لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان اقساطی در تهران

ایمپلنت اقساطی
آنچه می‌خوانید! ...

با ایمپلنت دندان اقساطی در تهران مرکز تخصصی ایران ایمپلنت، بیمار می‌تواند هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کند. این امر باعث می‌شود که افراد بیشتری بتوانند از مزایای ایمپلنت دندان بهره‌مند شوند.

ایران ایمپلنت با استفاده از بهترین مواد و فناوری‌های روز دنیا، ایمپلنت‌های دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند.

در این مقاله به [3 راه] پرداخت ایمپلنت اقساطی اشاره شده است.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که:

  • ایمپلنت دندان به صورت قسطی
  • دندانپزشکی اقساطی تهران

مقاله را بخوانید تا با بهترین مرکز ایمپلنت؟ + روش های پرداخت ویژه آشنا شوید.

شرایط ایمپلنت اقساطی

خوشبختانه همان طور که در قسمت های فوق ذکر شد امکان انجام دادن ایمپلنت به صورت اقساطی در مراکز وجود دارد. در نتیجه اشخاصی که قصد دارند ایمپلنت به صورت اقساطی انجام دهند می توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

لازم به ذکر است که

شرایط ایمپلنت اقساطی در تهران در مراکز مختلف به صورت متفاوت است و هر کلینیک در این خصوص شرایط مخصوص به خود را دارد که در صورت نیاز به ایمپلنت اقساطی در تهران می توانید با کسب اطلاع از شرایط کلینیک های مختلف، مناسب ترین آنها را برای ایمپلنت و ترمیم دندان های خود انتخاب کنید و به آنها مراجعه نمایید.

شرایط ایمپلنت اقساطی

بهترین مرکز ایمپلنت اقساطی در تهران

برای انجام ایمپلنت دندان به صورت قسطی، می‌توانید به یکی از مراکز ایمپلنت دندان که خدمات ایمپلنت اقساطی در تهران را ارائه می‌دهند مراجعه کنید.

یکی از بهترین مراکز ایمپلنت دندان در تهران، ایران ایمپلنت است که شرایط پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان را برای افراد فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان در ایران ایمپلنت، می‌توانید با شماره‌های تماس این مجموعه تماس بگیرید یا به وب‌سایت ایران ایمپلنت مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان اقساطی در تهران

3 راه ایمپلنت دندان قسطی 

شرایطی که برای استفاده از ایمپلنت یک روزه وجود دارد، در کلینیک های مختلف به صورت متفاوت است و این شرایط را می توان به سه گروه تقسیم کرد:

1) پرداخت هزینه در 2 یا 3 قسط

برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، هزینه ایمپلنت دندان را به دو یا سه قسط تقسیم می‌کنند. در این روش، یک قسط در ابتدای کار، یک قسط در انتهای مراحل کاشت ایمپلنت و قسط دیگر پس از قالب گیری و در اواسط کار دریافت می‌شود. این روش به بیمار کمک می‌کند تا فشار کمتری برای پرداخت هزینه داشته باشد.

تعداد اقساط

تعداد اقساط توسط کلینیک دندانپزشکی تعیین می‌شود. برخی از کلینیک‌ها تنها دو یا سه قسط دریافت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر تعداد اقساط بیشتری را برای بیمار در نظر می‌گیرند.

دو نکته مهم:

1) برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساط ایمپلنت دندان، مانند هزینه و قیمت ایمپلنت به روش پانچ با کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود مشورت کنید.

2) قبل از اقدام به ایمپلنت دندان اقساطی، شرایط و ضوابط پرداخت اقساط را به دقت مطالعه کنید.

2) پرداخت هزینه با استفاده از چک

برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی به بیماران این امکان را می‌دهند تا از چک برای پرداخت اقساط ایمپلنت دندان استفاده کنند. در این روش، بیمار باید مبلغ هر قسط را به صورت چک به کلینیک پرداخت کند. کلینیک نیز موظف است تا چک بیمار را در تاریخ ذکر شده نقد کند.

روش دوم

برخی دیگر از کلینیک‌ها از چک تنها به عنوان ضمانت برای پرداخت اقساط ایمپلنت دندان استفاده می‌کنند. در این روش، بیمار باید یک چک به عنوان ضمانت در نزد کلینیک قرار دهد. کلینیک نیز موظف است تا پس از پرداخت کامل هزینه‌های ایمپلنت دندان، چک بیمار را پس دهد.

بیشتر بخوانید: توصیه های قبل از ایمپلنت

2 نکته بسیار مهم

1) قبل از اقدام به پرداخت اقساط ایمپلنت دندان، شرایط پرداخت اقساط را با کلینیک مورد نظر خود بررسی کنید.

2) در صورتی که از چک برای پرداخت اقساط استفاده می‌کنید، حتماً تاریخ سررسید چک را بررسی کنید تا از پرداخت وجه چک در تاریخ مقرر اطمینان حاصل کنید.


هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

3) پرداخت هزینه با استفاده از سفته

برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، امکان پرداخت اقساط ایمپلنت دندان با سفته از جمله ایمپلنت زایو یا ایمپلنت دندان سوئیسی را فراهم می‌کنند. در این روش، بیمار می‌تواند با پرداخت اقساطی به صورت 12 تا 24 ماهه، ایمپلنت دندان انجام دهد. در این شرایط معمولاً درصد کمی به عنوان کارمزد نیز در نظر گرفته می‌شود.

نحوه پرداخت

در این روش، بیمار باید مبلغ هر قسط را به صورت سفته به کلینیک دندانپزشکی پرداخت کند. کلینیک نیز موظف است تا سفته بیمار را در انتهای کار، یعنی زمانی که تمامی هزینه به کلینیک پرداخت شد، به بیمار عودت دهد.

2 مورد از نکات مهم

1) قبل از اقدام به پرداخت اقساط ایمپلنت دندان با سفته، شرایط پرداخت اقساط را با کلینیک مورد نظر خود بررسی کنید.

2) در صورتی که از سفته برای پرداخت اقساط استفاده می‌کنید، حتماً تاریخ سررسید سفته را بررسی کنید تا از پرداخت وجه سفته در تاریخ مقرر اطمینان حاصل کنید.

استفاده از تجهیزات با کیفیت در ایمپلنت اقساطی

دوستان عزیز مراکزی که ایمپلنت دندانی را به صورت قسطی انجام می دهند و یا مراکزی که تمامی خدمات دندانپزشکی را به صورت اقساطی به بیماران ارائه می دهند. نیز از تجهیزات قابل قبول و مناسبی برخوردار هستند

در واقع

اقساطی بودن انجام عملیات مختلف نزد آنها هیچ گونه ارتباطی با تجهیزات و خدمات انها ندارد و در این صورت میتوانید با خیال آسوده از کیفیت ارائه خدمات در مراکزی که به صورت اقساطی امور خود را انجام می دهند، بهره مند گردید.

استفاده از همه نوع ایمپلنت به شکل اقساطی

خوشبختانه پاسخ به این سوال نیز مثبت است و عزیزانی که قصد دارند ایمپلنت دندان قسطی از جمله ایمپلنت بگو آلمان Bego را در مراکز مختلف انجام دهند، می توانند از هر نوع ایمپلنت یعنی ایمپلنت هایی که توسط کشور های مختلف ساخته می شوند و انواع برند های ایمپلنت بر اساس میل و سلیقه خود استفاده کنند.

اما در این خصوص باید پیش از مراجعه به کلینیک و یا دندانپزشکی مورد نظر، از آنها سوال کنند که آیا ایمپلنت مورد نظر را ارائه می دهند و یا خیر.

4 مزیت دندانپزشکی اقساطی با سفته

دندانپزشکی اقساطی یک راه حل مناسب برای افرادی است که به دنبال خدمات دندانپزشکی با کیفیت هستند، اما از نظر مالی توان پرداخت هزینه‌های یکباره را ندارند.

4 مورد از مزیت های دندانپزشکی اقساطی با سفته عبارتند از:

1) دسترسی آسان‌تر

دندانپزشکی اقساطی با سفته امکان دریافت خدمات دندانپزشکی را برای اقشار ضعیف جامعه نیز فراهم می‌کند.

مزیت دندانپزشکی اقساطی با سفته
مزیت دندانپزشکی اقساطی با سفته

2) کاهش بار مالی

پرداخت اقساط ماهیانه به جای پرداخت یکجا، بار مالی روی افراد را کاهش می‌دهد.

3) امکان بهره‌مندی از خدمات کامل

دندانپزشکی اقساطی با سفته به افراد این امکان را می‌دهد تا بتوانند از تمامی خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند و تمامی مشکلات دندانی خود را برطرف کنند.

4) بهبود کیفیت زندگی

دندانپزشکی اقساطی با سفته می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک کند.

کلام پایانی

با توجه به اینکه امکان ایمپلنت قسطی برای تمامی هموطنان عزیز محیا است، تمامی عزیزان می توانند از این امکان برای ایمپلنت کردن دندان های خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که

حتی اشخاصی که مشکل مالی برای پرداخت هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی ندارند نیز می توانند از این شیوه استفاده نمایند و هیچ گونه محدودیتی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
14 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شراره
1 سال قبل

لطفا شرایط ایمپلنت اقساطی و بفرمایید

ساعد هدایت
1 سال قبل

سلام
من میخوام ایمپلنت اقساطی انجام بدم لطفا راهنمایی کنید

پرویز صیادی
1 سال قبل

ایمپلنت قسطی هم انجام میدین؟؟؟

شاهین شرفلو
1 سال قبل

ایمپلنت اقساطی تو تهران کجا انجام میشه؟

نرگس مومو
1 سال قبل

ایمپلنت هایی که قسطی انجام میدین با نقدی ها فرق دارن؟

نگار رستمی
8 ماه قبل

سلام ایا با بیمه هم میتوان ایمپلنت کرد؟

asal
ویرایشگر
پاسخ به  نگار رستمی
8 ماه قبل

سلام،با بیمه ی تکمیلی میتوان

ida esmaiili
8 ماه قبل

سلام من میخواهم به صورت اقساطی انجام بدم راهنماییم میکنید

asal
ویرایشگر
پاسخ به  ida esmaiili
8 ماه قبل

با سلام
بله با مشاورین ما میتونید در تماس باشید تا کامل تر راهنماییتون کنند.

آنچه می‌خوانید! ...