لوگو ایران ایمپلنت

هزینه کاشت نگین دندان

هزینه کاشت نگین دندان
آنچه می‌خوانید! ...

هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403 چه قدر است؟ وقتی دندان های سفید و یک دست دارید تنها چیزی که از نظر خودتان کم دارد، یک نگین براق و خیره کننده می باشد. بیشتر افراد الخصوص خانم ها علاقه شدید به پرداخت هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403 دارند. نگین از جواهر ریزی درست شده است که با روش های مختلف بر روی دندان نصب می شود. هر چند هزینه کاشت نگین دندان آنچنان زیاد نیست اما در صورتی که توسط پزشک انجام نشود امکان دارد به سلامتی دندان ها آسیب بزند. در ادامه مرکز ایران ایمپلنت با ارائه نحوه کاشت نگین دندان و هزینه کاشت نگین دندان شما را بیشتر آشنا خواهد کرد.

قیمت کاشت نگین دندان

هزینه های مربوط به نگین دندان به شرح زیر است:

قیمت نگین دندان چسبی 30 الی 100 هزار تومان
قیمت نگین دندان دائمی شروع از 1 میلیون تومان

کاشت نگین دندان چیست؟

نگین دندون یا جواهر، جزو سنگ های قیمتی یا جواهرات طبیعی بوده که حالت بی رنگ و براق دارد. در بیشتر مواقع از فلزهای گرانبها مانند طلا و سنگ های بسیار ریز رنگارنگ ساخته میشود.

در اکثر مواقع

فرد آن را بر روی دندان جلویی و بالای دندان های پیشین قرار می دهند اما می توان آن را در هر قسمتی از دندان و طبق سلیقه فرد نصب کرد.

اما بایستی

در جایی نصب شود که به هنگام لبخند قابل دیدن باشد. در نظر داشته باشید این قسمت مهمترین نکته کاشت نگین دندان بوده چون باید در جای صحیحی نصب شود.

پیرسینگ یا کاشت نگین دندان در زمان های قدیم در بافت نرم کار گذاشته می شد اما امروزه با روش های متنوع و کم خطرتر هر شخصی با کمترین هزینه دندانپزشکی کاشت نگین دندان می تواند دندان های خود را زیباتر جلوه دهد. یکی دیگر از امتیازات کاشت نگین دندان یا پیرسینگ در سال 1403 به عدم تراش دندان باز می گردد.

انواع نگین دندان

انواع نگین به همراه عکس به شرح زیر است:

1 نگین دندان بلور شیشه ای
2 نگین دندان برلیان
3 نگین دندان طلا
نگین دندان بلور شیشه ای 2
نمونه اول
نگین دندان بلور شیشه ای
نمونه دوم
نگین دندان برلیان
نمونه سوم
نگین دندان طلا
نمونه چهارم

روش کاشت نگین دندان

برای کاشت نگین دندان لازم ست که انتخاب نگین مورد نظر از یک سو و انتخاب دندانپزشک برای کار گذاشتن نگین از سوی دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. تخصص در این زمینه را دست کم نگیرید.

در ابتدا دندان ها به طور کامل تمیز کنید و سپس برای کاشت اقدام کنید. کاشت نگین دندان درد ندارد و مدت زمان انجام آن حدود 10 الی 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

متخصص مرکز ایران ایمپلنت با کمک مواد زیرسازی نگین روی دندان را می چسباند و در نهایت نگین با دندان هم سطح می شود. تنها نکته بسیار قابل تامل در این میان، عدم آسیب رساندن به دندان و مینای آن می باشد.

در صورتی که

کاشت توسط افراد غیرمتخصص انجام شود بدون شک سلامتی مینای دندان خود را به خطر انداخته اید و در دراز مدت به پوسیدگی دندان مبتلا می شوید.

هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403  در صورتی که در مراکز خاص و توسط متخصص انجام شود، بیشتر از هزینه کاشت نگین دندان توسط افراد غیرمتخصص و یا حتی خود شما می باشد. اما از سوی دیگر اطمینان خاطر برای ماندگاری طولانی نگین و سلامتی دندان های خود دارید.

بیشتر بخوانید: بهترین روکش ایمپلنت دندان

نکات پس از کاشت نگین دندان

برای اینکه از عفونت دندان پس از کاشت نگین دندان در سال 1403 جلوگیری نمایید بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید.

1 پس از بیرون آوردن نگین از محظفه اصلی خود آن را لمس نکنید. سعی نمایید آن را با یک انبر بردارید تا از هر گونه آلودگی و عفونت به دور باشد.
2 طبق نظر متخصص رمینرالیزه یا تشکیل مجدد مواد معدنی در قسمت اچ شده بسیار مهم است. با این عمل فرد از عفونت در حفره دهان خود را نجات داده است.
3 نگین را زبان زدن دچار عفونت و بیرون آمدن نکنید.
4 از خوردن و جویدن غذاهای سخت جلوگیری کنید.
5 بهداشت دهان و دندان فراموش نشود. با عدم رعایت بهداشت دهان و دندان بدون شب پیرسینگ یا نگین دندان دچار عفونت می شود.
6 مصرف الکل و سیگار را حداقل امکان ترک کنید.

ماندگاری نگین کاشته شده چقدر است؟

برای نصب نگین دندان دائمی از چسب های مخصوص دندانپزشکی استفاده می شود. این نوع از چسب ها در برابر مواد غذایی، مسواک زدن و دیگر موارد مقاومت بالاتری نسب به دیگر چسب ها دارد. در صورتی که از چسب دندانپزشکی استفاده شود به راحتی کنده نمی شود.

مقاومت این چسب ها به حدی بوده که در صورت تمایل به کندن نگین احتمال آسیب دیدن دندان وجود دارد. در مجموع مدت ماندگاری کاشت نگین دندان در سال 1403 حدود 6 تا 12 ماه می باشد.

توجه! توجه!

نگین دندان چسبی به صورت یکبار مصرف کار گذاشته می شود و دوام یکساله خواهد داشت.

زمانی که از کاشت نگین دائم استفاده شود بدون شد دوام بیشتری نیز خواهد داشت. ولی برای این مورد نیاز است که حتما نگین توسط متخصص مرکز ایران ایمپلنت نصب شود.

شاید هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403 در سالن های زیبایی انجام شود اما اینکار را انجام ندهید زیرا به احتمال زیاد فضا برای رشد باکتری و پوسیدگی دندان فراهم می شود.

برداشتن نگین دندان

اگر اهمیت نصب کاشت نگین دندون توسط متخصص زیاد می باشد به همان میزان نیز برداشتن نگین دندان توسط متخصص نیز قابل تامل است.

در هیچ صورتی

خودتان اقدام به برداشتن نگین دندان نکنید زیرا چسب مورد نظر به احتمال زیاد به مینای دندان آسیب وارد می کند. شاید در همان ابتدا مشکلی احساس نکنید اما در درازمدت می تواند مشکل ساز شود.

در صورتی که

نگین روی دندان دچار خدشه و شکستگی شده باشد برای ترمیم آن می توانید به متخصص یا دندانپزشک ماهر مراجعه کنید. چنانچه حین کندن نگین دچار سوراخ شدن دندان شدید با کامپوزیت دندان قسمت آسیب دیده را ترمیم نمایید.

4 فاکتور موثر در هزینه کاشت نگین دندان

از جمله مسائلی که در هزینه کاشت نگین موثر هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) روش کاشت نگین

روش کاشت نگین مساله ای است که می تواند در قیمت کاشت نگین دندان تاثیر گذار باشد. برای کاشت نگین به دقت و مهارت زیادی نیاز است و باید زیرسازی آن به خوبی انجام شود تا نگین به خوبی در جای خود قرار بگیرد.

به همین دلیل روش کاشت می تواند باعث افزایش  و یا کاهش هزینه کاشت نگین شود.

2) نوع نگین و تعداد نگین به کار رفته برای دندان

نگین هایی که برای دندان استفاده می شوند، دارای انواع مختلفی هستند و در اشکال و اندازه های مختلفی قابل تهیه می باشند.

به همین دلیل نوع نگین و تعداد نگین های به کار رفته برای دندان در هزینه موثر هستند و می توانند هزینه مورد نظر را افزایش دهند.

3) دستمزد پزشک

بهتر است که کاشت نگین دندون را نزد دندانپزشکان متخصص انجام داد تا هم نگین به خوبی در جای مورد نظر قرار داده شود و هم از بروز عفونت و مشکلات دندانی جلوگیری به عمل آید.

با این وجود اگر کاشت نگین را نزد پزشکان حرفه ای انجام دهید، هزینه کاشت را افزایش خواهید داد.

4) هزینه کلینیک

کلینیک های دندانپزشکی در صورتی که توسط اشخاص دیگری به غیر از دندانپزشک مربوطه اداه شوند،  هزینه را برای ارائه خدمات دریافت می کنند که میزان هزینه اختصاص داده شده به کلینیک می تواند باعث افزایش و یا کاهش هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403 شود.

تفاوت هزینه کاشت نگین دندان 

اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید باید خدمت شما عزیزان گفت که هزینه مربوط به کاشت نگین دندان در سال 1403 با سال های دیگر مسلما متفاوت است.

چرا؟

زیرا تورم حاکم بر جامعه که باعث افزایش روز به روز قیمت ها در بازار می شود و بر روی تمامی امور در جامعه اثر می گذارد، می تواند هزینه کاشت نگین را نیز افزایش دهد.

به همین دلیل

می توان نتیجه گیری کرد که هزینه کاشت نگین دندان در سال 1403 از سال 1399 و سال های قبل از آن بیشتر است و از سال 1403 و سال های بعد کمتر می باشد زیرا تورم روز به روز در حال افزایش است و قیمت ها دائما در حال بالا رفتن هستند.

 کاشت نگین دندان با بیمه

کاشت نگین دندان با بیمه

دوستان عزیز همان طور که می دانید کاشت نگین روی دندان یک امر مربوط به حوزه زیبایی است و دربرگیرنده مسائل درمانی نمی شود.

به همین جهت

امکان استفاده از بیمه خدمات درمانی برای کاشت نگین دندان وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند با استفاده از بیمه برای کاهش هزینه های نگین دندان اقدام کند.

پس این مساله را به یاد داشته باشید که

اگر قصد دارید از نگین دندان استفاده کنید و کاشت نگین انجام دهید، باید تمامی هزینه های آن را به صورت آزاد پرداخت کنید.

اگر بخواهیم هزینه کاشت نگین دندان دائمی را دسته بندی کنیم بایستی آن را در شاخه زیبایی جای داد قیمت کاشت نگین دندان تنها برای نصب نگین بوده و بایستی هزینه خود نگین را جداگانه در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هزینه لمینت دندان در سال 1403 با شماره های مرکز تماس حاصل فرمایید.

نگین دندان از کجا بخریم؟

اگر قصد انجام کاشت نگین دندان را دارید، یا قصد دارید نگین دندان با بهترین کیفیت تهیه کنید، همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raha
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر
اسم چسب نگین دندان چیه؟

آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید