لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان 6

آنچه می‌خوانید! ...

در رابطه با ایمپلنت دندان 6 چه می دانید؟ آیا تا کنون با این واژه مواجه شده اید؟ در میان انواع تکنیک های جدیدی که برای ترمیم دندان به وجود آمده اند، کاشت دندان یکی از روش های رایج است که مسلما همه افراد با این روش تا حدودی آشنایی دارند و یا در رابطه با آن اطلاعاتی را به دست آورده اند.

اما در این میان کاشت دندان 6 شاید برای عده زیادی از افراد یک واژه گنگ و مبهم باشد. در رابطه با ایمپلنت دندان از نوع شش باید بگوییم که این روش نیز همان ایمپلنت است، اما دارای شرایط متفاوتی است که آن را منحصر به فرد کرده است.

ایمپلنت دندان 6

همان طور که می دانید دندان های انسان دارای انواع مختلفی هستند شماره های 6 و 7 به دندان های آسیای بزرگ مربوط می شوند.

در نتیجه با این وجود منظور از کاشت دندان 6، ایمپلنتی است که برای ترمیم دندان شماره 6 مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی ایمپلنت کردن دندان آسیای بزرگ اشخاصی که می خواهند این دندان خود را ترمیم کنند.

پس در این صورت تمامی اشخاصی که می خواهند دندان آسیای بزرگ خود را ایمپلنت کنند، باید از کاشت دندان 6 استفاده نمایند.

مراحل ایمپلنت دندان 6
مراحل ایمپلنت دندان 6

مراحل ایمپلنت دندان چگونه است؟

در این قسمت در قالب جدول به شکل مرحله به مرحله نحوه انجام این نوع ایمپلنت را توضیح داده ایم:

1 برای اینکه دندان آسیای بزرگ را با این روش ایمپلنت کنید، باید ابتدا به پزشک مراجعه کنید.
2 در این مرحله دندان توسط پزشک تحت بررسی قرار می گیرد.
3 سپس پزشک بررسی می کند که ریشه دندان در داخل دهان وجود نداشته باشد و یا دندان مورد نظر عاری از عفونت باشد.
4 در مرحله بعدی پزشک به تراشیدن لثه در صورت نیاز اقدام می کند.
5 سپس استخوان فک به میزان پایه تیتانیومی تراش داده می شود تا پزشک بتواند پایه را در داخل استخوان جایگذاری کند.
6 پس از اینکه پایه ایمپلنت 6 در داخل استخوان قرار داده شد، روکش ایمپلنت بر روی پایه دندان قرار داده می شود و مراحل ایمپلنت به خوبی پایان می یابد.

بهترین کلینیک برای ایمپلنت دندان

در شهر تهران تعداد بسیار زیادی کلینیک های دولتی و یا خصوصی در زمینه کاشت دندان فعالیت دارند که شما عزیزان میتوانید به هر یک از آنها برای ترمیم دندان خود به روش ایمپلنت مراجعه کنید.

یکی از بهترین مراکز برای کاشت دندان از نوع 6 و یا انواع دیگر، مرکز ایران ایمپلنت است که به صورت تخصصی در زمینه کاشت دندان فعالیت می کند و کیفیت ارائه خدمات در این مرکز بسیار بالا است و تماما با نظارت و همکاری بهترین متخصصین انجام می شوند.

نحوه اخذ نوبت جهت انجام ایمپلنت

در صورتی که تمایل دارید تا اقدام به کاشت دندان شماره ۶ کنید شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های مورد در سایت با ما در ارتباط باشید.

یا در غیر این صورت می‌توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.

نحوه اخذ نوبت جهت انجام ایمپلنت دندان 6
نحوه اخذ نوبت جهت انجام ایمپلنت دندان 6

هزینه ایمپلنت دندان 6 چه قدر است؟

به صورت کلی هزینه ای که برای ترمیم دندان به این روش باید صرف شود، بستگی به شرایط افراد دارد. اما علاوه بر شرایط فرد، مسائل دیگری نیز بر روی هزینه ایمپلنت موثر هستند که باید تمامی این مسائل برای تعیین هزینه مشخص شوند تا بتوان هزینه مورد نیاز برای این روش را مشخص کرد.

قیمت کاشت دندان شماره 6 7 الی 30 میلیون تومان

کلام پایانی

کاشت دندان 6 مطلبی بود که برای شما عزیزان در این مقاله شرح دادیم تا هر گونه ابهامی در این رابطه برای شما وجود دارد، از بین برود.

اگر در رابطه با سایر نکات مربوط به ایمپلنت نیز نیازمند راهنمایی هستید، از مقالات دیگری که در وب سایت ما درج شده اند، استفاده کنید و پاسخ پرسش خود را به دست آورید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...