لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان مدنتیکا

ایمپلنت-مدنتیکا
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت دندان مدنتیکا جزو بهترین و با کیفیت ترین ایمپلنت های دندانی کشور آلمانی است. این برند در بازارهای جهانی از لحاظ کیفیت، ماندگاری و طول عمر به شهرت جهانی رسیده است.

در مرکز ایران ایمپلنت انواع برندهای ایمپلنت دندان وجود دارد که متخصص با توجه شرایط دهان و دندان شخص و همچنین مقدار هزینه کاشت دندانی که فرد می تواند تقبل کند، برند مورد نظر را انتخاب می کند.

اگر شما هم دوست دارید از برندهای آلمانی مانند Medentika را برگزینید، بهتر است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان مدنتیکا

در حدود 25 سال پیش شرکت مدنتیکا فعالیت خود را در زمینه ساخت ایمپلنت دندان آغاز کرد. او محصولات خود را با قیمت مناسب و البته با کیفیت به بازار عرضه کرد.

همین امر

سبب شد این روزها در دسته برندهای معروف و پرطرفدار قرار گیرد. ایمپلنت دندان برای پرکردن جای خالی دندان از دست رفته و یا دندان خراب شده مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که یک دندان آسیب می بیند و یا برای همیشه از بین می رود، راهی جز کاشت دندان و یا ایمپلنت دندان و یا پروتز دندان مصنوعی باقی نمی ماند. هزینه کاشت دندان نسبت به ایمپلنت دندان بیشتر است.

از سوی دیگر

خیلی افراد تمایلی به کاشت ندارند. پروتز دندان مصنوعی هم مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این میان ایمپلنت دندان می تواند بهترین گزینه برای این دسته افراد باشد.

با از دست دادن دندان، شخص نمی تواند همانند روزهای اول صحبت کند و یا حتی غذا بخورد. ایمپلنت دندان مدنتیکا به نحوی ساخته و کاشت می شود که با دندان طبیعی تفاوت آن چنانی نخواهد داشت.

راحتی که فرد با دندان های طبیعی خود دارد با ایمپلنت دندان آلمانی نیز دارد.

مراحل کاشت ایمپلنت مدنتیکا

اگر بخواهیم مراحل کاشت دندان Medentika را به صورت جامع و مفصل توضیح دهیم، باید آن را به چند گام تقسیم کنیم. گام نخست متخصص مرکز ایران ایمپلنت به بررسی دندان و فک می پردازد.

در این مرحله سالم بودن دهان بررسی می شود. در صورتی که عفونت و یا بیماری های لثه تشخیص داده شود، بایستی در ابتدا تمامی این موارد رفع شود.

چنانچه دندان شکسته و یا نصفه وجود داشته باشد، متخصص آن را می کشد. پس از کشیدن دندان، نوبت به بررسی استخوان فک می رسد.

در صورتی که

تراکم استخوان به حد کافی وجود نداشته باشد، بایستی پیوند استخوان انجام شود. انواع پیوند استخوان وجود دارد که بسته به شرایط بیمار پزشک معالج آن را انتخاب می کند. پایه ایمپلنت مدنتیکا بایستی در استخوان فک جای گیرد.

از این رو

داشتن استخوان فک محکم و قوی لازم و ضروری است. در صورتی که شخص پیوند استخوان را انجام دهد باید حدود چند ماه منتظر بماند تا پیوند به خوبی انجام شود.

ایمپلنت-دندان-مدنتیکا

1) قرار دادن ایمپلنت دندان Medentika

پس از طی کردن مراحل بالا نوبت به قرار دادن پایه های ایمپلنت دندان قرار می گیرد. برای اینکار متخصص بایستی با کمک ابزارهای جراحی و تجهیزات مدرن دندانپزشکی، برش کوچکی در لثه ایجاد کند.

پس از اینکه

پایه ایمپلنت مدنتیکا در این شکاف قرار گرفت، دوباره با دقت فراوان این شکاف بخیه زده می شود. روند کاشت ایمپلنت دندان یک پروسه طولانی اما ماندگار است.

در نظر داشته باشید که

ایمپلنت دندان مدنتیکا یک روزه یا فوری هم وجود دارد. برای افرادی که شرایط طی کردن این فرایند طولانی را ندارند می توانند از ایمپلنت فوری یا یک روزه استفاده کنند. اما زمانی که کاشت ایمپلنت معمولی را انتخاب می کنید بایستی تمامی این مراحل را با صبر و حوصله طی کنید.

فرایند استخوان سازی زمانی شروع می شود که ایمپلنت دندان Medentika در دهان قرار می گیرد. در این حالت بافت طبیعی استخوان بدن با ایمپلنت آلمانی مدنتیکا در هم ادغام می شود.

این مرحله

برای هر شخصی یک بازه متفاوتی دارد. بسته به شرایط بیمار می تواند شامل 6 تا 12 هفته باشد. مابین این بازه نیاز است که بیمار چند بار به مرکز ایران ایمپلنت مراجعه کند.

مرحله استخوان سازی که به پایان رسید نوبت به نصب اباتمنت می رسد. اباتمنت به عنوان یک رابط مابین قسمت تاج دندان و ایمپلنت مدنتیکا عمل می کند. در واقع می توان گفت که اباتمنت همانند یک تکیه گاه عمل می کند. پس از نصب این قسمت دوباره نیاز است که بیمار حدود 2 هفته صبر کند که لثه ها التیام پیدا کنند.

2) مرحله نهایی کاشت ایمپلنت دندان مدنتیکا

پس از طی کردن مراحل بالا متخصص تاج موقت را قرار می دهد. زیرا تاج دائمی بعد از حدود 3 الی 9 ماه بعد از پشت سر گذاشتن گام های بالا قرار می گیرد.

پس از آن که

لثه به خوبی التیام یافت و استخوان کافی به وجود آمد، تاج دائمی کار گذاشته می شود. در نظر داشته باشید که ماندگاری و طول عمر ایمپلنت مدنتیکا بستگی به مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان دارد.

در صورتی که

فرد پس از کاشت مراقبت های اولیه و مداوم را به خوبی انجام دهد، می تواند برای سال های طولانی از ایمپلنت دندان Medentika استفاده کند. مزایای ایمپلنت دندان مدنتیکا کمتر از کاشت دندان طبیعی نیست. از این رو بیشتر متخصص ها برندهای آلمانی ایمپلنت دندان را به بیماران خود توصیه می کنند.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر برای ایمپلنت دندان Medentika نیاز به مشاوره تخصصی دارید. همین الان با مشاورین ما تماس بگیرید تا از یک مشاوره عالی لذت ببرید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...