لوگو ایران ایمپلنت

قیمت و هزینه ایمپلنت آلمانی

آنچه می‌خوانید! ...

هزینه ایمپلنت آلمانی یک راهکار عالی و متفاوت برای کاشت دندان است. زمانی که دندان ها نیاز به ترمیم داشته باشند و یا در اثر عوامل مختلف از بین رفته باشند نیاز است که فرد برای جبران آن اندکی قیمت ایمپلنت آلمانی را تقبل کند.

انواع ایمپلنت آلمانی همانند دیگر انواع ایمپلنت در صورت نیاز انجام می شود و فرد به نتیجه دلخواه خود می رسد. در ادامه درخصوص هزینه ایمپلنت آلمانی و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

9 کشور های سازنده ایمپلنت در جهان

ایمپلنت به صورت کلی توسط کشور های مختلفی در جهان تولید می شوند که این کشور ها عبارتند از:

  1. آمریکا
  2. آلمان
  3. ایتالیا
  4. اسپانیا
  5. فرانسه
  6. سوئیس
  7. ایران
  8. چین
  9. کره

این کشور ها بر اساس قاره ای که در آن واقع شده اند، به ایمپلنت های آمریکایی، اروپایی و اسیایی تقسیم بندی می شوند.

ایمپلنت دندان آلمانی

همیشه مراقبت از دندان کافی نبوده و در اثر برخی عوامل که هیچ اختیاری در دست فرد نیست، مجبور به کاشت ایمپلنت دیجیتال خواهد بود.

ایمپلنت دندان آلمانی مانند دیگر برندهای معروف دنیا به دنبال جذب افرادی مطمئن تر و بهتر می باشد. زمانی که دندان هر شخصی دچار نقص و ایراد شده باشد نیاز است به دنبال بهترین روش جایگزین باشد.

زمانی که فرد

دندان خود را از دست می دهد روال عادی زندگی وی دچار مشکلات خاصی خواهد شد. پایین آمدن اعتماد به نفس شاید بزرگترین اثرات از دست دادن دندان باشد.

بیمار می تواند در ابتدا با تقبل هزینه ایمپلنت آلمانی خود را از چنگال دیگر هزینه های دندانپزشکی نجات دهد. تنوع ایمپلنت دندان ساخت آلمان دارای ورودی های خاص خود است اما در مجموع می توان به آن اشاره کرد.

8 نوع ایمپلنت آلمانی

انواع ایمپلنت آلمانی یا ایمپلنت با لیزر بسته به شرایط شما متفاوت است. برندهای معروف آلمانی با قیمت مناسب انتخاب را برای هر فردی آسان کرده است.

1) ایمپلنت Tiologic

ایمپلنت آلمانی Tiologic یکی از برترین برندها بوده که این روزها متقاضی خاص خود را پیدا کرده است. این برند آلمانی دارای تنوع سایز زیادی است و هر کدام قیمت های خاص خود را دارند. شرکت دنتاروم سازنده این نوع ایمپلنت است که در کنار آن مواد دندانپزشکی را می سازند.

2) ایمپلنت DRS

اگر شما به دنبال بهترین برند هستید و قصد خرید آن را در طول این مدت دارید اقدام کنید. ایمپلنت DRS آلمانی جزو یکی از بهترین ایمپلنت هایی که در نواحی مختلف توسط بهترین دکتر ایمپلنت کار گذاشته می شود. در صورتی که شما نواحی خلفی داشته باشید بهترین گزینه برای شما همین موارد است.

3) ایمپلنت دندان Alphatech

ایمپلنت آلفاتک همانند ایمپلنت آمریکایی که از سال 1992 تولید شده است از اجزای دقیقی تشکیل شده است. این نوع ایمپلنت دارای ویژگی های منحصربفردی است که توسط این شرکت تولید شده است.  این نوع ایمپلنت توسط شرکت زنتروم ساخته شده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

4) ایمپلنت آلمانی آرگون

ایمپلنت آرگون یا ایمپلنت یک روزه توسط شرکت آرگون مدیکال ساخته شده که تمامی محصولات خود را با کمک پیشرفته ترین تکنولوژی ها و مهندسی شده می سازد. این شرکت سرمایه گذاری زیادی بر روی تحقیقات و محصولات خود انجام می دهد وهر ساله سمینارهای متعددی برگزار می کند.

این نوع ایمپلنت

از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است و در اندازه های مختلفی ساخته می شود. درصد موفقیت ایمپلنت آرگون بسیار بالا بوده و با محیط دهان و  دندان سازگار است از این رو فرد هزینه ایمپلنت دندان را تقبل می کند. از ویژگی های برجسته این نوع ایمپلنت می توان به عدم رشد باکتری در اطراف پایه ایمپلنت اشاره کرد.

5) ایمپلنت دنتگریس

اگر بخواهیم یکی از برندهای معروف اروپایی رو معرفی کنیم می توانیم به ایمپلنت آلمانی دنتگریس اشاره کرد که محصولات آن به سرعت در طی چند وارد بازار جهانی شد و مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت.

قیمت ایمپلنت آلمانی دنتگریس و کیفیت بالای آن سبب شد که این برند محبوبیت خود را بدست آورد. تمام فرایند تولید ایمپلنت اقساطی توسط یک تیم باتجربه و بسیار حرفه ای انجام می شود.

6) ایمپلنت آلمانی ICX

یکی دیگر از انواع برندهای معروف ایمپلنت که در کشور آلمان ساخته می شود، ایمپلنت دندان آی سی ایکس است که دارای کیفیت بسیار بالایی است. از نظر دندانپزشکان معروف که کار کاشت دندان را انجام می دهند، این برند دارای کمترین درصد شکست است.

یکی از عللی که

سبب انتخاب ICX بعنوان جایگزین دندان شده است، اتصال بسیار خاصی بوده که مابین فیکسچر و روکش قرار دارد. با این اتصال در دراز مدت بیمار دچار لقی لثه نخواهد شد.

با وجود کارایی و کیفیت بسیار بالایی که برند آی سی ایکس دارد شما می توانید با یک قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن را تهیه کنید.

در نگاه اول

هزینه ایمپلنت آلمانی کمی نسبت به دیگر کشورها گرانتر باشد اما نسبت به مزایای آن این برند قیمت بسیار خوبی دارد. شاید از نظر ظاهری تمامی ایمپلنت ها شبیه همدیگر باشد اما کیفیت و ماندگاری آن تفکیک کننده انواع ایمپلنت آلمانی است.

7) برند Xive

بی دلیل نیست که کشور آلمان در طی سالهای طولانی هنوز بعنوان بهترین کشور سازنده ایمپلنت دندان بر سرزبان ها افتاده است. برند ایکس آی وی ای از زیرمجموعه شرکت دنس پلای است که در میان دیگر برندهای معروف این کشور از تنوع سایز و موفقیت بالایی برخوردار است.

برند Xive به دلیل تحریم ها آنچنان که باید در بازار قطعات ایمپلنت ایران به چشم نمی خورد و بنوعی برند فیک Xive وارد بازار شده است. پیدا کردن اصل این برند کاری بس دشوار است اما حداقل بیمار اطمینان خاطر را دارد که در بلند مدت دیگر نیازی به هزینه های مازاد نخواهد داشت.

8) ایمپلنت آلمانی Bego

بگو از دیگر برندهای آلمانی معروف است که می توان به جرات گفت در ساخت آلیاژ بسیار با تجربه عمل می کند. از نظر قیمت در نظر داشته باشید که هزینه ایمپلنت آلمانی Bego متوسط به بالا است و نمایندگی این برند در ایران شرکت روژان درمان است. سری جدید این برند وارد بازارهای ایران شده است و با نام سری آر ایکس شناخته شده است.

هزینه ایمپلنت آلمانی

 

آیا کاشت ایمپلنت آلمانی موفقیت آمیز است؟

برای اینکه با قاطعیت گفته شود که میزان موفقیت ایمپلنت چقدر است و آیا قابل است یا خیر! باید عوامل زیادی را مدنظر قرار داد. فراموش نکنید که درصد موفقیت ایمپلنت های فک بالا و فک پایین نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

از سوی دیگر

عدم عفونی بودن دندان، نبود تحلیل استخوان و سریع اقدام کردن برای تقبل هزینه ایمپلنت آلمانی می تواند تا 95 درصد میزان موفقیت آن را بالا ببرد. در کنار تمامی این موارد وجود عواملی همچون:

مهارت متخصص ایمپلنت، کیفیت استخوان، برند و میزان مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان می تواند در میزان موفقیت یا عدم موفقیت تاثیرگذار باشد.

شاید ایمپلنت کره ای بیشتر از ایمپلنت آلمانی در میان ایرانی ها بر سرزبان ها افتاده است ولی ایمپلنت از نظر کیفیت و قیمت تفاوت را ایجاد کرده است. هر دوی این نوع ایمپلنت ها با کیفیت هستند ولی بسته به قیمت و تعداد واحد ایمپلنت هزینه های کاشت دندان متفاوتی را برای بیمار خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که

کشور آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده ایمپلنت دندان در اروپا جزو رده های بالا محسوب می شود. این کشور به دلیل سرمایه گذاری های کلان در زمینه های آموزش، تحقیق و توسعه در میان دیگر کشورها سرآمد می باشد.

در همین راستا ایمپلنت های آلمانی به طور مداوم در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است. از جمله مواردی که سبب شد این کشور جزو کشورهای برتر سازنده ایمپلنت دندان در جهان باشد وجود نیروی کار بسیار ماهر، سرمایه گذاری های کلان و دیگر موارد است.

کیفیت و تضمین ایمنی ثابت دو عاملی هستند که کیفیت ساخت ایمپلنت دندان را در آلمان ماندگار کرده است.

نحوه محاسبه هزینه ایمپلنت آلمانی

از نظر بیشتر افراد هزینه کردن برای دندان بسیار ارزشمند می باشد اما نباید منکر شد که نحوه محاسبه هزینه ایمپلنت آلمانی قبل از کاشت ایمپلنت دندان خیال متقاضی را بیشتر آسوده می کند.

کاشت ایمپلنت کره ای چندین مرحله دارد که هر کدام تعیین کننده هزینه ایمپلنت است. مشخص کردن هزینه ایمپلنت با گارانتی براساس مراحل زیر تعیین می شود:

  1. جلسه مشاوره با دندانپزشک ایران ایمپلنت (ویزیت و مشاوره در برخی موارد رایگان می باشد)
  2. کشیدن دندان / ریشه دندان
  3. انجام پیوند استخوان
  4. کار گذاشتن ریشه تیتانیوم
  5. کار گذاشت تاج دندان
  6. انجام اشعه ایکس (مراقبت قبل از عمل)
  7. طرف قرارداد با کدام شرکت بیمه ای

آیا تقبل هزینه ایمپلنت آلمانی منطقی است؟

ریشه دندان باعث خواهد شد که دندان محکم و پابرجا در جایگاه خود باقی بماند. زمانی که این ریشه خراب شود نه تنها آن دندان بلکه دندانهای اطراف آن به مرور زمان از دست خواهد رفت.

در گذشته از پل های سنتی به عنوان جایگزین دندان خراب شده استفاده می شد اما در این حالت ریشه دندان قابل ترمیم نبود. شما با انجام ایمپلنت با پانچ می توانید یکی از اعضای آناتومی بدن خود را از نو بسازید. با کمک ایمپلنت آلمانی رشد استخوان فک دوباره تحریک می شود و از آتروفی استخوان جلوگیری می کند.

بدون شک

تقبل هزینه ایمپلنت آلمانی و ایمپلنت سوئیسی بهترین اقدام برای جبران دندان های از دست رفته می باشد که مزایای آن به مرور زمان برای فرد نمایان خواهد شد.

طول عمر ایمپلنت آلمانی با مراقبت های اصولی و مداوم فرد به بیش از 20 سال خواهد انجامید. فراموش نکنید که زمانی کاشت ایمپلنت ارزش دارد که شما در حفظ و مراقبت های پس از ایمپلنت دقت لازم را داشته باشید.

آیا ایمپلنت های آلمانی گران قیمت ترین ایمپلنت ها در جهان هستند؟

در پاسخ به این سوال که ایمپلنت های آلمانی گران قیمت ترین ایمپلنت ها در جهان هستند و یا خیر باید بگوییم که خیر این نوع از ایمپلنت ها شاید از کیفیت بسیار بالا و زیبایی و دوام بسیار حوبی برخوردار باشند اما ایمپلنت هایی نیز وجود دارند که شرایط بهتری در مقایسه با ایملپنت های آلمانی دارند و از انها گران قیمت تر هستند.

به عنوان مثال

گران قیمت ترین ایمپلنت ها در جهان، ایمپلنت های ساخته شده توسط کشور آمریکا هستند که به عنوان بهترین نوع ایمپلنت و تحت عنوان ایمپلنت درجه یک در جهان شناخته می شوند.

ایمپلنت های امریکایی از نظر کیفیت و دوام و ماندگاری و زیبایی در جهان حرف اول را می زنند.

به عبارت دیگر

می توان گفت که ایمپلنت های آلمانی که به ایمپلنت های اروپایی نیز شهرت دارند، بعد از ایمپلنت های آمریکایی رتبه دوم را در جهان کسب می کنند و قیمت انها نیز یک پله از ایمپلنت های آمریکایی پایین تر است.

آیا برای پرداخت هزینه ایمپلنت آلمانی می توان از بیمه استفاده کرد؟

عزیزانی که می خواهند از ایمپلنت آلمانی در ایران استفاده کنند، می توانند از بیمه تکمیلی در برخی از انواع خاص برای کاهش دادن هزینه ایمپلنت استفاده کنند. بدین معنا که قابلیت استفاده از بیمه تکمیلی برای ایمپلنت کردن دندان ربطی به برند ایمپلنت ندارد، بلکه میزان هزینه پرداختی توسط بیمه در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال

اگر بیمه ای شرایط پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی نظیر ایمپلنت را برای بیمار تحت پوشش قرار دهد، این بیمار می تواند تا سقف تعیین شده از سوی شرکت بیمه، هزینه ایمپلنت را توسط بیمه پرداخت کند و در صورتی که هزینه مورد نیاز برای او از سقف تعیین شده فراتر رود، شخص باید ما بقی هزینه را خود به صورت آزاد پرداخت نماید.

حال با وجود اینکه

ایمپلنت های آلمانی از گران قیمت ترین ایمپلنت ها در جهان هستند، مسلما با استفاده از بیمه تکمیلی نیز نمی توان تمامی هزینه مربوط به ایمپلنت کردن چند دندان را پرداخت کرد و باید بخشی از هزینه را به شکل آزاد پرداخت نمود.

در نتیجه برای اینکه به شکل واضح تری از شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت توسط شرکت بیمه آگاه شوید، بهتر است که با شرکت بیمه خود تماس بگیریذ و در این رابطه با آنها صحبت کنید.

آیا ایمپلنت آلمانی در ایران قابل تهیه است؟

ایمپلنت های آلمانی در ایران قابل تهیه هستند و می توان از آنها در ایران استفاده کرد اما ممکن است که این نوع ایمپلنت ها در مقایسه با ایمپلنت های دیگر با شرایط سخت تری پیدا شوند.

در صورتی که قصد دارید از این نوع ایمپلنت ها استفاده کنید، بهتر است که پیش از مراجعه به مرکز دندانپزشکی مورد نظر خود ابتدا از این مساله اطمینان پیدا کنید که مرکز مورد نظر شما ایمپلنت آلمانی را ارائه میدهد و یا خیر.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر نیاز به مشاوره دارید همین الان میتوانیید با مراجعه به سایت ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید