لوگو ایران ایمپلنت

توصیه های قبل از ایمپلنت

توصیه های قبل از ایمپلنت
آنچه می‌خوانید! ...

مهم ترین توصیه های قبل از ایمپلنت چیست؟ کسانی که قصد ترمیم دندان با روش ایمپلنت دارند، چه مواردی را پیش از آن باید رعایت کنند؟ در صورتی که از متقاضیان ایمپلنت هستید، حتما این مطلب را که از سوی مرکز تخصصی ایران ایمپلنت برای شما تهیه شده است، تا انتها مطالعه کنید.

ایمپلنت امروزه از جایگاه بسیار خوبی برای ترمیم دندان ها برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا این روش مزایای بسیار زیادی را در خود جای داده است و شرایط  ایده آلی را به منظور ترمیم دندان فراهم می کند.

در روش ایمپلنت، از پایه، روکش و اباتمنت استفاده می شود که روکش و پایه به واسطه اباتمنت بر روی هم قرار می گیرند و جایگزین دندان از دست رفته می شوند؛ درواقع مهم ترین تفاوت این روش با سایر روش های ترمیم دندان استفاده از پایه ایمپلنت است که به جای ریشه دندان از دست رفته قرار می گیرد و باعث ثبات و استحکام روکش ایمپلنت می شود.

با ایران ایمپلنت همراه باشید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

مهم ترین توصیه های قبل از ایمپلنت

از مهم ترین توصیه های قبل از ایمپلنت که باید حتما مد نظر داشته باشید و انها را رعایت نمایید، باید به موارد زیر اشاره داشت:

دقت در انتخاب دندانپزشک و مرکز درمانی

یکی از مهم ترین توصیه ها در این زمینه دقت در انتخاب دندانپزشک و مرکز درمانی است زیرا تجربه و مهارت پزشک تاثیر بسیار زیادی در نتیجه حاصل از ایمپلنت دارند و چنانچه دندانپزشک دقت کافی در این زمینه نداشته باشد، از طول عمر، دوام، ماندگاری و زیبایی ایمپلنت کاسته می گردد.

از طرف دیگر

برخی از مراکز درمانی و دندانپزشکی ها امروزه به تجهیزات جدیدی برای ایمپلنت مجهز هستند که به کمک آنها می توان طراحی و کیفیت روکش و پایه ایمپلنت را افزایش داد.

این تجهیزات

شرایطی را به وجود می اورند که به کمک اسکن و نرم افزار های سه بعدی قالب گیری از دندان ها به شکل بهتری انجام شود و با این وجود نتیجه کلی ایمپلنت و زیبایی و طبیعی بودن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و به کیفیت آن می افزاید.

بیشتر بخوانید: فرق اوردنچر با ایمپلنت

به همین دلیل مراکز درمانی و تجهیزات آنها نیز باید حتما با دقت زیاد انتخاب شوند.

روکش ایمپلنت – مهمترین توصیه های قبل از ایمپلنت

مهمترین موضوع در توصیه های قبل از ایمپلنت روکش است به طوریکه روکش های ایمپلنت توسط کشور های مختلفی در جهان تولید می شوند که از نظر کیفیت و دوام با هم متفاوت هستند و برای ترمیم دندان بهتر است تا حد امکان از انواع با کیفیت  ایمپلنت برای ترمیم دندان استفاده شود.

روکش های با کیفیت از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و در زیبایی و جلوه طبیعی دندان ها تاثیر گذار تر هستند که استفاده از انها گزینه مناسب تری خواهد بود.

ترک کردن سیگار، دخانیات و مشروبات الکلی

ایمپلنت روشی است که با مصرف سیگار، دخانیات و مشروبات الکلی رابطه تنگاتنگ و مستقیم دارد. در واقع مصرف دخانیات و مشروب باعث می شود که از طول عمر ایمپلنت کاسته شود و شرایط نامناسبی برای ترمیم دندان به وجود آید.

به همین دلیل

پزشکان معمولا استفاده از ایمپلنت را برای این افراد توصیه نمی کنند؛ از این جهت باید گفت که اگر از طرفداران سر سخت این روش هستید، با کنار گذاشتن این مواردد برای همیشه می توانید هم از ایمپلنت استفاده کنید و هم نتیجه رضایت بخشی دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت در جنوب تهران

آگاه کردن دندانپزشک از وجود بیماری های خاص

از دیگر توصیه های قبل از ایمپلنت این است که کسانی که می خواهند ترمیم دندان با این روش انجام دهند و به بیماری های خاص مانند: دیابت و یا ناراحتی قلبی مواجه هستند، باید حتما این بیماری ها را به پزشک اطلاع دهند تا در حین عملیات جراحی برای نصب پایه ایمپلنت در فک مشکلی ایجاد نشود.

زیرا

قرار دادن پایه ایمپلنت در فک به شکل کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود که با درد و خونریزی همراه است و کسانی که به بیماری های خاص مبتلا باشند، شرایط سخت تری را برای این جراحی خواهند داشت که باید حتما پزشک معالج در جریان این مشکلات قرار بگیرد.

توصیه های قبل از ایمپلنت

توجه داشتن به بهداشت دهان و دندان

بسیاری از متقاضیان ایمپلنت بر این باور هستند که به ترمیم  دندان های خود با روش ایمپلنت، دیگر نیازی به رعایت بهداشت و دهان ندارند و به راحتی می توانند از این روش استفاده کنند.

اما در این رابطه باید خدمت شما عزیزان بگوییم که

پس از ایمپلنت باید حتما به بهداشت دهان و دندان خود توجه داشته باشید و مرتبا دندان ها را مسواک کنید و از دهان شویه و نخ دندان استفاده نمایید.

در غیر این صورت احتمال ابتلا به عفونت دهان و دندان و یا مشکلات پیچیده دیگری برای شما وجود خواهد داشت. به همین دلیل یکی از توصیه های قبل از ایمپلنت، استفاده از این روش برای کسانی است که می توانند بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنند و در واقع کسانی که قادر به انجام این کار نیستند نباید از روش ایمپلنت استفاده نمایید.

سخن پایانی

توصیه های قبل از ایمپلنت را برای شما عزیزان در ایران ایمپلنت مورد بررسی قرار دادیم تا اگر می خواهید این روش را به کار ببرید، با شرایط مورد نیاز برای آن آشنا باشید.

چنانچه فکر می کنید که

قادر به انجام دادن و یا رعایت کردن این توصیه ها نیستید، بهتر است تا از روش های دیگری برای ترمیم دندان استفاده کنید و به این شکل مانع از هدر رفتن هزینه بسیار زیاد در این زمینه شوید؛ زیرا ایمپلنت از جمله روش های بسیار گران قیمت برای ترمیم دندان محسوب می شود.

در ایران ایمپلنت می توانید در بهترین شرایط موجود به ترمیم دندان های خود با انواع ایمپلنت بپردازید و نتیجه رضایت بخش مد نظر خود را دریافت کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ایران ایمپلنت تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری را به شما ارائه دهیم.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید