ایمپلنت در اصفهان

ایمپلنت در اصفهان با ارائه خدمات کاشت دندان با کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته و با بهره گیری از متخصص های حاذق و کارکشته ایمپلنت دندان در حال خدمت رسانی به بیماران است. ایمپلنت دندان به عنوان یک جایگزین موثر و کارساز این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و بیشتر مردم به هنگام از دست دندان های خود دیگر به سمت کاشت دندان مصنوعی نمی روند. ایمپلنت سوئیسی حکم کاشت دندان طبیعی دارد و برای فرد یک همانند یک دندان طبیعی کاربرد دارد.

ایمپلنت در اصفهان چیست و چه کاربردی دارد؟

ایمپلنت با گارانتی به طور معمول از جنس تیتانیوم ساخته شده و با بدن بیمار بیشترین سازگاری را دارد. ایمپلنت که به شکل یک میله باریک است در درون استخوان فک با کمک عمل جراحی کاشته می شود. در صورتی که ایمپلنت دندان به درستی کار گذاشته شود و بعد از آن به خوبی مراقبت شود می تواند سال های سال برای فرد ماندگار باشد. متاسفانه مردم ایرانی بیشتر به پوسیدگی دندان مبتلا هستند که به مرور زمان باعث از بین رفتن دندان می شود. همین امر سبب شده است که بیشتر مردم انتخاب خود را به سمت کاشت ایمپلنت دندان بکشاند و با اندکی هزینه ایمپلنت در اصفهان را انجام دهند.

اقدامات پیش از انجام کاشت ایمپلنت دندان

پیش از انجام ایمپلنت اقساطی دندانپزشک معاینات لازم را بر روی دندان بیمار انجام داده و به بیمار توضیحات لازم در خصوص کاشت و مراحل انجام آن را شرح خواهد داد. در بیشتر موارد نیاز است که عکس های لازم از دهان و دندان گرفته شود تا علاوه بر تشخیص درست میزان تراکم استخوان فرد هم سنجیده شود. در شرایطی که تراکم استخوان به حد نرمال نباشد نیاز است که بیمار عمل پیوند استخوان را انجام دهد. پیش از انجام ایمپلنت در اصفهان نیاز است که برخی شرایط بیمار از جمله فشار خون بالا، سابقه سکته قلبی یا مغزی، سابقه پیوند عضو و دیگر موارد بخوبی مورد بررسی قرار گیرد.

فرایند انجام ایمپلنت دندان

بسته به شرایط دندان بیمار و مکانی که کاشت ایمپلنت با لیزر انجام می شود فرایند و مدت زمان ایمپلنت مشخص می شود. زمانی که عمل کاشت برای تعداد بیشتر از دندان ها انجام شود زمان آن طولانی تر شده و از سوی دیگر هزینه ها هم بیشتر می شود. برای کاشت معمولا بی حسی موضعی استفاده شده تا درد برای بیمار از بین رود. بی حسی به نحوی بکار می رود که بیمار می تواند در حین عمل بیدار بماند. پس از بی حسی کلا لثه دندانپزشک بر روی لثه یک برش زده و در استخوان فک یک سوراخ کوچک ایجاد می شود.

در شرایطی که بیمار به تازگی دندان خود را از دست داده باشد می تواند کاشت ایمپلنت آمریکایی را در همان زمان انجام دهد. به این حالت ایمپلنت دندان فوری یک جلسه ای می گویند که برای همه افراد و در هر زمانی امکان پذیر نیست. برای کاشت ایمپلنت در اصفهان بسته به شرایط بیمار متخصص تشخیص می دهد از کدام روش ایمپلنت دندان استفاده شود.

ایمپلنت در اصفهان

مراقبت های پس از جراحی ایمپلنت دندان

برای اینکه کاشت ایمپلنت آلمانی  نتیجه بخش و موفقیت آمیز باشد نیاز است که پس از جراحی مراقبت های زیر از سوی بیمار انجام شود:

• لازم است که بیمار پس از جراحی ایمپلنت استراحت کامل داشته باشد تا اثر بی حسی از بین رود. برای از بین رفتن اثر بی حسی به چند ساعت زمان نیاز است و پس از آن دندان به حالت اول خود باز می گردد.
  • بیمار می تواند پس از جراحی به خانه بازگردد اما فراموش نکنید در شرایطی که بیمار نیاز به بیهوشی عمومی دارد بهتر است با یک مراقب به دندانپزشکی مراجعه کند.
  • استفاده از غذاهای نرم پس از جراحی ایمپلنت دندان الزامی می باشد. از سوی دیگر عدم مصرف نوشیدنی های داغ و غذاهای سخت می تواند بهبود شما را تسریع کند.
  • برای تمیز نگه داشتن نیاز است از مسواک و نخ دندان استفاده کنید. در برخی شرایط لازم است که شما از مسواک ویژه استفاده کنید.

شرایط انجام کاشت ایمپلنت در اصفهان

اگر شما از آن دسته افراد هستید که نیاز به کاشت ایمپلنت در شهرک غرب دارید بهتر است قبل از این عمل یک سری پیش نیازها را فراهم نمایید. در شرایطی که شما ویژگی های زیر را دارید به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه کنید:

• اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید
  • اگر یک یا چند دندان شما آسیب دیده است
  • اگر بهداشت دهان و دندان را به صورت مرتب رعایت می کنید و بهداشت و سلامتی عمومی برای شما مهم است
  • اگر به اندازه کافی بافت استخوانی دارید و قادر هستید از ایمپلنت دندان حمایت کنید

آیا کاشت ایمپلنت در اصفهان درد دارد؟

یک امر طبیعی است که کاشت پایه های ایمپلنت کره ای در فک و فیکس کردن آن با درد همراه است. کاشت یک روش جراحی است که درد خاص خود را دارد. حین جراحی از بی حسی های موضعی استفاده می شود اما بعد از کم شدن اثر مسکن درد به سراغ بیمار خواهد آمد. اما این درد آن چنان نیست که بیمار را از کاشت دندان منصرف کند. به مرور و بعد از چند روز همان درد فروکش کرده و بیمار برای مدت های طولانی از مزایای کاشت ایمپلنت در اصفهان بهره مند خواهد شد. در مرکز ایران ایمپلنت با بهره بردن از تجهیزات مدرن و پیشرفته تا حد زیادی میزان درد را برای بیماران خود کاهش داده اند.

سخن پایانی

ایمپلنت در سعادت اباد  با کمک بهترین متخصص ایمپلنت انجام می شود که میزان موفقیت کاشت را نسبت به مراکز دندانپزشکی دیگر به طور چشم گیری افزایش داده است. علت این اختلاف را می توانید در تجهیزات مدرنی ببینید که مرکز ایران ایمپلنت از آن استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت ایمپلنت در اصفهان با شماره های مرکز تماس حاصل فرمایید.