لوگو ایران ایمپلنت

هزینه اصلاح طرح لبخند در سال 1403

هزینه اصلاح طرح لبخند
آنچه می‌خوانید! ...

آیا دندانپزشک برای شما اصلاح طرح لبخند را تجویز کرده است؟ هزینه دندانپزشکی در سال 1403 چقدر است؟  آیا کسب اطلاع از هزینه اصلاح طرح لبخند در سال 1403 برای شما مساله مهمی است؟ چه مسائلی روی هزینه اصلاح طرح لبخند در سال 1403 تاثیر می گذارند؟

هموطنان عزیز با مطالعه این مقاله که از سوی همکاران ما در مجموعه ایران ایمپلنت برای شما عزیزان تهیه شده است، می توانید به پاسخ تمامی پرسش های ذکر شده در قسمت فوق و سوالات متداول دیگری در خصوص اصلاح طرح لبخند و هزینه آن دست یابید.

صورت زیبا بسته به دندان های زیبا در ذهن و یاد می ماند. دندان های یک دست و مرتب می تواند لبخند دلچسبی را بر روی صورت نقش ببندد. اما گاهی خلاف این واقعیت اتفاق می افتد و فرد را از خندیدن منصرف می کند. در این زمان تنها راه باقی مانده پرداخت هزینه اصلاح طرح لبخند در سال 1403 می باشد که توسط متخصص های مرکز ایران ایمپلنت قابل انجام است.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند

برای داشتن لبخند زیبا راههای مختلفی وجود دارد که هر کدام هزینه و طول درمان خاص خود را دارد. بسته به شرایط دندان بیمار و هزینه ای که می تواند پرداخت کند، انواع روش های اصلاح طرح لبخند وجود دارد مانند:

1) لمینت سرامیکی

از رایج ترین روش های درمانی برای زیبایی، لمینت دندان است. شاید کمتر کسی باشد که اسم لمینت دندان به گوشش نخورده باشد. لامینیت دندان انواع مختلفی داشته و هر کدام هزینه خاص خود را دارد.

زمانی می توانید از لمینت دندان استفاده کنید که شما دارای دندان های نامرتب بوده و فاصله زیادی بین دندان هایتان وجود دارد. جنس لمنیت از لایه های نازک بوده که برای چسباندن آن بر روی دندان از قالب استفاده می شود. این قالب ها در لابراتوار ساخته شده و در زمان مناسب بر روی دندان کار گذاشته می شود. فراموش نکنید که به هنگام نصب لمینیت دندان گاهی نیاز است که دندان ها تراشیده شود.

هزینه اصلاح طرح لبخند در این حالت بسته به مدت زمانی که دندانپزشک صرف هر دندان می کند، تعیین می شود. بسته به جنس منتخب لمینت دندان و تعداد واحد دندان هزینه لمینت دندان نیز تعیین می شود.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
لمینت سرامیکی 4 الی 10 میلیون
هزینه اصلاح طرح لبخند

2) کامپوزیت دندان جهت اصلاح طرح لبخند

یکی دیگر از راههای پرداخت هزینه اصلاح طرح لبخند، انجام کامپوزیت دندان برای زیباسازی دندان ها و لبخند می باشد. کامپوزیت دندان که از یک ماده سفید رنگ تشکیل شده است برای دندان های قدامی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول قدرت و استحکام کامپوزیت بیشتر از سایر موارد است.

در اکثر موارد از کامپوزیت برای پر کردن دندان های پوسیده، ترمیم اصلاح دندان های لب پر شده، اصلاح طرح لبخند و دیگر موارد استفاده می شود. به طور عادی زمانی که دندان های بیمار مشکل خاصی نداشته باشد، تعداد جلسات اصلاح طرح لبخند بیشتر از یک یا دو جلسه نخواهد بود.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
هزینه کامپوزیت دندان شروع از 2 میلیون و 500

3) بلیچینگ و یا سفید کردن دندان

دیگر روش اصلاح طرح لبخند با هزینه متفاوت، بلیچینگ و یا سفید کردن دندان است. به طور معمول این روش هم در مطب و هم در منزل قابل انجام است.

تغییر رنگ دندان ها در دراز مدت یک امر طبیعی بوده و چاره ای جز پرداخت هزینه بلیچینگ دندان سفید کردن دندان ها در این روش بسته به سلیقه بیمار می باشد. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که این کار را با مشورت و همفکری متخصص مرکز ایران ایمپلنت انجام دهد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
بلیچینگ دندان 1 الی 2 میلیون

4) لیفت لثه

از مهمترین و خاص ترین روش های اصلاح طرح لبخند، لیفت لثه می باشد. بدون شک با لبخند لثه ای آشنایی دارید. زمانی که لثه ها بیشتر از دندان ها به چشم آید، لبخند جذابی در صورت بیمار نقش نمی بندد.

با انجام لیفت لثه برای افزایش طول تاج دندان این مشکل برطرف خواهد شد. قیمت و  هزینه لیفت لثه بسته به شرایط دندان و لثه بیمار متغیر می باشد. چنانچه در زمان اصلاح طرح لبخند نیاز به بخیه باشد بایستی هزینه آن نیز پرداخته شود.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
لیفت لثه 1 الی 8 میلیون

5) ارتودنسی دندان

پروسه طولانی اما تقریبا ماندگار برای اصلاح طرح لبخند، ارتودنسی دندان می باشد. به طور عادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که بیمار یک سال سیم های ارتودنسی را تحمل کند.

هر چند قیمت ارتودنسی بسته به نحوه قرار گیری دندان ها و مدت زمانی که کار گذاشته می شود، تعیین می گردد؛ اما بدانید که طرفداران زیادی را کسب کرده است.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ارتودنسی دندان 10 الی 22 میلیون

6) روکش دندان

هزینه اصلاح طرح لبخند بسته به انتخاب بیمار متفاوت می باشد. زمانی که بیمار جهت احیای دندان های خود از روکش دندان استفاده می کند، با زمانی که از کامپوزیت کمک میگیرد، بسیار متفاوت است.

انواع و مراحل نصب روکش ایمپلنت جهت اصلاح طرح لبخند وجود دارد که هر کدام هزینه و قیمت خاص خود را دارد. انواع روکش دندان وجود دارد که هر کدام هزینه روکش دندان خود را مجزا دارند.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
روکش دندان 5 الی 10 میلیون

7) ایمپلنت دندان جهت اصلاح طرح لبخند

ایمپلنت دندان برای افراد مناسب است که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند. ایمپلنت که از دو بخش پایه و اباتمنت تشکیل شده است، با ظرافت تمام در داخل استخوان کار گذاشته می شود.

به طور عادی جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم بوده و با بدن بیمار سازگاری کامل دارد. هزینه ایمپلنت دندان بنوعی هزینه اصلاح طرح لبخند در سال 1403می باشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت ایمپلنت با لمینت و مقایسه آن ها

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت دندان 7 الی 30 میلیون

آیا کاهش دادن هزینه اصلاح طرح لبخند کار درستی است؟

اما چنین کاری را به شما توصیه نمی کنیم بلکه به شما توصیه می کنیم که تا کمی هزینه بیشتر پرداخت کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید تا اینکه با پرداخت هزینه کمتر، اصلاح طرح لبخند به خوبی برای شما انجام نشود.

خصوصا با توجه به این موضوع که اصلاح طرح لبخند کار بسیار سختی است و دندانپزشک در آن مهارت کافی داشته باشد.

بهترین کلینیک برای اصلاح طرح لبخند در تهران

یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران که می توانید برای اصلاح طرح لبخند به آن مراجعه کنید، کلینیک ایران ایمپلنت است که این مرکز در شهرک غرب که یکی از بهترین مناطق تهران است، واقع شده است و تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما عزیزان انجام می دهد.

ایران ایمپلنت دارای سابقه فعالیت بسیار بالایی است و شهرت خوبی در تهران دارد و تمامی روش های درمانی را با تجهیزات پیشرفته و زیر نظر متخصصین انجام می دهد.

سخن پایانی

تمامی مطالبی که در این مقاله برای شما هموطنان عزیز شرح دادیم، آگاهی شما را در رابطه با این مشکل افزایش می دهد و به شما کمک می کند که بدانید هزینه اصلاح طرح لبخند به چه اموری تعلق می گیرد و بر چه اساسی تعیین می شود. پس برای درمان به کمک این روش کلینیک ایران ایمپلنت را فراموش نکنید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا شاهدلی
5 ماه قبل

ممنون از مقاله خوبتون، من درباره طراحی لبخند توی یه خبر در اقتصاد آفرین هم خونده بودم، خواستم بدونم طراحی لبخند در بارداری ممکنه مشکلی به وجود بیاره؟

آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید