لوگو ایران ایمپلنت

قیمت ایمپلنت آمریکایی

قیمت ایمپلنت آمریکایی
آنچه می‌خوانید! ...

آیا می خواهید قیمت ایمپلنت آمریکایی را بدانید و از هزینه آن برای ترمیم دندان ها مطلع شوید؟

همان طور که می دانید، ایمپلنت دارای انواع مختلفی است و توسط کشور های مختلفی در سراسر جهان تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. به صورت کلی ایمپلنت ها توسط کشور هایی نظیر: آمریکا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آلمان، سوئیس، کره، چین و ایران تولید می شوند.

هزینه ایمپلنت آمریکایی

قیمت ایمپلنت آمریکایی در سال 1403 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه به تومان
ایمپلنت آمریکایی 15 الی 25 میلیون

ایمپلنت آمریکایی

در میان تمامی انواع ایمپلنت ها، ایمپلنت های آمریکایی رتبه اول را از نظر کیفیت در جهان کسب کرده اند و ایمپلنت درجه یک نامیده می شوند و در ادامه ایمپلنت های اروپایی رتبه دوم را در جهان به خود اختصاص داده اند و سرانجام ایمپلنت های آسیایی نیز رتبه سوم را در کل جهان دارا می باشند.

ایمپلنت آمریکایی چیست و چه کاربردی دارد؟

کشور آمریکا جزو قویترین کشورهای تولید کننده و صادرکننده قطعات ایمپلنت دندان می باشد که علاوه کیفیت بالای محصولات دارای بیشترین ماندگاری و دوام هستند. ایمپلنت دندان به عنوان بهترین جایگزین دندان های از دست رفته توانسته است تا حد زیادی خود را در دل بیماران جا کند.

تنوع کاشت مصنوعی دندان و یا کاشت دندان طبیعی هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما با سروکار آمدن ایمپلنت دندان بخصوص ایمپلنت آمریکایی افراد به صورت راحت تر می توانند نوع کاشت دندان خود را انتخاب کنند. قیمت ایمپلنت آمریکایی هرچند بالا اما می تواند تا چند سال بیمار را از هزینه های دندانپزشکی مصون نگه دارد.

تنوع و انعطاف پذیری ایمپلنت آمریکایی همانند ایمپلنت کره ای به میزانی می باشد که نیاز است متخصص ماهر و حرفه ای اقدام به کاشت آن نماید.

7 عامل تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی

تعیین هزینه پیوند استخوان در سال 1403 و قیمت ایمپلنت دندان آمریکای تفاوت چندانی با تعیین دیگر خدمات دندانپزشکی و زیبایی دندان ندارد. برای هر بیمار بسته به شرایط ویژه آن و خدمات و تجهیزات به کار رفته قیمت و هزینه خاصی اعلام می شود. در اکثر موارد عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت آمریکایی می تواند شامل موارد زیر باشد:

1) نوع مدل ایمپلنت آمریکا

زمانی که بیمار به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه می کند با انواع ایمپلنت دندان مواجه خواهد شد. اما پس از معاینه و بررسی های تشخیصی و تخصصی دندانپزشک می تواند نوع و مدل ایمپلنت را مشخص کند. انواع ایمپلنت دندان می تواند شامل ایمپلنت زیمر، ایمپلنت تری آی 3آی، ایمپلنت امریکایی آستراتک، ایمپلنت آمریکایی اینترالاک، ایمپلنت امریکایی نوبل بیوکر، ایمپلنت‌ امریکایی بیکون و دیگر موارد می باشد. هر کدام از این مدل ها دارای قیمت مخصوص به خود هستند. از سوی دیگر چنانچه هر کدام به صورت فوری یا عادی کاشت شود باز قیمت ایمپلنت امریکایی را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

2) تعداد ایمپلنت

هزینه ایمپلنت با لیزر نسبت به برخی دیگر از برندها به دلیل کیفیت و ماندگاری بیشتر می باشد. هر چقدر که تعداد واحد ایمپلنت بیشتر باشد به همان میزان نیز قیمت و هزینه افزایش پیدا می کند. گاهی فرد تنها نیاز به یک واحد ایمپلنت دندان دارد اما هستند افرادی که می خواهند ایمپلنت کامل دندان را انجام دهند. بدون شک این دو مورد از نظر قیمت و تخفیف دندانپزشکی تفاوت زیادی باهم خواهند داشت.

3) مواد بکار رفته در تهیه ایمپلنت

شاید انواع مدل های ایمپلنت آمریمایی را داشته باشیم اما در نظر داشته باشید احتمال اینکه نوع جنس متفاوت باشد باز وجو دارد. بسته به شرایط بدنی بیمار بایستی مدلی انتخاب شود که سازگاری کامل با بدن را داشته و از بروز آلرژی و یا عدم رشد بدن جلوگیری نماید. تیتانیوم یا سرامیک و یا هر ماده دیگری می تواند تا حد زیادی قیمت ایمپلنت‌آمریکایی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

4) اسکن دهان و دندان

فرقی ندارد شما از چه نوع یا مدل ایمپلنت دندان آمریکایی یا دیگر کشورها استفاده می کنید. قبل از کاشت نیاز است که با اشعه ایکس و اسکن مخصوص دهان و دندان شرایط بیمار را کاملا مورد بررسی قرار داد. با کمک این اسکن ها و عکس ها می توان به بیمار کمک شایانی نمود و بسته به تشخیص متخصص مرکز ایران ایمپلنت مدل ایمپلنت آمریکایی انتخاب کرد. قیمت ایمپلنت‌ امریکایی در این حالت به تشخیص متخصص بیشتر بستگی دارد که کدام مدل برداشته شود.

5) نحوه انجام عمل جراحی

برای کاشت ایمپلنت در شهرک غرب نیاز است که جراحی تا حدودی استفاده نمود. ایمپلنت دندان فوری یا ایمپلنت معمولی استفاده می شود قیمت و هزینه کاشت را افزایش و کاهش می دهد. برای برخی بیماران نیاز است که از مواد بیهوشی خاص و بیشتری استفاده کرد. اما برای تعداد دیگر می توان تنها با بی حسی موضعی جراحی ایمپلنت را انجام داد. مواد بی حس کننده و بیهوش کننده می تواند قیمت را تحت الشعاع خود قرار دهد.

6) قیمت روز دلار

ایمپلنت های آمریکایی همانند ایمپلنت آلمانی همان طور که می دانید باید از کشور امریکا تهیه شود، بنابراین مسلما قیمت دلار و نرخ روز آن بر روی هزینه ایمپلنت‌ امریکایی موثر واقع می شود. در نتیجه با این وجود سعی کنید که هر وقت برای استفاده از ایمپلنت آمریکایی می خواهید اقدام کنید، ابتدا از نرخ دلار بر طبق روز مطلع شوید و برای اطمینان بیشتر با کلینیک دندانپزشکی در این خصوص صحبت کنید.

7) برند ایمپلنت آمریکایی مورد نظر

همان طور که می دانید ایمپلنت های آمریکایی دارای انواع مختلفی هستند و به وسیله شرکت های متفاوتی ساخته می شوند. هر کدام از برند های آمریکایی دارای قیمت متفاوتی هستند و برخی از آنها کیفیت بسیار بهتری دارند.

بع عنوان مثال: ایمپلنت زیمر یکی از بهترین ایمپلنت های امریکایی است که مسلما در صورت استفاده از این نوع ایمپلنت باید هزینه بیشتری در مقایسه با سایر ایمپلنت های آمریکایی پرداخت شود.

آیا ایمپلنت آمریکایی در ایران قابل استفاده است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند که بدانند تا ایمپلنت آمریکایی یا ایمپلنت با گارانتی در ایران تهیه می شود یا خیر. در رابطه با این پرسش باید بگوییم که شاید ایران کشوری باشد که تحت تحریم های مختلف قرار دارد، اما خوشبختانه ایمپلنت دندان امریکایی در ایران یافت می شود و می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

اما با این وجود ممکن است که در برخی از مواقع این نوع ایمپلنت در ایران بر اساس شرایط سیاسی پیدا نشود. با این وجود میتوانید در رابطه با این موضوع از کلینیک های دندانپزشکی سوال بپرسید.

قیمت ایمپلنت آمریکایی

مرکز یا کلینیک کاشت ایمپلنت آمریکایی

تعجب نکنید. بدون شک مرکز یا کلینیکی که می خواهید کاشت را در آنجا انجام دهید می تواند برای بیمار افزایش یا کاهش هزینه را داشته باشد. بخش های خصوصی که از تجهیزات مدرن تر و پیشرفته تری استفاده می کنند قطعا هزینه را تا حدی افزایش می دهند که جبران خدمات ارائه شده باشد.

قیمت ایمپلنت آمریکایی همانند ایمپلنت سوئیسی که در یک مرکز ساده دندانپزشکی انجام می شود با قیمت کاشتی که در کلینیک خصوصی با خدمات عالی ارائه می شود، قطعا تفاوت زیادی خواهد داشت.

پیوند استخوان

برای کاشت ایمپلنت در سعادت آباد نیاز است که تمامی شرایط فراهم باشد که عمل کاشت موفقیت آمیز باشد. تراکم استخوان نرمال و داشتن لثه های سالم جزو شرایط الزامی کاشت ایمپلنت دندان می باشد. در صورتی که بیمار فاقد تراکم استخوان و لثه سالم باشد نیاز است که پیوند استخوان را انجام دهد. انواع پیوند استخوان که توسط بهترین متخصص  ایمپلنت انجام می شود می تواند باز هزینه و قیمت ایمپلنت امریکایی را متفاوت از دیگر برندها کند. در این شرایط کاشت ایمپلنت دندان همراه با یک جراحی بیشتر برای پیوند استخوان انجام می شود.

بهترین ترین ایمپلنت جهان

چه دلایلی باعث می شوند که ایمپلنت امریکایی به عنوان بهترین و گران قیمت ترین ایمپلنت در جهان شناخته شود؟

به صورت کلی همان طور که در قسمت فوق ذکر شد، عوامل مختلفی باعث این موضوع می شوند که ایمپلنت امریکایی به عنوان گران قیمت ترین و بهترین ایمپلنت شناخته شود. برخی از این عوامل از قبیل زیر هستند:

  1. کیفیت ساخت ایمپلنت امریکایی
  2. میزان طبیعی بودن آن
  3. جنس مواد به کار گرفته شده برای ساخت این نوع ایمپلنت
  4. سازگاری ایمپلنت امریکایی با بدن
  5. میزان دوام و ماندگاری این نوع ایمپلنت و امکان استفاده از آن تا پایان عمر
  6. و…

سخن پایانی

مرکز ایران ایمپلنت با وجود متخصص پیوند استخوان و پرسنل مجرب توانسته است که رضایت خاطر بیماران را تا حد زیادی جلب نماید. چنانچه هنوز درخصوص قیمت ایمپلنت آمریکایی دچار مشکل هستید می تواند با شماره های مرکز تماس حاصل فرمایید و از ایمپلنت اقساطی در این مرکز بهره ببرید

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید