لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت در بلوار فرهنگ

آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت در بلوار فرهنگ سعادت آباد به طول معمول از جنس تیتانیوم و سازگار با بدن بیمار ساخته می شود. در نظر داشته باشید که بیشتر متخصص های دندانپزشکی بخصوص متخصص های مرکز ایران ایمپلنت، کاشت ایمپلنت دندان را به عنوان بهترین جایگزین دندان های از دست داده می دانند و علیرغم پروسه طولانی کاشت ایمپلنت بیمار را تشویق به انجام آن خواهند کرد.

وجود ایمپلنت دندان باعث شده است دیگر نگرانی خاصی به هنگام از بین رفتن دندان، گریبان گیر فرد قرار نگیرد.

با جایگذاری پایه های ایمپلنت دندان در استخوان فک بیمار تصور رویش دوباره دندان طبیعی خود را پیدا خواهد کرد. علاوه براین استفاده از ایمپلنت دندان با برند معروف و مارک سرشناس باعث می شود که طول عمر و دوام ایمپلنت دندان بیشتر از آن چیزی باشد که در تصور شما می باشد.

ایمپلنت در بلوار فرهنگ تهران

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین جایگزین دندان از دست رفته و با جنس تیتانیوم در میان دیگر انواع کاشت دندان شناخته شده است. در ابتدا متخصص مرکز ایران ایمپلنت به بررسی و ارزیابی دندان و فک بیمار می پردازد.

پس از آنالیز عکس گرفته شده از دندان و دهان بیمار، متخصص نسبت به کاشت ایمپلنت دندان و بسته به شرایط بیمار اقدام می نماید. در نظر داشته باشید که برای کاشت ایمپلنت نیاز است که تمامی شرایط بیمار فراهم باشد.

یکی از این شرایط وجود استخوان فک مناسب با تراکم متعارف باشد. در صورتی که این امر برقرار نباشد متخصص با کمک بدن بیمار یا غیر بیمار نسبت به پیوند استخوان فک اقدام می نماید. از کاربردهای ایمپلنت دندان می توان به بازگشت دوباره دندان طبیعی به دهان، زیباتر شدن چهره صورت، افزایش قدرت جویدن و دیگر موارد اشاره نمود.

ایمپلنت در بلوار فرهنگ

نحوه رزرو نوبت

صورتی که قصد انجام ایمپلنت دندان در بلوار فرهنگ را دارید می‌توانید به شکل حضوری مراجعه کنید. در غیر این صورت می‌توانید به شکل آنلاین اقدام کرده و در مرحله اول فرم مربوط به تماس با ما را پر کنید.

انجام ایمپلنت در مرکز ایران ایمپلنت

ما در مرکز ایران ایمپلنت با وجود متخصصان کاملاً حرفه‌ای تضمین می‌کنیم که شما می‌توانید زیبایی چهره‌تان را با انجام ایمپلنت چندین برابر کنید و در همین راستا ما نمونه کارهایی را در سایت قرار دادیم تا شما عزیزان بتوانید با مشاهده آنها بهتر تصمیم بگیرید.

مزایای کاشت ایمپلنت

دلایل زیادی برای کاشت ایمپلنت دندان اقساطی و انتخاب پروسه و فرایند طولانی کاشت ایمپلنت دندان می باشد. برخی از این امتیازات شامل موارد زیر است:

  • بهتر شدن ظاهر و زیبایی بیمار: فراموش نکنید که کاشت ایمپلنت دندان همانند کاشت دندان طبیعی می باشد به نحوی که تشخیص آن سخت می شود. پایه ایمپلنت همانند ریشه عمل کرده و با استخوان فک کاملا جوش می خورد.
  • بهبود تکلم و گفتار: با از دست دادن دندان نحوه گفتگو و صحبت کردن بیمار دچار اختلال خواهد شد. در این شرایط کاشت ایمپلنت دندان مانند دندان طبیعی بوده و این نقص برطرف خواهد شد.
  • آسان تر غذا خوردن: کمبود دندان در دهان سبب می شود که خوردن بیشتر غذاها با مشکل پیش رود. این حالت بهتر است که کاشت ایمپلنت دندان انجام شود. با کمک ایمپلنت بیمار می تواند انواع غذاهایی که دوست دارد میل کند
  • بهبود سلامت دهان: برخی دیگر از خدمات دندانپزشکی باعث می شود که دندان دچار آسیب هایی مانند دستکاری، تراشیدن و یا کشیدن دندان شود. با کاشت ایمپلنت نیازی به دندان های مجاور نبوده و همانند دندان طبیعی می توان از آن مراقبت کرد. با مراقبت می توانید سلامت را به دهان و دندان خود بازگردانید.
  • دوام و طول عمر طولانی: یکی دیگر از مزایای کاشت ایمپلنت در بلوار فرهنگ سعادت آباد، داشتن طول عمر طولانی و ماندگاری خوب آن می باشد.

چه افرادی می تواند از ایمپلنت استفاده کنند!؟

بیمارانی که جهت کاشت ایمپلنت در شهرک غرب مراجعه می کنند بایستی از سلامت کافی دهان و دندان برخوردار باشند. علاوه براین دارای لثه های سالم و تراکم استخوان کافی برای نگه داشتن پایه های ایمپلنت باشند. افرادی که به بهداشت دهان و دندان اهمیت می دهند و در طول سال به دندانپزشک مراجعه می کنند.

برای جایگزین کردن هر تعداد دندان با انجام ایمپلنت در بلوار فرهنگ از یک دندان تا کل دندان ها وجود دارد.

هزینه ایمپلنت دندان

همیشه افرادی که به کلینیک مرکز ایران ایمپلنت مراجعه می کنند نگران هزینه کاشت هستند. بایستتی گفت که هزینه ایمپلنت دندان در بلوار فرهنگ مناسب و قیمت منصافانه ای دارد.

اما با این حال

زمانی می توان قیمت اصلی و نهایی را به بیمار اعلام کرد که دندان و دهان به خوبی مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفته باشد. در صورتی که بیمار نیاز به برخی جراحی ها به جز جراحی ایمپلنت دندان داشته باشد آن هزینه ها هم در مجموع هزینه های کاشت ایمپلنت دندان در بلوار فرهنگ اعلام خواهد شد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت دندان 7 الی 30 میلیون

مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی در مورد ایمپلنت در بلوار فرهنگ همه روزه با کارشناسان و مشاورین مرکز ایران ایمپلنت تلفنی و یا از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید تا به بهترین شکل مشاوره شوید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...