لوگو ایران ایمپلنت

بهترین نوع ایمپلنت دندان کدام برند است؟

آنچه می‌خوانید! ...

سوالی که ذهن خیلی از بیماران به هنگام مراجعه به مرکز ایمپلنت ایران را درگیر کرده است، این است که بهترین ایمپلنت چیست؟ کدام کشور سازنده بهتر از دیگر کشورها عمل می کنند؟

آلمان، آمریکا، سوییس، کره و یا دیگر کشورها جزو بهترین سازنده های ایمپلنت دندان هستند. البته در نظر داشته باشید که بهترین ایمپلنت دندان به صرف کشور سازنده آن نیست بلکه جنس موارد سازنده و برند و مارک نیز می تواند در انتخاب ایمپلنت بسیار کار ساز باشد.

در صورتی که تمایل دارید کاشت ایمپلنت دیجیتال را انجام دهید بهتر است در ابتدا بهترین ایمپلنت دندان را انتخاب کنید. برای اینکه براحتی تشخیص بهترین ایمپلنت دندان را داشته باشید بهتر است ایمپلنت دندان را در دیگر کشورها بشناسید.

بهترین ایمپلنت کدام است؟ (4 مورد از مشهورترین آن ها)

همانگونه که شرح داده شد برای تشخیص بهترین ایمپلنت کره ای نیاز است چندین معیار داشته باشیم که بتوانیم به درستی انتخاب کنیم.

زمانی که شما از ایمپلنت دندان کره ای استفاده می کنید بدانید انتخاب خوبی را انجام داده اید. برای نمونه برند اوستم که جزو بهترین برندهای ایمپلنت کره ای است تا کنون رضایت خاطر بسیاری از بیماران را جلب کرده است.

به جرات می توان گفت که تنها برند کره ای است که توسط انجمن غذا و داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با بازارهای اروپایی را دارد. از جمله ویژگی هایی که سبب شده است این ایمپلنت محبوبیت زیادی را کسب کند، جراحی ساده و قیمت مناسب آن است که سبب شده است ایمپلنت کرده ای در رتبه بالایی قرار گیرد.

1) ایمپلنت امریکایی

کشور امریکا به عنوان قوی ترین کشورهای تولید کننده قطعات ایمپلنت در عرصه دندانپزشکی فعالیت دارد. استفاده از بهترین متریال به هنگام ساخت ایمپلنت می تواند در تضمین ماندگاری ایمپلنت تاثیرگذار باشد.

تنوع و انعطاف ساخت ایمپلنت دندان به دستان دندانپزشک ماهر و حرفه ای بستگی دارد. البته نبایستی فراموش کرد که ماندگاری و طول عمر ایمپلنت دندان به مهارت دندانپزشک و متخصص ایمپلنت دندان بستگی دارد. در کنار این موارد مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان بی تاثیر نخواهد بود.

بهترین ایمپلنت

اما اگر می خواهید بدانید که

بهترین ایمپلنت چیست در شرایطی که سازنده آن کشور آمریکا باشد، ایمپلنت آمریکایی زیمر را در این اولین نگاه تصور کنید. ایمپلنت امریکایی برای جایگزینی دندان های از دست رفته بسیار موثر و کارساز است. در این نوع کاشت پایه ایمپلنت به نام فیکسچر در درون فک به وسیله جراحی قرار داده می شود و طی یک مدت معین به استخوان فک جوش خورده می شود.

پس از جوشن خوردن دندان ها نیاز است بر روی آن روکش گذاشته شود. این نوع از ایمپلنت های امریکایی دارای کیفیت بالا و گران تر از دیگر انواع ایمپلنت امریکایی هستند.

2) ایمپلنت سوئیسی

از سردرگمی هایی که سبب می شود انتخاب نوع ایمپلنت دندان برای بیمار سخت شود، تنوع زیاد آن است.

تعداد بیشماری از ایمپلنت های اروپایی در سراسر دنیا وجود دارد که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. تشخیص بهترین ایمپلنت دندان کار بسیار راحتی نیست.

ایمپلنت دندان سوئیسی یکی از چند نمونه ایمپلنت های اروپایی است که بعنوان ایمپلنت در میان دندانپزشکان و بیماران شناخته شده است.

برند اشترومن سوئیسی جزو برندهای معروف ایمپلنت سوئیسی است که با سابقه طولانی خود نامی در ذهن ها باقی گذاشته است. شاید در ابتدا قیمت این نوع ایمپلنت نسبت به دیگر انواع گران تر باشد اما ارزش زیادی که دارد گرانی را به مزیت تبدیل کرده است.

3) ایمپلنت آلمانی

یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دندان به کشور آلمان تعلق دارد. این کشور با استفاده از بهترین امکانات توانسته اند که راحتی انجم خدمات ایمپلنت آلمانی را برای نه تنها متخصص ها بلکه بیماران خود فراهم سازند.

4) ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت‌های فرانسوی با کیفیت بالا، طول عمر زیاد (10 تا 20 سال) و ظاهری طبیعی، جایگزینی ایده‌آل برای دندان‌های از دست رفته شما هستند. این ایمپلنت‌ها با عملکردی مشابه دندان طبیعی، به شما کیفیت زندگی و اعتماد به نفس از دست رفته را باز می‌گردانند.

 

5) ایمپلنت چینی

شاید برایتان کمی عجیب باشد اما بدانید که کشور چین در عرصه ایمپلنت دندان تاکنون فعالیت خاصی ندارد. نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر دنبا هنوز به استانداردهای اولیه نرسیده اند. از این رو نمیتوان بهترین ایمپلنت دندان را به چینی ها اختصاص دهیم.

موفقیت ایمپلنت دندان به چیزهایی بستگی دارد؟

شاید جواب یک متخصص حرفه ای به این سوال شما را شوکه کند. از نظر متخصص موفقیت بستگی به کیفیت استخوان، تبحر جراح و تجهیزات پزشکی استفاده شده دارد.

در شرایطی که

کیفیت استخوان خوب باشد نتیجه عمل جراحی نیز بدون شک خوب خواهد بود. در صورتی که استخوان های فرد دچار مشکل است از ایمپلنت های درجه یک سوئیسی، آمریکایی و آلمانی استفاده خواهد شد.

انتخاب بهترین ایمپلنت دندان

بهترین ایمپلنت یک روزه دنیا شامل موارد زیر است:

1 قیمت
2 پشتیبانی و کیفیت شرکت سازنده و خدمات پس از فروش
3 میزان استخوان در دسترس
4 میزان استحکان استخوان و زمان گذاشتن ایمپلنت
5 انجام پیوند استخوان در شرایط خاص
6 برحسب میزان سختی استخوان انواع پیچ دار و بدون پیچ ایمپلنت است.

بهترین ایمپلنت دندان از لحاظ طراحی و دیزاین

انتخاب بهترین ایمپلنت سوئدی به همراه مزایای زیاد اندکی نیاز به تامیل بیشتری دارد. اما نکته بعدی توجه به طراحی و دیزاین منطقه است. نوک تیز، ایمپلنت تیغه ای، … از انتخاب ایمپلنت است.

انتخاب بهترین ایمپلنت دندان
انتخاب بهترین ایمپلنت دندان

پس بهتر است که انتخاب را به دستان جراحان حرفه ای ایمپلنت دندان بسپارید و به هنگام کاشت اجازه دهیم که متخصص بهترین نوع ایمپلنت دندان را انتخاب کند.

قیمت ایمپلنت دندان

به طور معمول نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمامی دندان ها و خدمات دندانپزشکی در نظر گرفت. اما بسته به نوع، مارک، برند و دیگر اقلام ایمپلنت اقساطی و همچنین میزان دندان های خراب شده، انتخاب یهترین نوع ایمپلنت دندان کاری بس راحت تر خواهد بود.

قیمت تقریبی به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ایمپلنت دندان 7 الی 30 میلیون تومان
Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید