لوگو ایران ایمپلنت

تعرفه و هزینه لیفت لثه

هزینه لیفت لثه
آنچه می‌خوانید! ...

تعرفه و هزینه لیفت لثه در سال 1403 چه قدر است؟ چه مسائلی باعث افزایش و یا کاهش یافتن هزینه لیفت لثه می شوند؟ مزایای لیفت لثه چیست؟

آیا می خواهید پاسخ این پرسش ها را دریابید؟ اگر تمایل به دریافت پاسخ این پرسش ها دارید، با ما همراه باشید و مطلبی که توسط همکاران ما در مجموعه ایران ایمپلنت برای شما عزیزان اماده شده است را مطالعه کنید.

کامل ترین لیست هزینه لیفت لثه در سال 1403

در این بخش قیمت لیفت لثه و موارد مربوط به آن آورده شده است:

قیمت لیفت لثه با لیزر 3 الی 8 میلیون تومان
هزینه افزایش طول تاج دندان 1 الی 4 میلیون تومان
جراحی لثه تحلیل رفته 5 الی 8 میلیون تومان

لیفت لثه

لیفت لثه و یا اصلاح طرح لبخند یک جراحی سرپایی بوده که نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز تمایل به انجام آن دارند. اینکه یک لبخند زیبا صورت هر فردی را جذاب می کند برای همه خوشایند است اما وجود لثه بسیار پایین و یا بسیار بالا این لبخند را دچار خدشه می کند. هزینه لیفت لثه در سال 1403 بنا به پیشرفت تجهیزات پزشکی مدرن اندکی گران تر از سایر سالهای گذشته می باشد.

مرکز ایران ایمپلنت مشکل عدم تناسب خط لثه را با دقت و ظرافت زیاد برداشته و دوباره لبخند جذابی را به چهره مشتریان خود باز می گرداند. زمانی بیمار برای لیفت لثه اقدام می کند که به هنگام خندیدن به کمترین اعتماد به نفس رسیده باشد.

لیفت لثه برای افرادی بود که لب بالایی کوتاه تر از حد نرمال بوده، بافت استخوانی در اطراف دندان ها پیشروی کرده است. برای برداشتن بافت لثه تنها یک جلسه در مرکز ایران ایمپلنت کافی می باشد و متخصص تعیین می کند که لیفت لثه را با لیزر و یا با برش انجام دهد.

در این جلسه

قسمت های اضافه لثه توسط تیغ برش داده شده و برداشته می شود. پس از انجام آن به سمت بالا متخصص آن را بخیه می زند تا تاج دندان به صورت کامل نمایان شود.

زمانی که از لیفت لثه با لیزر استفاده می شود بخش های اضافی لثه با روش های خاصی پنهان می شود. تمام این موارد به راحتی و تنها در یک جلسه امکان پذیر است اما در این میان بیشترین استرس بیماران، هزینه ایمپلنت دندان و هزینه لیفت لثه در سال 1403 می باشد.

بیشتر بخوانید: مراحل انجام سینوس لیفت

6 مزیت لیفتینگ لثه

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 با انجام لیفت لثه بافت اضافی لثه برداشته شده و ظاهر لبخند فرد زیبایی طبیعی خود را بدست می آورد
2 عدم اعتماد به نفس افرادی که دارای خط لثه غیرنرمال هستند، با اندکی هزینه لیفت لثه رفع شده و با ایجاد خط لثه اعتماد به نفس افزایش پیدا خواهد کرد
3 با انجام عمل لیفت لثه زیبایی صورت بیشتر شده و ظاهر کلی لبخند متوزان و متناسب با صورت بیمار خواهد شد
4 شاید هزینه اولیه لیفت لثه زیاد باشد اما از سوی دیگر صاحب یک نتیجه دائمی و همیشگی خواهید شد
5 لیفت لثه کمک خواهد کرد که اصلاح لثه نامتوازن و نامتقاون به شکل نرمال و عادی بازگردد
6 با انجام لیفت لثه برخی از بیماری های لثه، پریودنتال و کوتاهی تاج دندان رفع خواهد شد.

با 2 نوع لیفت لثه آشنا شوید!

این 2 نوع لیفت لثه به شرح زیر است:

1) جراحی لثه :

عمل زیبایی لثه به اصلاح خط لثه از طریق بالا یا پایین بردن خط لثه بیمار می باشد. در اثر این برش لثه تغییر شکل پیدا کرده و دندان ها دارای طول متقارن خواهند شد.

2) افزایش طول تاج دندان :

با برداشتن لثه اضافی توسط مرکز ایران ایمپلنت، بیمار به افزایش طول تاج دندان می رسد. با این عمل تاج دندان به طور کامل دیده خواهد شد. در صورتی که بافت لثه بیشتر از حد نرمال پنهان شده باشد از لیفت لثه استفاده می شود.

هزینه لیفت لثه

مراقبت های پس از لیفتینگ لثه

اینکه بیمار پس از لیفت لثه چقدر احساس درد داشته باشد به وسعت عمل لیفت بستگی دارد. اما به طور کلی زمان بهبودی لثه کاملا بستگی به جراحی و شدت آن در طول چند روز تا چند هفته طول خواهد کشید.

در مرکز ایران ایمپلنت پس از انجام لیفت لثه برای بیمار مسکن های کاهش درد تجویز خواهد کرد.

نه تنها برای لیفت لثه بلکه برای هر نوع خدمات دندانپزشکی از مسکن های خودسرانه استفاده نکنید. به طور نمونه مصرف آسپرین می تواند خونریزی لثه شما را چندبرابر کند.

1 بیمار می تواند برای کاهش درد و تورم صورت خود از کمپرس یخ و یا آب سرد به مدت 15 تا 20 دقیقه یکبار کمک بگیرد.
2 استفاده از دهانشویه ها جهت پیشگیری از عفونت و بیمار این یکی دو روزه به طول کامل اعلام کرده اید
3 پس از لیفت لثه بهتر است که 2 الی 3 روز از غذاهای نرم همانند سوپ، ماست سس سیب و ژله استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین مراقبت های بعد از سینوس

کاهش هزینه لیفت لثه با بیمه

در سال های گذشته امکان استفاده از بیمه های خدمات درمانی برای انجام امور دندانپزشکی وجود نداشت. اما امروزه خوشبختانه این امکان فراهم شده است که افراد جامعه برای امور دندانپزشکی نیز از بیمه درمانی استفاده کنند و هزینه خود را کاهش دهند.

لیفت لثه از جمله امور دندانپزشکی است که امکان استفاده از بیمه درمانی برای کاهش هزینه آن وجود دارد.

اما با این وجود برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با مرکز ایران ایمپلنت و یا شرکت بیمه ای خود تماس بگیرید و از آنها در رابطه با بیمه و نحوه استفاده از آن برای لیفت لثه راهنمایی دریافت کنید.

سخن پایانی

دوستان عزیز در انتها باید بگوییم که اگر قصد لیفت لثه را دارید باید به تمامی عوامل تاثیر گذار در هزینه لیفت لثه توجه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مرکز ایران ایمپلنت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های بیشتری به شما ارائه دهند.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید