لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت بایکان Bicon

آنچه می‌خوانید! ...

آیا می دانید بایکان چیست و توسط کدام کشور ساخته می شود؟ آیا از مزایای این نوع ایمپلنت مطلع هستید؟ آیا می دانید هزینه ایمپلنت بایکان چه قدر است؟

در این مطلب قصد داریم که در خصوص ایمپلنت بایکان با شما عزیزان صحبت کنیم و تمامی موارد مهم و ضروری در رابطه با این نوع ایمپلنت را برایتان مطرح نماییم. پس برای کسب اطلاع از این موارد با ما در مرکز ایران ایمپلنت همراه باشید.

ایمپلنت بایکان Bicon چیست؟

ایمپلنت بایکان Bicon زمانی که توسط شرکت آمریکایی و به مدیریت بایکان توماس دریکسل در سال 1980ساخته شد، کسی تصورش را نمی کرد که یک روز به عنوان بهترین جنس و برند ایمپلنت در بیشتر اقسی نقاط جهان به کار گرفته شود.

تنوع ایمپلنت دندان به مرور زمان به حدی شد که انتخاب بهترین ایمپلنت دندان برای هر فردی و گاهی حتی خود متخصص ایمپلنت سخت می شود.

در این میان بایکان توماس دریکسل در بوستون آمریکا شروع به ساخت ایمپلنت بایکان Bicon نمود و توانست محصول بی نظیری را به جامعه دندانپزشکی ارائه نماید. تلاش و پشتکار بایکان به حدی بود که در سراسر دنیا برای خود کاربران وفاداری رابدست آورد.

سیستم ایمپلنت بایکان چگونه است؟

شاید به تصور خیلی از بیماران تمامی ایمپلنت ها شبیه هم می باشند اما باید خاطر نشان کرد که ایمپلنت بایکان با دیگر خانواده های ایمپلنت تفاوت خاصی دارد.

ایمپلنت Bicon به این صورت است که حالت اسکرولس دارد و نسبت به دیگر مدلها دارای طول کوتاهتری می باشد. جنس فیکسچر و اباتمنت های بکار رفته در این  مدل از تیتانیوم بوده و با بدن بیمار سازگاری خوبی دارد. عدم ایجاد آلرژی و حساسیت نیز از دیگر دلایل استفاده از این آلیاژ می باشد.

به طور عادی ایمپلنت Bicon از دو سطح Integra-Ti و Integra-CP (پوشیده از هیدروکسی آپاتیت) ساخته شده است. در نظر داشته باشید که تمامی فیکسچرهایی که به ایران وارد می شود از سطح تشکیل شده از هیدروکسی اپاتیت می باشد.

در طی آزمایش های خاصی که بروی ایمپلنت Bicon انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که در ناحیه گردن فیکسچر پلتفرم به صورت Slope Shoulder طراحی شده تا در رسوب استخوان بر روی طوق فیکسچر تسریع صورت گیرد.

برای اینکه لثه و پاپیلا حفظ شود متخصص ها از Implant abutment platform استفاده می کنند و  برای ایجاد زیبایی و کانتور طبیعی سطح مقطع اباتمنت به صورت نیم کروی ساخته می شود.

مهمترین علت استفاده از ایمپلنت Bicon

علت انتخاب را می توان به سهولت کار متخصص اختصاص داد. در برخی موارد شاهد هستیم که برای کاشت ایمپلنت نیاز است که جراحی دومی نیز صورت گیرد. در این حالت هر چند هزینه ایمپلنت بایکان Bicon جدا محاسبه می شود اما از سوی دیگر دارای کمترین خطر احتمالی برای بیمار می باشد.

ایمپلنت بایکان

6 مزیت ایمپلنت Bicon

مزایای ایمپلنت بایکان Bicon به حدی بوده که بیمار را مجبور به پرداخت هزینه دندانپزشکی کاشت ایمپلنت در سال 1403 می نماید. برخی از این مزایا شامل:

1 عملکرد فوری با ثبات اولیه بالا
2 منعطف بودن جراحی
3 کمک به درمان بهتر
4 بازدید و معاینه بالینی کمتر
5 مدت زمان کم درمان
6 افزایش رضایت بیمار

قیمت ایمپلنت Bicon

برای اطلاع از هزینه اصلی با مشاوران ما تماس بگیرید اما در حالت کلی قیمت ایمپلنت به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه به تومان
ایمپلنت بایکان 7 الی 30 میلیون

سخن پایانی

ایمپلنت بایکان Bicon می تواند به عنوان دندان طبیعی برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد. اما در نظر داشته باشید که برای رسیدن به این نقطه نیاز است که مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت Bicon را کاملا ججدی گرفت.

چنانچه در خصوص مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت بایکان Bicon  و تفاوت ایمپلنت دندان با روکش دندان سوال خاصی مدنظر  بود می توانید با شماره های مرکز تماس حاصل نمایید. پرسنل مجرب و کارکشته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید