لوگو ایران ایمپلنت

روکش ایمپلنت در غرب تهران

روکش ایمپلنت در غرب تهران
آنچه می‌خوانید! ...

دندان ها تاثیر زیادی در زیبایی انسان ها دارند و می توانند زیبایی چهره انسان را افزایش و یا کاهش دهند. علاوه بر آن خوردن غذا و جویدن غذا مساله بسیار مهمی برای انسان است که اگر افراد از دندان های سالمی برخوردار نباشند، در خوردن غذا دچار مشکل می شوند و زندگی انها دچار اختلال می شود.

به همین دلیل روکش دندان مساله پر اهمیتی در سلامت و زیبایی انسان در نظر گرفته می شود که قصد داریم در این مطلب به آن اشاره کنیم.

تا انتهای این مقاله از ایران ایمپلنت با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک برای روکش ایمپلنت در تهران

از جمله بهترین مراکزی که میتوانیم در غرب تهران برای ایمپلنت دندان و یا استفاده از روکش ایمپلنت به شما عزیزان معرفی کنیم، مرکز ایران ایمپلنت است که این مجموعه می تواند برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن ترمیم  دندان ها به روش ایمپلنت را انجام دهد و شما را از مزایای این روش بهره مند سازد.

در مرکز ایران ایمپلنت تمامی امور با کمک متخصص ترین پزشکان و بهره بردن از تجربه و مهارت و ظرافت کار آنها انجام می شود که در صورت مراجعه به این مجموعه نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت خواهید کرد و از ترمیم دندان های خود پشیمان نخواهید شد.

مراحل قالب گیری روکش ایمپلنت چگونه است؟

برای قالب گیری کردن روکش ایمپلنت در ابتدا از ماده ای خمیری شکل به نام آلژینات استفاده می شود. این ماده که از جلبک های دریایی ساخته می شود در خصوص قالب گیری روکش ایمپلنت استفاده می گردد.

برای قالب گیری در ابتدا ایمپرشن کوپینگ را بر روی فیکسچر قرار می دهند و سپس با استفاده از تری مواد قالب گیری را در داخل آن تزریق می کنند.

پس از آن باید به مدتی صبر کرد تا مواد اضافی ایمپرشن خارج شوند و اضافات آن برش داده شود.

سپس در ادامه تری را به همراه ایمپرشن از فیکسچر جدا می نمایند و آن را به همان شکل برای لابراتوار ارسال می کنند تا روکش مناسب برای ایمپلنت فرد ساخته شود.

مراحل نصب روکش ایمپلنت

بعد از اینکه قالب گیری روکش ایمپلمت انجام شد و لابراتوار روکش مورد نظر را آماده کرد، آن را به مدت دو ساعت در داخل یک ماده ضد عفونی کننده مخصوص قرار می دهند تا به این شکل روکش ضد عفونی شود و برای نصب شدن بر روی اباتمنت اماده گردد.

منظور از روکش موقت چیست؟

روکش های ایمپلنت به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از روکش های موقت و روکش های دائمی.

تمامی انواع روکش های ایمپلنت از نوع دائمی هستند اما آن دسته از روکش ها که به صورت موقت در ایمپلنت فوری مورد استفاده قرار می گیرند را روکش موقت می نامند.

در واقع روکش های موقت تنها تا زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که روکش های دائمی برای شخص ساخته شود و بعد از اینکه روکش دائمی برای استفاذه اماده شد، آن را جایگزین روکش موقت می کنند.

کاربرد روکش ایمپلنت دندان

راحتی و کاربرد ایمپلنت سبب شده است که تمامی افرادی که دندان های خود را از دست داده اند به این سمت سوق پیدا کنند. از سوی دیگر روکش ایمپلنت در غرب تهران یکی از روش های جایگزین و بسیار راحت تر و بادوام تر می باشد. هزینه و قیمت روکش ایمپلنت دندان نسبت به دیگر دندان های مصنوعی بیشتر بوده اما زمانی که بیمار را از هزینه های مازاد بعدی نجات می دهد، دیگر این قیمت به چشم نخواهد آمد.

در اکثر موارد روکش دندان از جنس خود روکش دندان بوده و یا از نوع روکش زیرکونیا انتخاب می شود. برای داشتن طول عمر طولانی روکش ایمپلنت دندان بهتر است نصب آن را به دست متخصصی بسپارید که فیکسچر را در فک شما کار گذاشته است.

متخصص ایمپلنت که فیکسچر را نصب کرده است بهتر از هر دندانپزشک دیگری می داند با چه زاویه ای فیکسچر را قرار داده و روکش را نصب می کند. در شرایطی که به متخصص خود دسترسی نداشتید بهتر است از متخصص ایمپلنت دندان کمک بگیرید.

روکش ایمپلنت در غرب تهران

علت اهمیت روکش ایمپلنت چیست؟

از آنجایی که روکش ایمپلنت آخرین بخش از آن است که در داخل دهان قرار می گیرد و بعد از نصب آن بر روی دندان سایر بخش های ایمپلنت قابل مشاهده نیستند و تنها روکش ایمپلنت قابل رویت است، این بخش از ایمپلنت به میزان زیادی اهمیت پیدا می کند.

زیرا روکش ایمپلنت تنها بخشی از آن خواهد بود که دیده می شود و در معرض دید قرار می گیرد و علاوه بر آن تامین زیبایی دندان ها و خوردن و جویدن غذا توسط این بخش انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است که روکش ایمپلنت میتواند بر روی تکلم افراد و طرز حرف زدن آنها نیزموثر باشد. تمامی این مسائل نشان دهنده علت اهمیت زیاد این بخش هستند.

آیا روکش ایمپلنت در هزینه ایمپلنت موثر است؟

در پاسخ به این سوال مهم که از سوی عده زیادی از افرد مطرح می شود، باید گفت که بله، روکش ایمپلنت یکی از اصلی ترین مسائل موثر در هزینه ایمپلنت است که نوع آن، برند آن، کشور سازنده و کیفیت و دوام روکش تاثیر مستقیم بر روی هزینه ایمپلنت در غرب تهران دارد.

در نتیجه هر چه روکش ایمپلنت از شرایط بهتری برخوردار باشد و ویژگی های بهتری داشته باشد، هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند. اما در عوض با استفاده از روکش هایی که دارای شرایط مناسبی هستند و ویژگی های بسیار خوبی دارند، می توان طول عمر ایمپلنت و زیبایی آن را به میزان زیادی افزایش داد.

کلام پایانی

همکاران ما در ایران ایمپلنت سعی بر آن داشتند که روکش ایمپلنت در غرب تهران را برای شما معرفی کنند و به جزئیات و ویژگی های این مساله اشاره نمایند. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشند و اطلاعاتی که مورد نیاز شما است را در اختیارتان قرار داده باشند.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز دارید، با مرکز ایران ایمپلنت تماس بگیرید و با ما همکاران ما در ارتباط باشید و راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...