لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت آستم (Osstem)

ایمپلنت آستم کره ای (Osstem)
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت آستم که لقب اولین برند ایمپلنت کره ای را به خود اختصاص داده است، جزو معروف ترین ایمپلنت های دندان در کره است.

جالب است بدانید که این برند توانسته است که تاییدیه انجمن غذا داروی آمریکا را دریافت کند. همین امر باعث شده که با دیگر برندهای معروف و به نام اروپا رقابت سختی داشته باشد. اگر شما هم قصد کاشت ایمپلنت دندان کره ای آستم را دارید، بهتر است تا پایان مقاله با مرکز ایران ایمپلنت همراه باشید.

ایمپلنت آستم کره ای

ایمپلنت آستم کشور کره در سال های اخیر بیشتر از دیگر رقیبان خود، عرصه را در دست بگیرد. در کشور ایران نیز در طی سال های گذشته، رشد چشمگیر این برند به خوبی قابل مشاهده است.

شاید یکی از دلایلی که

باعث شده این برند در میان افراد به محبوبیت برسد، قیمت مناسب و در دسترس بودن قطعات آن است. بدون شک هر کسی که قصد کاشت دندان طبیعی یا ایمپلنت را دارد، بایستی در همان ابتدا مبلغ هنگفتی را پس انداز کند. این در حالی است که ایمپلنت اوستم همچنان دارای قیمت منصفانه ای است.

کاشت ایمپلنت آستم کره ای در چه مواقعی الزامی است؟

افراد در طول زندگی خود با اتفاقات ناگواری مواجه می شوند، که یکی از آن ها از دست دندان است. عوامل زیادی می تواند سبب از بین رفتن دندان شود.

این روزها

با وجود ایمپلنت دندان و دیگر روش های کاشت دندان، به راحتی می توان برای دندان از بین رفته، جایگزین پیدا کرد. در نظر داشته باشید که ایمپلنت آستم کره ای شباهت زیادی به دندان طبیعی دارد و این نکته متقاضیان را مشتاق به خرید ایمپلنت دندان کره ای آستم کرده است.

بیشتر بخوانید: دندانپزشک خوب در سعادت اباد

چند نکته مهم درخصوص ایمپلنت آستم

برند آستم که تحت عنوان ایمپلنت ملی کره جنوبی هم شناخته شده است، جزو هفتمین برند معروف ایمپلنت در دنیا است.

این کمپانی کار خود را با شعار “سلامت و معیشت برای همه” آغاز کرد و هم اکنون نیز به کار خود ادامه می دهد. نکته مهمی که وجود دارد استفاده از ماشین آلات پیشرفته سوئیسی، آمریکایی و آلمانی در کارخانه آستم است.

در کنار

این تجهیزات وجود افراد متخصص که دانش علمی خود را از دانشکده های دندانپزشکی آمریکا و اروپا اخذ کرده اند، سبب فروش فوق العاده ایمپلنت اوستم در طی این سال ها شده است.

بیشتر بخوانید: استحکام ایمپلنت چقدر است؟

از ویژگی های بارز و امتیازات اوستم می توان به طراحی فیکسچر در حد اعلی اشاره کرد. نباید فراموش کرد که انواع کیت های جراحی پیشرفته و تنوع قطعات پروتزی، سبب شده که ایمپلنت آستم به عنوان کامل ترین ایمپلنت در دنیا شناخته شود.

تعهد کاری این کمپانی به حدی است که برای هر محصول خود دلایل علمی و مستندات مورد نیاز را فراهم می کنند و پس از بررسی نتایج و مشاهدات، به آنالیز بازخوردها می پردازند. این کار باعث خواهد شد که برند آستم به عنوان با کیفیت ترین ایمپلنت در دنیا معرفی شود.

چرا باید ایمپلنت Osstem را تهیه کنیم؟

اگر بخواهیم وسعت و محبوبیت اوستم را شرح دهیم باید بگوییم که در کشورهای آسیایی از هر 10 عدد ایمپلنت فروخته شده، 3 عدد آن آستم است.

در خود کشور کره جنوبی این رقم به 5 عدد می رسد. شاید کمی برایتان عجیب باشد اما دلیل اصلی آن تاسیس کارخانه آلمان و کارخانه کالیفرنیا با برند Hiossen است که محبوبیت آستم را به حد فراتر از تصورات رساند. هم اکنون ارزش این کمپانی بیش از 25/1 میلیارد دلار است.

از سوی دیگر

تولید یونیت صندلی زیبا و مدرن اوستم سبب شد که جذابیت این برند چهره جهانی به خود بگیرد. در نظر داشته باشید که در آینده ای نزدیک دستگاه های رادیولوژی  تک دندان، CBCT، OPG آستم نیز به این بازار عرضه خواهد شد.

چرا باید ایمپلنت Osstem را تهیه کنیم؟
چرا باید ایمپلنت Osstem را تهیه کنیم؟

با 4 مزیت ایمپلنت دندان کره ای آستم

دلایل زیادی وجود دارد که هر کدام در برندسازی و معروفیت این کمپانی بسیار موثر بوده است. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

1 ساده سازی روش های جراحی
2 میزان موفقیت بالا بعد از مراقبت های پس از ایمپلنت دندان
3 قابلیت حمایت از 500 مقاله علمی و پایانه نامه
4 اولین ایمپلنت آسیا و برند مطمئن و نام آشنای جهانی در بازارهای بزرگ آمریکا و اروپا و استرالیا

طول عمر ایمپلنت اوستم چقدر است؟

نه تنها ایمپلنت های ساخت کشور کره، بلکه دیگر کمپانی ها نیز برای رسیدن به موفقیت، نیاز به چند مورد و نکته اساسی دارند. دوام ایمپلنت ها بسته به نوع، برند، کیفیت و قیمت متفاوتی دارد.

اما باید خاطر نشان کرد که

بیشتر ایمپلنت های ساخته شده در کشور کره، دارای ضمانت نامه و کیفیت عالی هستند. از نظر تخصصی ایمپلنت های کره ای از لحاظ دوام با ایمپلنت سوئیسی یا ایمپلنت آمریکایی قابل قیاس نیستند. اما از سوی دیگر به نسبت قیمتی که عرضه می شود دارای کیفیتی بسیار مطلوب است.

چرا باید مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه‌های درمانی و زیبایی مفتخر است که با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و همینطور با کیفیت‌ترین مواد مصرفی روز دنیا در محیطی آرامش بخش، با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی در خدمت شما عزیزان باشد.

این مرکز با به کار گیری علم روز دنیا در انجام عملیات تخصصی دندانپزشکی توسط متخصصین مجرب و در عین حال تنظیم قیمت منصفانه و معقول توانسته است تا در صدر بهترین‌های این حوزه قرار بگیرد که این امر همچنان در حال ادامه می‌باشد.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید