لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت ایده Ihdeh

ایمپلنت-ایده
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت ایده (Ihdeh) که برگرفته از نام دکتر ایده است، در کشور سوئیس ساخته می شود. این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی، نه تنها در کشور ایران بلکه در هر جای دنیا طرفداران خود را دارد.

علاوه بر قیمت و کیفیت

آفرهای ویژه ای که برگزار می کند، این برند سوئیسی را بسیار خوشنام و معروف کرده است.  اگر به دنبال کاشت ایمپلنت دندان با بهترین قیمت و کیفیت هستید، بهتر است یکی از انتخاب های خود را به سمت بهترین ایمپلنت سوئیسی معطوف کنید.

مرکز ایران ایمپلنت نیز در زمینه کاشت ایمپلنت دندان ایده، فعالیت خود را شروع کرده است. برای آشنایی بیشتر با این برند، بهتر است با ما همراه باشید.

ایمپلنت ایده (Ihdeh)

انواع ایمپلنت دندان در سرتاسر دنیا با ساختار و جنس متفاوت وجود دارد. کشور سوئیس در این میان یکی از سردم داران این کشورها می باشد. برند ایمپلنت ایده که به دلیل نام دکتر Ihdeh نام گذاری شده است، جزو بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی محسوب می شود.

ایمپلنت Ihdeh از جنس تیتانیوم یا آلیاژ تیتانیوم ساخته می شود. طول عمر و ماندگاری بسیار زیادی دارد. البته در نظر داشته باشید که این ماندگاری بستگی به کیفیت تیتانیوم مورد استفاده در ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی ایده

برای جایگزینی دندان های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. برای کاشت متخصص مرکز ایران ایمپلنت، لثه را با جراحی شکاف داده و پایه ایمپلنت را در آن می کارد. این پایه با استخوان طبیعی پیوند می خورد. یکی از مزایای استفاده از پایه ها، حمایت از تا دندان است.

اباتمنت یا پایه نگهدارنده، مابین ایمپلنت دندان و تاج قرار می گیرد تا تمامی قطعات را به همدیگر متصل کند. از سوی دیگر نیز اباتمنت ها باعث می شوند که روکش ها به پل های دندانی، پروتزهای متحرک و دندان مصنوعی متصل شوند.

مراحل کاشت ایمپلنت ایده

مراحل کاشت ایمپلنت دندان به صورت تک مرحله ای، دو مرحله ای و یا ایمپلنت فوری قابل انجام است. در حالت عادی برای کاشت ایمپلنت ایده حدود چند ماه زمان لازم است. زیرا پس از کاشت ایمپلنت دندان نیاز است که به استخوان ها فرصت رشد دوباره را بدهیم.

علاوه براین

باید زمان کافی را مدنظر قرار داد تا استخوان به ایمپلنت ایده جوش بخورد و پایه ها از ثبات کافی برای تحمل فشار فک برخوردار شوند. این مدت زمان می تواند 3 الی 6 ماه باشد. پس از اینکه اباتمنت و روکش به هم متصل شوند، شما صاحب دندان شده اید.

در این میان

دقت کردن به چند نکته بسیار حایز اهمیت است. برای نمونه از شرایط کاشت ایمپلنت دندان، وجود تراکم استخوان کافی است. در صورتی که این تراکم به حد نرمال نباشد، فرد بایستی پیوند استخوان را انجام دهد. فرقی ندارد شما ایمپلنت یک روزه یا فوری را انجام می دهید یا ایمپلنت عادی. در هر صورت بایستی تراکم استخوان به حد کافی باشد.

هزینه کاشت ایمپلنت Ihdeh چقدر است؟

هزینه ایمپلنت Ihdeh

قیمت و هزینه کاشت ایمپلنت دندان برای هر فردی متغیر است. همانند هزینه کامپوزیت دندان، هزینه لمینت دندان و یا حتی هزینه روکش دندان قیمت ثابتی در همان ابتدا در نظر گرفته نمی شود. پس از معاینات اولیه و بررسی ها و اینکه شما چه برند و جنسی را انتخاب می کنید هزینه ایمپلنت ایده مشخص خواهد شد.

اما در هر صورت برخی عوامل تعیین کننده قیمت نهایی ایمپلنت دندان هستند مانند:

  1. تعداد ایمپلنت دندان کاشته شده
  2. جنس، روکش و اباتمنت ایمپلنت دندان بسیار اهمیت دارد.
  3. اگر شما کاشت را به صورت تک مرحله ای، دو مرحله ای و یا فوری انجام می دهید، باز هزینه ها تغییر خواهد کرد.
  4. تعداد مراحعه به مطب برای اتمام کاشت ایمپلنت دندان
  5. هزینه مربوط به عکس برداری، آزمایشگاه ها و دیگر موارد
  6. تخصص دندانپزشک
  7. نیاز یا عدم نیاز به پیوند استخوان
  8. بهره بردن از تجهیزات و امکانات مدرن دندانپزشکی

3 مزیت کاشت ایمپلنت دندان ایده

ایمپلنت دندان Ihdeh همانند دیگر برندهای ایمپلنت سوئیسی و یا حتی ایمپلنت های آلمانی و ایمپلنت آمریکایی، دارای مزایای بی شماره است که به آن اشاره می کنیم:

  1. پس از آنکه دندان از دست رفت، نیاز است برای جایگزینی آن اقدام کرد. زیرا در این صورت فرد با تحلیل لثه مواجه شده و راه درمان خاصی ندارد.
  2. با کاشت ایمپلنت دندان شما ظاهر طبیعی خود را دوباره بدست خواهید آورد.
  3. حرف زدن و تکلم برای اشخاصی که دندان را از دست داده اند، بسیار سخت است اما با کاشت ایمپلنت ایده دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.

چرا مرکز ایران ایمپلنت دندان؟

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه‌های درمانی و زیبایی مفتخر است که با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و همینطور با کیفیت‌ترین مواد مصرفی روز دنیا در محیطی آرامش بخش، با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی در خدمت شما عزیزان باشد؛

مرکز ایران ایمپلنت

با به کار گیری علم روز دنیا در انجام عملیات تخصصی دندانپزشکی توسط متخصصین مجرب و در عین حال تنظیم قیمت منصفانه و معقول توانسته است تا در صدر بهترین‌های این حوزه قرار بگیرد که این امر همچنان در حال ادامه می‌باشد.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

پاسخگویی سریع بهترین مشاوره در کمترین زمان این ها تنها بخشی از مزایای مشاوره گرفتن از کلینیک ما است.

پس هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید تا از یک مشاوره عالی بهره مند شوید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید