لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دنتیس وان کیو [DENTIS One Q]

ایمپلنت One Q دنتیس
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت One Q کمپانی دنتیس کشور کره، به عنوان جدیدترین سیستم این برند است. One Q در حال حاضر با رقبای خود رقابت سختی را شروع کرده است. در مجموع برند Dentis جزو سیستم های ساده و راحت کشور کره است و به دیگر نقاط جهان ارسال می شود.

اگر شما هم قصد کاشت ایمپلنت وان کیو دندان (One Q) با بهترین قیمت و بهترین برند ایمپلنت دندان را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت کره ای One Q دنتیس

ایمپلنت وان کیو دنتیس دارای سطح SLA است. این قابلیت سبب شده است که استخوان سازی به طرز عجیبی رشد و افزایش پیدا کند. بدنه سیستم و سرتیپر این فیکسچر به نحوی ساخته شده است که اجازه کنترل بهتری را می دهد و ثبات اولیه را ارتقا می دهد. فیکسچر One Q از کانکشن های داخلی تیپر 11 درجه و هگزانول برخوردار هستند.

کانکشن های داخلی ایمپلنت One Q از حرکت های ریز و فضاسازی ریز میان فیکسچر و اباتمنت جلوگیری می کند. این کانکشن ها نیز در تنوع بالا و در سایزبندی های خاصی طراحی می شوند.

کشور کره همانند دیگر ایالت های سازنده ایمپلنت دندان، همیشه بهترین نوع ایمپلنت دندان را تولید و عرضه می کنند.

وقتی صحبت از

ساخت ایمپلنت دندان به میان می آید، کشور کره حرفی برای گفتن دارد. این کشور با تولید و عرضه انواع مدل های ایمپلنت دنتیس، محبوبیت خود را به دست آورده است. این مدل ها شامل 5 مورد زیر است:

  1. s-Clean
  2. i-Clean
  3. e-Clean
  4. OneQ
  5. IFIX

ایمپلنت دنتیس کره ای بدون ایجاد کردن هیچ گونه عارضه ای در بدن، برای تمامی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر برند کره ای ایمپلنت دندان در کشور ایران به خوبی پیدا می شود.

علاوه براین بیشتر مراکز درمان امکان استفاده از بیمه درمانی برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان کره ای را فراهم کرده اند.

چرا ایمپلنت کره ای دنتیس مدل One Q

وقتی شخص دندان یا دندان خود را از دست می دهد، به دنبال هر کاری جهت جبران آن می رود. ایمپلنت کره ای دنتیس یکی از این گزینه ها که حس خوب دندان طبیعی را دوباره به شما می بخشد.

کشور کره که تنوع زیادی در ایمپلنت دندان دارد، ایمپلنت دنتیس کره مدل One Q را به صورت ویژه ای طراحی کرده است. این مدل سازگاری کامل با بدن بیمار را دارد. مرکز ایران ایمپلنت یکی از مراکز درمانی دندان است که ایمپلنت دنتیس کره را به بیماران خود عرضه می کند.

چه کسانی می توانند ایمپلنت دنتیس وان کیو را کاشت کنند؟

برای کاشت ایمپلنت دندان در هر نوع و برندی، نیاز است که فرد یک سری شرایط لازم و مهم را برای کاشت داشته باشد. یکی از این شرایط، داشتن تراکم استخوان به حد کافی است.

چنانچه

این امکان وجود نداشته باشد، پیوند استخوان یکی از گزینه های پیش رو است. برای پیوند استخوان هم چندین راه منتخب وجود دارد. ایمپلنت One Q نیز از این قاعده مستثنی نیست و بایستی شرایط کاشت برای بیمار فراهم باشد.

چنانچه قصد کاشت ایمپلنت دندان کره ای مدل One Q را دارید، حتما با مشاوران مرکز ایران ایمپلنت مشوری داشته باشید.

هزینه ایمپلنت دنتیس مدل One Q

هزینه های ایمپلنت دندان حال با هر برندی، در همان ابتدا مشخص نمی شود. برای تخمین هزینه ها باید چندین فاکتور را مورد بررسی قرار داد. تخصص فرد پزشک، مکان جراحی ایمپلنت، تجهیزات مدرنی که استفاده می کنند، همه می توانند این هزینه را افزایش دهند.

علاوه بر موارد بالا

برند، نوع و جنس ایمپلنت می تواند هزینه های ایمپلنت دندان را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید که با یکبار هزینه کردن برای کاشت ایمپلنت دندان خود را از هزینه های مازاد بعدی و سال های آینده رها ساخته اید. در کنار این موارد تعداد ایمپلنت دندان، محل کاشت و نوع کاشت می تواند هزینه را متغیر سازد.

هزینه ایمپلنت دنتیس مدل One Q
هزینه ایمپلنت دنتیس مدل One Q

چرا مرکز ایران ایمپلنت دندان

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه‌های درمانی و زیبایی مفتخر است که با استفاده از بهترین و مدرن‌ ترین تجهیزات پزشکی و همینطور با کیفیت‌ترین مواد مصرفی روز دنیا در محیطی آرامش بخش، با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی در خدمت شما عزیزان باشد؛

این مرکز

با به کار گیری علم روز دنیا در انجام عملیات تخصصی دندانپزشکی توسط متخصصین مجرب و در عین حال تنظیم قیمت منصفانه و معقول توانسته است تا در صدر بهترین‌های این حوزه قرار بگیرد که این امر همچنان در حال ادامه می‌باشد.

قیمت ایمپلنت وان کیو

هزینه این نوع ایمپلنت به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت One Q 6 الی 12 میلیون

کلام پایانی

سیستم های ایمپلنت دندان کره ای مانند DENTIS One Q نوآوری و دقتی را که کره جنوبی به آن شهرت دارد را به نمایش می گذارد. این ایمپلنت ها راه حلی قابل اعتماد، بادوام و ماندگار برای دندان های از دست رفته را به بیماران ارائه می دهند.

ایمپلنت های DENTIS One Q با زیست سازگاری استثنایی، فناوری سطح و تطبیق پذیری خود، اعتماد متخصصان دندانپزشکی و بیماران در سراسر جهان را به خود جلب کرده اند.

اگر به فکر

کاشت ایمپلنت دندان برای بازگرداندن لبخند و عملکرد دهان خود هستید، بررسی ایمپلنت DENTIS One Q با دندانپزشک تصمیم عاقلانه ای است. برای تعیین اینکه آیا این سیستم پیشرفته ایمپلنت با نیازها و اهداف دندانپزشکی منحصر به فرد شما مطابقت دارد یا خیر، با ارائه دهنده دندانپزشک خود مشورت کنید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا کمالی
4 ماه قبل

سلام میخواستم کیفیت ایمپلنت دنتیس بدونم با تشکر؟

آنچه می‌خوانید! ...