لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی

ایمپلنت دندان
آنچه می‌خوانید! ...

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی کدام است؟ از دست دندان حال به هر دلیلی در طول زندگی هر شخصی پیش خواهد آمد.

برای جایگزین کردن دندان روش های زیادی همانند ایمپلنت دندان، دندان مصنوعی و خیلی موارد دیگر امروزه در اختیار افراد قرار میگیرد که بسته به انتخاب خود یکی را برمی گزینند. جهت معرفی مرکز ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی با ما همراه باشید.

کلینیک دندانپزشکی ایران ایمپلنت

دوستان عزیز کلینیک ایران ایمپلنت واقع شده در شهرک غرب تهران، آماده ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی از قبیل: ایمپلنت، لیفت لثه، کامپوزیت، لمینت و … به شما عزیزان است.

این مجموعه دارای سابقه فعالیت بسیار زیادی در شهر تهران است و تمامی امور خود را با کمک دندانپزشکان بسیار ماهر و با تجربه و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات جدید انجام می دهد.

در صورت مراجعه به این مرکز می توانید از رضایتمندی کافی برای انجام امور خود بهره مند شوید.

متخصصان ایران ایمپلنت

مرکز ایمپلنت در بلوار دریا با بهره گیری از متخصصان حرفه ای و کارکشته، متریال ویژه را جای ریشه دندان قرار داده و بروی آن تاجی همانند ریشه دندان را وصل می کند. این کار به نحوی بوده که می توان ایمپلنت تک دندان یا ایمپلنت تمام فک را به صورت جداگانه انجام داد.

برای نتیجه مطلوب کار وجود استخوان کافی برای ایمپلنت دندان یا کاشت واجب می باشد. چنانچه فرد تراکم کافی استخوان نداشته باشد از ویژگی های ایمپلنت دندان محروم خواهد شد. برای جبران آن متخصصان مرکز ایمپلنت در بلوار مدیریت  از پیوند استخوان کمک می گیرند.

بهترین برندهای ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی

جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم خالص و یا آلیاژ تیتانیوم تهیه شده و فرایند ساخت آن بسیار پیچیده می باشد. فراموش نکنید که هر چه کیفیت تیتانیوم ایمپلنت بالاتر و کیفیت ساخت آن بهتر باشد هزینه ایمپلنت دندان نیز بالاتر خواهد رفت.

در سراسر دنیا کشورهای صاحب سبک زیادی همانند:

وجود دارد که ایمپلنت دندان را بعنوان برند معتبر و قیمت بالا می سازند. کشوری مانند کره جنوبی ایمپلنت دندان درجه 2 را کمی اقتصادی تر و ارزان تر می سازد.

اما به طور کلی برندهای ایمپلنت دندان که بعنوان برند درجه اول شناخته شده اند شامل موارد زیر است:

1 ITI Strumann سوئیس
2 Biomet 3i آمریکا
3 Xive آلمان
4 Astra Bioear سوئد
5 Zimmer Bioear آمریکا

6 مرحله کاشت ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت ایران

در این قسمت در مورد این 6 مرحله مهم توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

1 مشاوره اولیه دندانپزشکی (مرحله اول)
2 پیوند استخوان و کشیدن دندان
3 پیوند استخوان و کشیدن دندان
4 جای گذاری ایمپلنت دندان
5 قرار گیری تاج موقت (هیلینگ کپ)
6 قرارگیری اباتمنت در ایمپلنت دندان
7 قرارگیری تاج دائمی در ایمپلنت دندان

انواع تاج دندان در ایمپلنت دندان

2 نوع از مهم ترین آن شامل موارد زیر است:

1) تاج قابل جابجایی :

این نوع به صورت دندان مصنوعی قابل جابجایی بوده که با رنگ سفید و موارد پلاستیکی صورتی رنگ همانند دندان طبیعی ساخته می شود.

این دندان به طور معمول بر روی یک قالب فلزی نصب می شود. تمیز کردن تاج قابل جابجایی برای افراد راحت می باشد زیرا به راحتی می توانید آن را از دهان خارج کنید و بشویید.

2) تاج ثابت برای ایمپلنت دندان :

زمانی که شما تاج ثابت را از مرکز ایمپلنت در بلوار پاکنژاد انتخاب می کنید یعنی یک دندان دائمی و غیر قابل جابجایی را کار گذاشته اید.

تاج ثابت به این شکل بوده که دندان مصنوعی با پیچ به اباتمنت وصل شده یا با کمک چسب به آن چسبانده می شود. نحوه نگهداری از تاج ثابت با تاج قابل جابجایی بسیار متفاوت است.

انجام ایمپلنت پیش از سن 18 سالگی

در صورتی که اشخاص برای ترمیم دندان های خود با استفاده از ایمپلنت اقدام کنند، مشکلاتی برای آنها ممکن است که ایجاد شود.

در بسیاری از مواقع استفاده از ایمپلنت پیش از سن مناسب برای آن باعث می شود که بریج ایمپلنت مانع از رشد اسکلت دندان شود و در نتیجه صورت حالت غیر طبیعی پیدا می کند.

به صورت کلی لازم به ذکر است که

پیش از سن 18 سالگی از ایمپلنت فقط به صورت تک دندان می توان استفاده کرد اما در این صورت نیز باید بعد از 18 سالگی ایمپلنت تعویض شود تا اندازه آن با دندان هایی که در مجاورت دندان مورد نظر قرار دارند، متناسب واقع گردد.

میزان موفقیت ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی

بر اساس تحقیقات انجام شده موفقیت حاصل از ایمپلنت دندان 97 درصد گزارش شده است و تنها در 3 درصد امکان بروز مشکل در خصوص استفاده از ایمپلنت وجود خواهد داشت که در این موارد نیز به جای پیوند خوردن ایمپلنت به استخوان، ایمپلنت ها به بافت لثه ای پیوند می خورند که در این صورت باید ایمپلنت از دندان خارج شود و مجددا ایمپلنت جدیدی باید کاشته شود.

6 شرط لازم برای استفاده از ایمپلنت فوری در بلوار آیت الله کاشانی

برای استفاده از این نوع ایمپلنت باید شرایط ذکر شده در قسمت زیر وجود داشته باشد:

1 وجود داشتن 6 میلی متر عرض استخوان برای دندان های قدامی و فک پایین
2 تراکم استخوانی از نوع تیپ یک و یا دو
3 وجود داشتن 13 میلی متر طول مفید برای استخوان ها
4 گیر اولیه به میزان 13 الی 60 نیوتن
5 عدم وجود براکسیزم

مدت زمان لازم برای جوش خوردن ایمپلنت دندان

به صورت کلی برای جوش خوردن ایمپلنت دندان به مدت زمانی در حدود 3 ماه برای فک پایین و مدت زمان 5 ماه برای فک بالا مورد نیاز است.

این یک قانون کلی است ولی اگر شخص مورد نظر برای فک بالا جراحی لیفت سینوس انجام داده باشد، لازم است که این شخص به مدت یک الی دو ماه بیشتر از مدت زمان ذکر شده در قسمت فوق برای جوش خوردن ایمپلنت فرصت داشته باشد.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص ایمپلنت دندان در بلوار آیت الله کاشانی برای شما عزیزان ذکر کردیم، به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید به انجام دادن ایمپلنت دندان بپردازید، تمامی این موارد را در نظر بگیرید و با یک دندانپزشک با تجربه و ماهر مشورت کنید و سپس در نهایت برای استفاده از ایمپلنت اقدام نمایید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...