لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان ارزان

ایمپلنت دندان
آنچه می‌خوانید! ...

امروز ایمپلنت دندان به عنوان بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته انتخاب شده است. اما ایمپلنت دندان ارزان کجا انجام می شود؟ تفاوت ایمپلنت دندان با روکش دندان چیست؟ بهترین ایمپلنت دندان کدام است؟ تمامی این سوال ها به هنگام اقدام برای کاشت دندان برای بیماران پیش خواهد آمد. متخصص ایران ایمپلنت با کمک تجهیزات مدرن می تواند بهترین ایمپلنت و یک کاشت دندان بدون درد را برای بیمار انجام دهد.

ایمپلنت دندان ارزان چیست؟

هزینه های سرسام آور دندانپزشکی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر، سبب می شود که بیمار در اولین اقدام به دنبال خدمات دندانپزشکی ارزان قیمت بگردد. ایمپلنت دندان بعنوان بهترین جایگزین دندان از دست رفته و با پایه فلزی اما سازگار با بدن بیمار در انواع مختلف جنس و برندها ساخته می شود.

کاشت ایمپلنت دندان همانند کاشت دندان طبیعی خود را نشان می دهد. بدون شک هزینه کاشت دندان در سال 1400 خیلی بیشتر از هزینه کاشت دندان در سال 99 است. اما با این حال همه دوست دارند بدانند که ایمپلنت دندان ارزان کجا انجام می شود.

بایستی خاطرنشان شد که 90 درصد از خدمات ارائه شده در دنیای دندانپزشکی به مصرف مواد متریال و مواد اولیه اختصاص داده می شود. همین امر باعث می شود که هزینه دندانپزشکی بیشتر از حد تصور بیمار باشد. ایمپلنت دندان  در مرکز تخصص ایران ایمپلنت و با کمک متخصص و تجهیزات مدرن تعجب همگان را برانگیخته است.

در واقع می توان گفت که در مرکز ایران ایمپلنت با وجود تمامی امکانات مدرن باز هزینه کاشت ایمپلنت دندان سوئیسی نسبت به دیگر مناطق خیلی ارزان‌تر و مناسب تر می باشد. بسته به نوع، جنس و برند ایمپلنت دندان هزینه کاشت دندان برای بیمار اما نسبت به دیگر جاها ارزان‌تر محاسبه می شود.

هزینه کاشت ایمپلنت دندان

نسبت به هزینه لیمنت دندان، هزینه کامپوزیت دندان، هزینه لیفت لثه  و دیگر هزینه های دندانپزشکی باید گفت که هزینه کاشت ایمپلنت دندان گرانتر می باشد. ایمپلنت دندان شاید یک پروسه طولانی داشته باشد اما در پایان کمترین هزینه و بیشترین ماندگاری را برای بیمار در پی دارد.

فاکتورهای اصلی

در تعیین هزینه کاشت دندان به برند، مشخصات و جنس ایمپلنت دندان بستگی دارد. در برخی موارد روکش ایمپلنت دندان و همچنین انجام جراحی های جانبی مانند جراحی لثه، جراحی سینوس باز، جراحی سینوس بسته، هزینه پیوند استخوان و دیگر موارد می تواند تاثیر بسزایی در تغییر این قیمت داشته باشد. با این حال همه باز تمایل دارند بدانند که ایمپلنت دندان ارزان کجا انجام می شود؟

متاسفانه تبلیغات کاذب و دروغین درخصوص خدمات دندانپزشکی سبب شده است که این حرفه از نظر هزینه و خدمات دچار حاشیه هایی شود. بایستی در نظر داشت که ایده آل ترین انتخاب در مقابل یک هزینه منطقی را می طلبد.

تفاوت ایمپلنت ارزان با ایمپلنت گران

استقبال زیاد بیمار برای کاشت ایمپلنت دندان کره ای سبب شده است که عمل کاشت در بیشتر دندانپزشکی ها انجام شود. شاید همه به دنبال کاشت باشند اما باید در نظر داشت که تفاوت زیادی بین کاشت ایمپلنت دندان ارزان با کاشت ایمپلنت گران قیمت می باشد.

یکی از عواملی که

می تواند این تفاوت را به خوبی نشان دهد، برند ایمپلنت دندان است. بدون شک برند ایمپلنت دندان که در کشورهای اروپایی ساخته می شود بسیار گران تر از برند ایمپلنت هایی می باشد که در کشورهای کره و چین ساخته می شود. شاید هر کدام از این ایمپلنت ها یک کار را انجام دهند اما جنس و برند متفاوت باعث می شود که ماندگاری و کیفیت کار باهم تفاوت زیادی داشته باشد.

ایمپلنت دندان ارزان

هزینه های جانبی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ارزان کجا انجام می شود؟ بدون شک اگر در جاهایی که دقت فراوانی انجام می شود و انواع جراحی مانند جراحی لیفت لثه، جراحی بازسازی فک، جراحی بیماری لثه و دیگر موارد قبل از کاشت انجام می شود هزینه ایمپلنت دندان هم به نسبت بیشتر خواهد شد. همیشه ارزان بودن ملاک بر خوب یا بد بودن نیست. مراکزی مانند مرکز ایران ایمپلنت با وجود قیمت مناسب کاشت اما باز دقت خود را به کار می برند.

7 عامل تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت

هزینه ایمپلنت دندان کره ای بایستی براساس برخی فاکتورها و عوامل تعیین شود. برخی از این فاکتورها شامل :

  1. نوع، جنس و برند ایمپلنت مورد استفاده
  2. قطعات یدکی که برای کاشت دندان مورد نیاز است (مانند کاور، هلینگ که آیا مخصوص هر ایمپلنت ارزان است یا خیر)
  3. بررسی و ارزیابی نوع و لیبل پودر استخوان ( در مواردی که پودر استخوان اضافه بود بایستی آن را دور ریخت زیرا یکبار مصرف هستند)
  4. ست جراحی (اینکه از چه ست جراحی برای کاشت استفاده می شود قیمت ایمپلنت را متغیر می کند)
  5. روکش یا پروتز مورد استفاده
  6. گارانتی خدمات ارائه شده (هر چند ایمپلنت انجام شده باشد اما با اینحال نیاز است که گارانتی خدمات به بیمار ارائه شود)
  7. تخصص و تبحیر دندانپزشک برای جراحی ایمپلنت

مزایای کاشت ایمپلنت

ایمپلنت دندان ارزان کجا انجام می شود یک طرف قضیه بوده و سمت دیگر به مزایای ایمپلنت دندان ارزان برمی گردد. بیمار می تواند با انجام کاشت به مزایای زیر برسد:

زیبایی بیشتر در ظاهر کاشت دندان همانند کاشت دندان طبیعی می تواند زیبایی خاصی را به صورت بیمار ببخشد. به استخوان فک متصل شده و به صورت دائمی ماندگار می ماند.
افزایش قدرت تکلم استحکام و قدرت ایمپلنت دندان سبب می شود که دندان جابجا نشود و در تکلم برای بیمار مشکلی پیش نیاید.
افزایش قدرت جویدن انواع کاشت دندان مصنوعی وجود دارد اما هر کدام به هنگام جویدن غذا مشکل خاص خود را دارند. کاشت دندان می تواند ثابت بماند و به هنگام جویدن غذا بیمار را اذیت نکند.
سلامت دهان ثابت ماندن ایمپلنت باعث می شود که رعایت بهداشت دهان و دندان نیز بسیار راحت تر باشد. ایمپلنت دندان همانند دندان طبیعی با کمک مسواک مخصوص ایمپلنت و نخ دندان به خوبی تمیز می شود.
ماندگاری بیشتر کیفیت، نوع، جنس و برند ایمپلنت سبب شده که قطعات آن ماندگاری بیشتری برای بیمار داشته باشد.
Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید