لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان 7

ایمپلنت دندان 7
آنچه می‌خوانید! ...

دندان 7 چیست؟ آیا می توان ایمپلنت دندان 7 انجام داد؟ مشکلات دندانی و خراب شدن دندان از مسائل شایع در جوامع مختلف است که هر انسانی در طول زندگی خود بلاخره با این مشکل مواجه می شود و نیاز به درمان و ترمیم دندان پیدا می کند.

همان طور که می دانید یکی از رایج ترین راهکارهایی ترمیم دندان در جهان روش ایمپلنت است که به دلیل مزایای بسیار زیاد آن، استفاده از این روش با استقبال زیادی رو به رو شده است.

در مرکز ایران ایمپلنت قصد داریم که در رابطه با ایمپلنت دندان 7 با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر مایل به دریافت اطلاعات در رابطه با این موضوع هستید، با ما همراه باشید.

دندان شماره ۷ کدام است؟

دندان های انسان دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها علاوه بر نام های مختلفی که  دارند از شماره گذاری های متفاوتی نیز برخوردارند که این شماره گذاری ها نشان دهنده نوع دندان است.

دندان شماره ۷ به دندان آسیای بزرگ گفته می شود که این دندان در بخش های انتهایی فک بالا و پایین قرار گرفته اند و تمامی عملیات خوردن غذا، جویدن غذا و قورت دادن آن به کمک این دندان انجام می شود.

دندان شماره ۷ کدام است؟
دندان شماره ۷ کدام است؟

کاشت دندان 7 راهی برای جبران زیبایی!!

ایمپلنت از جمله ایمپلنت بگو آلمان Bego یا ایمپلنت دندان سوئیسی به گونه ای است که از آن می توان برای تمامی دندان ها و یا یک یا چند دندان استفاده کرد و به کمک این روش به ترمیم دندان ها پرداخت.

با این وجود

افرادی که دندان شماره 7 آنها با مشکل مواجه شده است و نیاز به ترمیم دارد، می توانند از روش ایمپلنت دندان 7 برای ترمیم این دندان استفاده کنند که در این صورت همه دندان های آنها ترمیم نمی شود بلکه فقط دندان شماره 7 ترمیم می گردد.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت پیچ شونده

برای اینکه ایمپلنت برای دندان شماره 7 انجام شود، ابتدا شخص مورد نظر باید به پزشک مراجعه کند تا شرایط او تحت بررسی قرار بگیرد.

سپس

با معاینه پزشک در صورتی که این شخص مشکلی در استخوان فک نباشد و یا عفونت دندان نداشته باشد، برای درمان او اقدام می گردد که در این مرحله فضای دندان شماره 7 برای جایگذاری ایمپلنت آماده سازی می شود تا پزشک بتواند پایه ایمپلنت را در داخل استخوان فک دندان شماره 7 جایگذاری کند.

این عملیات تحت بی حسی موضعی انجام می شوند تا بیمار درد زیادی را احساس نکند. سپس بعد از اینکه پایه ایمپلنت برای فرد جایگذاری شد، باید مدت زمانی از نصب آن در دهان بگذرد تا پزشک بتواند روکش ایمپلنت را نصب کند.

در انتها روکش ایمپلنت بر روی دندان قرار داده می شود و مراحل ایمپلنت دندان 7 با نصب روکش پایان می یابد.

بهترین مرکز برای کاشت دندان در تهران

چنانچه برای ترمیم دندان 7 خود قصد دارید که به بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران مراجعه کنید و به ترمیم دندان 7 با ایمپلنت بپردازید، باید به شما بگوییم که یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران، مرکز ایران ایمپلنت است که امور مربوط به ایمپلنت را به شکل تخصصی انجام می دهد و با این وجود تمامی مراحل به شکل تخصصی و با بهترین شرایط برای بیماران انجام می شود.

در مرکز ایران ایمپلنت

تمامی امور درمانی با همکاری بهترین متخصصین در این زمینه انجام می شوند که از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که به این کلینیک مراجعه کنید.

هزینه ایمپلنت دندان 7

هزینه ای که برای ایمپلنت کردن دندان شماره 7 مورد نیاز است، برای هر کسی متفاوت می باشد زیرا شرایط افراد با هم تفاوت دارد.

به عنوان مثال:

برخی از افراد نیازمند درمان هایی قبل از ایمپلنت کردن هستند تا شرایط برای نصب ایمپلنت در دهان انها محیا شود. اما برخی از افراد به این مراحل نیازی ندارند.

بهترین مرکز برای کاشت دندان در تهران
بهترین مرکز برای کاشت دندان در تهران

هزینه کاشت ایمپلنت دندان به شکل تقریبی به شرح زیر است:

نوع خدمات قیمت (به تومان)
کاشت دندان 7 الی 30 میلیون تومان

علاوه بر آن مسائل دیگری نیز وجود دارند که این مسائل بر هزینه ایمپلنت دندان 7 تاثیر می گذارند. از مهم ترین مسائل موثر در هزینه انجام این کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمزد پزشک
  • نوع ایمپلنت، برند و کشور سازنده آن
  • هزینه مربوط به کلینیک دندانپزشکی
  • موقعیت جغرافیایی و شهر واستان
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • و…

سخن پایانی

ایمپلنت دندان 7 مطلبی بود که برای شما عزیزان در این مقاله شرح دادیم. امیدواریم که از مطالعه این مطالب استفاده کرده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده باشید.

چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه ایمپلنت دارید، سایر مقالات موجود در ایران ایمپلنت را مطالعه کنید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید