لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت نوبل بایوکر

ایمپلنت نوبل بیوکر
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت نوبل بیوکر یکی از شرکت‌های قوی و پیشرو در زمینه تولید ایمپلنت دندان و پروتزهای دندانی در آمریکا است. نوبل بیوکر بیش از 60 سال سابقه دارد و ایمپلنت های خود را با مواد اولیه مرغوب می سازد. اگر می خواهید ایمپلنت دندان آمریکایی نوبل بیوکر انتخاب کنید، بهتر است تا پایان این مقاله از ایران ایمپلنت با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان نوبل بیوکر چیست؟

ایمپلنت دندان nobel biocare برای کاشت دندان بدون فیکسچرهای تیتانیومی مورد استفاده قرار می گیرد. نوبل بیوکر را با نام نوبل بایوکر در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه می کنند. پیشرفت این کمپاننی به حدی بوده است که 7 درصد بازار ایمپلنت کشور کانادا را به دست گرفته است. در سال 1368 اولین ایمپلنت های این شرکت وارد ایران شد.

ایمپلنت های نوبل کجا ساخته می شوند؟

دفتر مرکزی این شرکت در زوریخ سوئیس است. تولید در چهار سایت واقع در ایالات متحده، سوئد و ژاپن انجام می شود . محصولات و خدمات در بیش از 80 کشور از طریق شرکت های تابعه و توزیع کنندگان در دسترس هستند

مشخصات اصلی ایمپلنت نوبل بیوکر کدام است؟

اگر بخواهیم از نظر تخصصی خصوصیات و مشخصات ایمپلنت بیوکر را تعریف کنیم، باید گفت که:

1 سطح فیکسچر Ti-Unite دارای ارتفاع 7 الی 5/52 میلی متر است
2 این فیکسچرها به صورت taperd/straight با قطر 3 الی 6 میلی متر است
3 ارتباط این قطعات به صورت internal conical، External Hex و internal tri-channel است.

هزینه ایمپلنت دندان آمریکایی نوبل بیوکر

نرخ و هزینه ایمپلنت دندان از جمله سوالاتی است که به هنگام مراجعه به مرکز ایران ایمپلنت پرسیده می شود. قیمت خدمات زیبایی دندان و درمانی را بیشتر خدمات بیمه پشتیبانی نمی کنند؛ از این رو هزینه ایمپلنت دندان از دغدغه های مردم است. است.

قیمت این نوع ایمپلنت به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت دندان آمریکایی نوبل بیوکر 20 الی 32 میلیون
ایمپلنت های نوبل کجا ساخته می شوند
ایمپلنت های نوبل کجا ساخته می شوند

عوامل متاثر در قیمت گذاری این برند (قیمت ایمپلنت آمریکایی):

  • تعداد پایه ایمپلنت به جای دندان از دست رفته
  • موادی که در این ایمپلنت استفاده می شود.
  • هزینه های مربوط به محل کاشت ایمپلنت
  • قیمت و هزینه فیکسچر ایمپلنت دندان
  • هزینه هیلینگ و ایمپرشن کوپینگ
  • جنس و نوع اباتمنت مصرفی در ایمپلنت

مراحل کاشت ایمپلنت دندان نوبل بیوکر

مراحل کاشت و جایگذاری ایمپلنت دندان در ابتدا با معاینات اولیه و بررسی دندان ها شروع می شود. برای این کار نیاز است که فرد عکس OPG را در دست داشته باشد. برای کاشت دندان واجب است که تقریبا تمامی شرایط فراهم باشد. اما برخی اشخاص با کمبود تراکم استخوان مواجه هستند. بنابراین نیاز است که پیوند استخوان انجام شود.

راههای زیادی برای کاشت ایمپلنت مانند تک مرحله ای، دو مرحله ای و ایمپلنت فوری امکان پذیر است. در نظر داشته باشید که برای کاشت و ترمیم دوباره لثه، سه الی 6 ماه زمان نیاز است.

طول عمر برند نوبل بیوکر چند سال است؟

از ایمپلنت دندان، به نوعی با نام کاشت دندان نیز یاد می کنند. در صورتی که شخص قبل و بعد ایمپلنت دندان برخی نکات را به خوبی رعایت کند، طول عمر ایمپلنت برابر یک دندان طبیعی خواهد شد.

اما لازم است که

پس از کاشت حتما به برخی نکات اصولی و بهداشتی دقت شود. زمانی که شخص در ابتدا مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان نوبل بیوکر را به خوبی رعایت کند، از هزینه های مازاد بعدی خود را رها کرده است.

تفاوت بین ایمپلنت نوبل و استراومن چیست؟

ایمپلنت‌های Nobel Biocare طیف وسیعی از ایمپلنت‌ها را برای پاسخگویی به موقعیت‌های مختلف استخوانی ارائه می‌دهند: مخروطی، استوانه‌ای، کویل‌های بزرگ و غیره. اگرچه نسبت کیفیت به قیمت آنها رضایت‌بخش است، ایمپلنت‌های Nobel Biocare از مشخصات پایین‌تری نسبت به ایمپلنت‌ اشترومن Straumann برخوردار هستند.

چرا مرکز ایران ایمپلنت دندان؟

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه‌های درمانی و زیبایی مفتخر است که با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و همینطور با کیفیت‌ترین مواد مصرفی روز دنیا در محیطی آرامش بخش، با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی در خدمت شما عزیزان باشد.

مرکز ایران ایمپلنت با به کار گیری علم روز دنیا در انجام عملیات تخصصی دندانپزشکی توسط متخصصین مجرب و در عین حال تنظیم قیمت منصفانه و معقول توانسته است تا در صدر بهترین‌های این حوزه قرار بگیرد که این امر همچنان در حال ادامه می‌باشد.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهر
9 ماه قبل

سلام،بزودی به تهران میام و چند واحد ایمپلنت نیاز دارم در فک بالا قسمت جلو.میشه بگید قیمت این برندها چقد هست ۱.اشرومن.
۲.استرا
۳.نوبل بیوکار.
پیشاپیش متشکرم.طاهر

آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید