لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان مدرن

آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت دندان مدرن و دیجیتال با ورود خود به دنیای دندانپزشکی حرف جدیدی برای گفتن دارد. خیلی از افراد پس از کشیدن دندان و یا از دست دادن آن، دیگر از ظاهر صورت خود راضی نیستند. ادامه متخصص مرکز ایران ایمپلنت درخصوص ایمپلنت دیجیتال به صورت حرفه ای و کامل توضیحاتی را ارائه می دهد.

هر آنچه که در مورد ایمپلنت دندان مدرن باید بدانید!

یکی از کاربردهای اصلی ایمپلنت دیجیتال استفاده از مدل سازی کامپیوتر به صورت سه بعدی می باشد که به راحتی می تواند شرایط استخوان فک، قرارگیری رشته های عصبی و دیگر موارد را به خوبی بررسی کند.

زمانی که این اطلاعات در دست متخصص مرکز ایران ایمپلنت باشد، می تواند با کمترین شکاف در فک عمل کاشت ایمپلنت را طراحی کند. دلیل استفاده از ایمپلنت دندان مدرن و دیجیتال کم کردن شکاف به هنگام کاشت می باشد. در مقایسه با روش سنتی از درد کمتری برخوردار است.

در حین کاشت ایمپلنت دندان اطلاعات بسیار دقیق درخصوص محل قرارگیری دندان مورد نظر در اختیار دندانپزشک قرار می گیرد. جراح حاذق مرکز ایران ایمپلنت با وجود این اطلاعات کمترین آسیب را به اعصاب اطراف دندن بیمار وارد می کند. این راهنما سبب شده که دقیق ترین و کوچکترین شکاف ممکن بر روی کاشت ایمپلنت دندان ایجاد شود.

کم شدن شکاف در کاشت دندان

مزایای ایمپلنت دندان برای بیمار بر هیچکس پوشیده نیست. اما زمانی این مزایا به حداکثر خود می رسد که تنها با یک شکاف کوچک در فک بیمار قابل ایجاد باشد.

زمانی که شکاف کم باشد از سوی دیگر نیز درد و ناراحتی به حداقل رسیده و همچنین درد و ناراحتی کاهش پیدا می کند. فراموش نکنید در صورتی که شکاف ایجاد شده خیلی کوچک شود دیگر نیاز به بخیه هم پیدا نمی کند. تمام داستان مربوط به بخیه و درد نیست بلکه با وجود شکاف کوچک دیگر اثری از خونریزی آنچنان و تورم بعد از کاشت ایمپلنت وجود ندارد.

کاشت ایمپلنت بدون درد انجام عمل جراحی سنتی را به شدت با کاهش شکاف خیلی کم کرده است. در روش جراحی سنتی کاشت ایمپلنت، متخصص مجبور می شد که تمام لقه را برش دهد تا به استخوان فک برسد. از سوی دیگر می تواند رشته های عصبی را تعیین کند و شرایط استخوان را ارزیابی کند.

ایمپلنت دندان مدرن

کاشت دندان مدرن درد دارد؟

زمانی که بیمار از روش سنتی برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می کند بایستی استخوان را به صورت عمودی و تا عمق زیادی برش دهد. این برش بایستی به حدی باشد که بتوان محل کاشت ایمپلنت دندان را به خوبی مشخص کرد.

بدون شک ایجاد همچین شکافی همراه با درد و ناراحتی برای بیمار می باشد. برای کم کردن این کار بهتر است که متخصص از روش کاشت ایمپلنت دندان مدرن یا ایمپلنت دیجیتال در تهران استفاده کند. با استفاده از این روش و با کمک عکس های سی تی سه بعدی می توان شرایط استخوان و محل قرار گیری رشته های عصبی را به خوبی بررسی کرد.

میزان شکاف ایجاد شده به حدی کوچک می باشد که باعث ایجاد درد و ناراحتی برای بیمار نمی شود. از سوی دیگر نیازی به بخیه زدن دندان وجود ندارد. تمامی این موارد دست به دست هم می دهند که زمان ریکاروی و بهبود برای بیمار کمتر از زمان بوده که متخصص از کاشت ایمپلنت معمولی استفاده می کند. کاهش عفونت و خونریزی یکی دیگر از امتیازاتی بوده که ایمپلنت دندان مدرن یا دیجیتال برای بیمار به همراه دارد.

مزایای ساخت ایمپلنت مدرن

از مهمترین دلایل رغبت مردم به انجام کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال این بوده که بر مبنای دندان هر فرد طراحی می شود. پس از آنکه اثر دندان از بیمار گرفته شد، با کمک کامپیوتر تمام تغییراتی که می تواند به بهبود کاشت ایمپلنت و ظاهر پروتز دندان مصنوعی کمک کند، قابل طراحی می باشد.

نمی توان

تمام امتیازات ایمپلنت دیجیتال را به همین یک مورد اختصاص داد بلکه دندانپزشک می تواند به طور کامل، پروتز دندان مصنوعی را در زمان مورد نیاز بیمار طراحی کند. همین امر باعث شده که از ایمپلنت دندان مدرن و دیجیتال برای موارد پیچیده استفاده کنند و حتی به نتایجی برابر دندان طبیعی برسند.

یکی دیگر از مزایای ایمپلنت دندان آمریکایی این می باشد که ایمپلنت را متخصص حاذق براساس داده های ورودی به کامپیوتر و بر مبنای جای دندان بیمار می سازد. هنگامی که جای دندان مورد نظر از بیمار گرفته می شود، این نتایج به کامپیوتر منتقل شده و در آن مدلهای مختلفی ارزیابی می شود.

مانند اینکه

آیا دندان تکی است یا چندتایی، دندان چگونه در کنار هم در داخل دهان بیمار چیده شود. بعد از آن دندانپزشک می تواند از برنامه های طراحی پروتز دندان مصنوعی پیشرفته درخصوص موارد پیچیده تری که نحوه قرارگیری پایه ایمپلنت در استخوان فک بیمار را طراحی کرد. پس از تکمیل طراحی این فرایند، طراحی پروتز دندانی با استفاده از جای دندان بیمار به آسانی و راحتی قابل انجام است.

علت انتخاب کاشت دندان دیجیتال

بالا بودن موفقیت ایمپنلت دندان دیجیتال نسبت به موفقیت ایمپلنت دندان به صورت سنتی باعث شده است که حدود زیادی از بیماران متقاضی این نوع از کاشت ایمپلنت دندان بدون درد پیوند استخوان باشند.

ایمپلنت دیجیتال حدود 98 درصد تا پایان عمر در فک بیمار باقی خواهد ماند و مشکلی برای بیمار ایجاد نمی کند. برای قسمت پیچ ایمپلنت، متخصص از مواد مخصوصی مانند کلیسم فسفات اسپری شده استفاده می کند که فرایند جوش خوردن استخوان فک را سرعت می بخشد.

نوع طراحی ایمپلنت به حالت مخروطی شکل باعث شده که کاشت ایمپلنت دیجیتال در فک با دقت و ظرافت خاصی کارگذاشته شود و کمترین فشار را بر روی پایه ایمپلنت سوار می کند.

رزرو آنلاین نوبت برای ایمپلنت مدرن

چنانچه قصد انجام ایمپلنت دیجیتال یا مدرن را دارید، شما می‌توانید به شکل آنلاین اقدام به نوبت‌گیری کنید. البته توجه کنید که شما می‌توانید به شکل تلفنی یا حتی حضوری نیز برای انجام این نوع ایمپلنت اقدام کنید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...