لوگو ایران ایمپلنت

هزینه جراحی سینوس لیفت

هزینه جراحی سینوس لیفت
آنچه می‌خوانید! ...

هزینه جراحی سینوس لیفت در سال 1403 چه قدر است؟ در طی 15 سال اخیر جراحی لیفت سینوس بسیار متداول تر از سالهای قبل شده است.

مزایا و ویژگی های خاص ایمپلنت دندان باعث شده است که بیمار به محض از دست دادن یک یا چند دندان خود به سراغ کاشت ایمپلنت برود. اما زمانی که بیمار به نداشتن استخوان کافی در فک مبتلا باشد، متخصص مرکز ایران ایمپلنت از جراحی لیفت سینوس استفاده می کند. از این رو میخواهیم در این مطلب در مورد هزینه جراحی سینوس لیفت مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تعرفه سینوس لیفت در سال 1403

قیمت این نوع جراحی در مرکز ایران ایمپلنت به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
سینوس لیفت قیمت: 

علت انجام لیفت سینوس چیست؟

عواملی که باعث می شود ضرورت هزینه جراحی لیفت سینوس در سال 1403 قبل از کاشت ایمپلنت را قبول کنید شامل:

زمانی بوده که یک یا چند دندان در فک بالا از بین رفته باشد. در صورتی که دندان هاق عقب یا همان دندان های آسیا از داشتن استخوان کافی برای جراحی ایمپلنت محروم باشد، جراحی لیفت سینوس واجب خواهد شد.

با بروز بیماری های دهان و دندان بخصوص عفونت لثه و بیماری تحلیل لثه دیگر استخوان فک کافی برای کاشت ایمپلنت دندان باقی نخواهد ماند. از سوی دیگر نیز با از دست دندان یک یا چند دندان در دراز مدت، استخوان فک شروع به تحلیل رفتن کرده و ناحیه ای برای جراحی ایمپلنت باقی نخواهد ماند

آماده سازی بیمار پیش از جراحی لیفت سینوس

انجام آزمایش اشعه ایکس یا سی تی اسکن جهت دیدن شرایط جسمی بیمار لازم و ضروری می باشد. استخوانی که برای جراحی سینوس مورد نیاز است در صورتی که بیمار شرایط بدنی خوبی داشته باشد از بدن خود وی گرفته می شود و به آن استخوان اتوژن می گویند.

اما چنانچه

شرایط جسمی بیمار مناسب برای پیوند نباشد از استخوان فرد متوفی استفاده می شود و به آن استخوان آلوژنیک می گویند. راه دیگر استفاده از استخوان گاو بوده که به آن زنوگرفت گفته می شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه جراحی لیفت سینوس در سال 1403 نیز به این خدمات برمی گردد.

بیشتر بخوانید: عوارض سینوس لیفت چگونه است؟

نحوه انجام جراحی سینوس لیفت چگونه است؟

شروع جراحی لیفت سینوس اینگونه می باشد که جراح حاذق و ماهر مرکز ایران ایمپلنت در قسمتی که دندان عقب بیمار از دست رفته باشد، بافت لثه برداشته می شود. پس از بلند کردن بافت، استخوان زیر آن بیرون کشیده شده و یک حفره کوچک در استخوان ایجاد می کند.

در این حالت غشای بین سینوس در طرف دیگر حفره که سینوس را از استخوان فک جدا می کند، برای متخصص دیده خواهد شد.

برای جدا سازی غشا از استخوان متخصص از ابزارهایی استفاده کرده و غشا را به عقب هل می دهد. پس از انجام این مراحل گرانول های ماده گرفت استخوان به جای فضای خالی سینوس قرار می گیرد. هر چند مقدار استخوانی که در هر فرد متفاوت می باشد.

اما به طور معمول از چند میلی متر فراتر نمی رود. پس از جایگذاری استخوان متخصص بافت را سر جای خود می گذارد. تمام این مراحل باید 4 تا 9 ماه قبل از کاشت ایمپلنت انجام شود. در طول این مدت ماده گرفت استخوان با استخوان فک بیمار به طور کامل جوش خواهد خورد.

هزینه جراحی سینوس لیفت

نکات پس از جراحی سینوس لیفت چیست؟

در این قسمت به مهم ترین نکات بعد از این جراحی به گفته جراح سینوس لیفت در تهران اشاره شده است:

1) کنترل خونریزی

خونریزی امری طبیعی بعد از انجام لیفت سینوس می باشد اما برای کنترل آن هر 45 الی 60 دقیقه یکبار گاز را عوض کنید. تا 48 ساعت وجود خونریزی عادی می باشد. برای کنترل خونریزی گاز را مرطوب و لوله ای کرده و آن را در قسمت جراحی شده قرار داده و به آرامی فشار دهید. برای کنترل بیشتر خونریزی از نوشیدن آب با نی امتناع کنید.

2) کنترل ورم

همانند خونریزی، ورم نیز یک امر عادی و طبیعی است. برای جلوگیری از ورم بیشتر بهتر است از کمپرس یخ یا پلاستیک و حتی حوله پر از یخ استفاده کنید. تا 48 ساعت کمپرس یخ مفید است اما چنانچه بعد از 48 ساعت هنوز ورم وجود دارد از کمپرس آب گرم استفاده کنید.

3) رژیم غذایی

نوشیدن مایعات در روزهای نخست جراحی بسیار کارآمد است. زمانی که دهان شما هنوز بی حسی را دارد از خوردن نوشیدنی داغ و حتی مواد غذایی داغ خودداری کنید. جویدن غذای سفت مانند تخمه آفتاب گردان، چیپس، مغزیجات و دیگر مواد سفت خونریزی را دوبرابر خواهد کرد.

4) تغییر رنگ و کبود شدن

برای بیمارانی که پوست حساس دارند، احتمال تغییر رنگ به علت ورم وجود دارد. کبودی که در زیر بافت به وجود می آید به علت پخش شدن خون در زیر بافت است.

5) کنترل درد

سعی کنید برای کنترل درد خود از مصرف داروهای خودسرانه امتناع کنید و تنها داروهای تجویز شده توسط متخصص را مصرف کنید.

بیشتر بخوانید: سینوس لیفت درد دارد؟

کلام پایانی

مطلب ارائه داده شده در خصوص هزینه جراحی سینوس لیفت در سال 1403 توسط مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت و همکاران ما در این مجموعه برای شما عزیزان اماده شده بود.

ایران ایمپلنت که در شهرک غرب تهران واقع شده است یک مجموعه معتبر و با تجربه در زمینه خدمات مختلف دندانپزشکی است که در تمامی زمینه های زیبایی و درمانی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها برای امور مختلف دندانپزشکی است و در صورتی مراجعه به آن برای دریافت خدمات دندانپزشکی نتیجه بسیار مناسبی دریافت خواهید کرد.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید