.

2) جراحی لیفت سینوس

محل قرارگیری سینوس که به شکل حفره می باشد در فک بالای دهان و متصل به مجرای تنفسی وصل می باشد. در شرایطی که استخوان عمودی دندان های آسیای فک بالایی به تحلیل استخوان دچار شود، جراحی لیفت سینوس چاره ساز خواهد بود.

طبق نظر

متخصص ایمپلنت ، جراحی لیفت سینوس برای پیوند استخوان در غرب تهران می تواند به نوعی تقویت کننده سینوس نیز باشد. در نظر داشته باشید که عوامل دیگری از قبیل پوسیدگی دندان آسیا و همچنین عفونت در استخوان می تواند باعث تحلیل استخوان شود.

برای پیشگیری از تحلیل لثه بهتر است به محض از دست دادن دندان برای کاشت ایمپلنت اقدام نمود. با این کار تا حد امکان از هزینه جراحی پیوند استخوان در غرب تهران جلوگیری می شود.

پیوند استخوان در غرب تهران

پیوند استخوان دندان چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟

زمان بهبودی پیوند استخوان دندانی بسته به نوع پیوند مورد استفاده و سلامت کلی بیمار می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، ممکن است از چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا پیوند به طور کامل بهبود یابد. در طول این مدت، پیروی از دستورالعمل های دندانپزشک برای اطمینان از اینکه روند بهبودی تا حد امکان روان پیش می رود، مهم است.

آماده سازی برای پیوند استخوان دندان

قبل از انجام پیوند استخوان دندان، دندانپزشک شما باید دهان شما را ارزیابی کند تا تشخیص دهد آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در طی این ارزیابی، دندانپزشک شما عکس های اشعه ایکس، سی تی اسکن یا قالب دندان را برای ارزیابی وضعیت استخوان فک شما می گیرد. دندانپزشک شما همچنین در مورد سابقه پزشکی شما می پرسد تا مشخص کند که آیا شرایط زمینه ای دارید که ممکن است بر نتیجه عمل تأثیر بگذارد یا خیر.

علاوه بر ارزیابی، دندانپزشک شما نیز در مورد این روش با شما صحبت می کند و دستورالعمل های قبل از عمل را به شما ارائه می دهد. این دستورالعمل ها ممکن است شامل پرهیز از مصرف برخی داروها، مانند رقیق کننده های خون، قبل از عمل باشد.

آیا پیوند استخوان دردناک تر از ایمپلنت است؟

پیوند استخوان در مقایسه با ایمپلنت بر اساس محل درمان پیوند استخوان احتمالاً باعث تحریک کمی بیشتر می شود. به عنوان مثال، اگر قرار باشد لیفت سینوس در فک بالا انجام شود، معمولاً نسبت به ایمپلنت دندانی برای بهبود ناحیه پیوند استخوان زمان بیشتری نیاز است.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...