لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت زیر لثه

ایمپلنت زیر لثه
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت زیر لثه چیست؟ در چه مواقعی از ایمپلنت زیر لثه استفاده می شود؟ در این مقاله قصد داریم که به بررسی ایمپلنت زیر لثه بپردازیم و ویژگی های آن را برشماریم.

چنانچه قصد دارید که از این موضوع مطلع شوید، با ما در ایران ایمپلنت همراه باشید.

ایمپلنت دندان از مزایای زیادی برای افراد برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی دارد. در این روش از شرایط مختلفی برای ایمپلنت استفاده می شود که یکی از انواع روش های ایمپلنت در واقع ایمپلنت ساب پریو استیل است.

ایمپلنت زیر لثه چیست؟

ایمپلنت زیر لثه که در واقع نام علمی آن ایمپلنت ساب پریو استیل است، از انواع ایمپلنت ها است که آن را در استخوان فک با جراحی لثه کار می گذارند و در داخل استخوان فک قرار می دهند.

در برخی از مواقع نیز این نوع ایمپلنت را بالای استخوان فک قرار می دهند.

ایمپلنت ساب پریو استیل در واقع به گونه ای است که یک قاب فلزی برای آن ساخته می شود و با دقت بسیار زیاد بر روی نزدیکی بافت کار گذاشته می شود. با بهبود یافتن لثه قاب آن به سمت استخوان فک پیش روی می کند و پست های آن که به قاب متصل هستند از طریق لثه ها بیرون زده می شوند.

در چه مواقعی از ایمپلنت زیر لثه استفاده می شود؟

از ایمپلنت زیر لثه و یا همان ایمپلنت ساب پریو استیل در مواقعی استفاده می شود که شخص در فک خود به میزان کافی استخوان فک نداشته باشد تا بتواند از ایمپلت دندان حمایت کند.

در چنین مواقعی

برای چنین افرادی معمولا پزشکان استفاده از ایمپلنت های ساب پریو استیل را توصیه می کنند که در قسمت بالای استخوان فک و زیر لثه نصب می شود. در نتیجه با به کار بردن این روش نیازی به تراکم استخوان فک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: آیا ایمپلنت دندان فاصله دار امکان پذیر است؟

از دیگر کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش ایمپلنت کسانی هستند که فاصله بین دندان های انها زیاد است و یا فقط یکی از دندان های خود را از دست داده اند.

کسانی که امکان استفاده از دندان مصنوعی را نداشته باشند نیز به عنوان بهترین کاندیدا برای این روش به حساب می آیند.

پس اگر یکی از شرایط ذکر شده در این بخش را داشته باشید، استفاده از ایمپلنت ساب پریو استیل را به شما توصیه می کنیم.

ایمپلنت زیر لثه

با 6 مزیت ایمپلنت زیر لثه ای آشنا شوید!

ایمپلنت های زیر لثه ای دارای مزیت های بسیاری برای افراد هستند که مهم ترین آنها از قبیل زیر است:

1 برخوردار بودن از ظاهر بسیار طبیعی
2 برخوردار بودن از طول عمر و دوام بسیار بالا
3 هم رنگ بودن آنها با دندان ها طبیعی
4 افزایش زیبایی لبخند
5 سازگاری بسیار بالا با بدن انسان
6 عدم ایجاد عارضه برای بدن

بهترین مرکز ایمپلنت ساب پریو استیل در تهران

برای اینکه بتوانید از ایمپلنت ساب پریو استیل استفاده کنید، مراکز زیادی در تهران به شما این خدمات را ارائه می دهند. اما مراجعه به بهترین مراکز در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در نتیجه آن موثر واقع می شود.

به همین دلیل

توصیه می کنیم که به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه کنید و زیرنظر بهترین متخصص ایمپلنت در تهران در این مجموعه ایمپلنت ساب پریو استیل را به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: بخیه های ایمپلنت

در ایران ایمپلنت می توانید علاوه بر ایمپلنت ساب پریو استیل از انواع دیگر ایمپلنت ها نیز استفاده کنید و برای به کار بردن آنها با پزشک مشورت کنید.

سخن پایانی

ایمپلنت زیر لثه را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم که از ویژگی های این روش برای ایمپلنت کردن دندان ها مطلع باشید و با اطلاعات کافی از این روش استفاده کنید.

اما برای اطمینان بیشتر حتما از پزشک معالج بخواهید که بهترین روش ایمپلنت را بر اساس شرایط شما معرفی کند و از آن برای ترمیم دندان های شما استفاده کند.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید