لوگو ایران ایمپلنت

قیمت ایمپلنت اشترومن

قیمت ایمپلنت Straumann
آنچه می‌خوانید! ...

قیمت ایمپلنت اشترومن چه قدر است؟ چه مسائلی در کاهش و یا افزایش قیمت ایمپلنت Straumann موثر هستند؟ آیا میتوانیم از بیمه درمانی برای کاهش قیمت ایمپلنت Straumann استفاده کنیم؟ ما را در ایران ایمپلنت تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا این مسائل را مورد بررسی قرار دهیم.

در میان برندهای مختلف ایمپلنت دندان که در جهان تولید می شوند، به کار بردن بهترین برندهای ایمپلنت میتواند انتخاب مناسب تری باشد زیرا در این شرایط می توان نتیجه بهتری دریافت کرد و از کیفیت بالای ایمپلنت و زیبایی آن بهره برد.

یکی از کشورهای تولید کننده ایمپلنت در جهان، سوئیس است که از بهترین کشورهای فعال در این حوزه محسوب می شود و قطعات ایمپلنت تولید شده توسط این شرکت شهرت جهانی دارند. ایمپلنت اشترومن از بهترین برندهای این کشور محسوب می شود که به بررسی قیمت آن در این مطلب می پردازیم.

قیمت ایمپلنت Straumann

قیمت ایمپلنت اشترومن در مقایسه با برخی از برندهای دیگر بیشتر است و مبلغ قابل توجهی برای استفاده از آن نیاز است. زیرا ایمپلنت های سوئیسی گران قیمت هستند اما از ایمپلنت های آمریکایی ارزان تر خواهند بود.

اما اگر قصد داشته باشید که از هزینه دقیق آن برای ترمیم دندان خود مطلع گردید، باید گفت که هزینه مورد نیاز برای به کار بردن این برند در خصوص هر متقاضی متفاوت خواهد بود و هر کسی باید هزینه منحصر به فرد خود را بپردازد؛ زیرا فاکتورهایی در هزینه آن موثر هستند و باعث افزایش و یا کاهش هزینه آن می شوند.

از طرف دیگر تورم، گرانی و وضعیت اقتصادی کشور ما باعث می شود که امکان تعیین هزینه این نوع ایمپلنت به صورت دقیق وجود نداشته باشد زیرا گاهی اوقات روزانه قیمت ها بالا می روند.

 

قیمت ایمپلنت Straumann

 

عوامل کاهش و افزایش قیمت ایمپلنت اشترومن

مهم ترین عواملی که میتوان آنها را باعث افزایش و یا کاهش قیمت ایمپلنت straumann در نظر گرفت، از قبیل زیر هستند:

تعداد دندان هایی که دچار آسیب شده اند

اولین و مهمترین فاکتور موثر در هزینه ایمپلنت اشترومن، تعداد دندان هایی است که باید آنها را ترمیم کرد. زیرا هزینه ایمپلنت بر اساس هر یک واحد دندانی محاسبه می شود و هر چه بر تعداد دندان هایی که دچار آسیب شده اند، افزوده گردد، هزینه نیز بیشتر می شود.

بنابراین کسانی که بخواهند چند دندان را ایمپلنت کنند، در مقایسه با کسانی که به ترمیم همه دندان های خود نیاز دارند، به پرداخت هزینه کمتری نیاز خواهند داشت.

وضعیت لثه و فک متقاضیان ایمپلنت

برای به کار بردن ایمپلنت اشترومن و یا سایر برندها باید به وضعیت فک و لثه توجه داشته داشت. زیرا استفاده این روش به داشتن لثه سالم و فکی با تراکم استخوانی کافی نیازمند است.

کسانی که این شرایط را نداشته باشند باید پیش از ایمپلنت به درمان مشکلات فک و لثه خود بپردازند تا موقعیت مناسبی برای استفاده از این روش پیدا کنند.

در نتیجه با انجام این امور به هزینه های درمانی بیمارانی که وضعیت مناسبی از این جهت ندارند، افزوده خواهد شد.

شیوه جراحی ایمپلنت

قیمت ایمپلنت اشترومن از شیوه جراحی ایمپلنت نیز تاثیر می پذیرد زیرا به این منظور از دو روش جراحی سنتی و یا دیجیتالی استفاده می شود. در جراحی سنتی از ابزارهای ساده پزشکی برای جراحی استفاده می شود اما در روش دیجیتالی از نرم افزار های سه بعدی و اسکن های دیجیتالی برای ترمیم دندان با ایمپلنت استفاده می شود که این ابزار ها باعث می شوند تا دقت کار افزایش یابد و نتیجه کلی ایمپلنت بهتر باشد.

از طرف دیگر در این روش میزان درد و خونریزی بیمار کم می شود و از طول دوره نقاهت او کاسته می گردد.

سایز و اندازه دندان های ترمیمی

دندان های انسان اندازه های مختلفی دارد و سایز آنها در تهیه روکش ایمپلنت موثر واقع می شود. به همین دلیل معمولا هزینه ترمیم دندان های آسیاب که در انتهای دهان قرار گرفته اند در مقایسه با دندان های جلویی که کوچک تر هستند، بیشتر می شود و برای به کار بردن روکش ایمپلنت اشترومن برای انها باید هزینه بیشتری در نظر گرفت.

روش اتصال روکش بر روی پایه ایمپلنت

برای اتصال روکش و پایه از دو روش متفاوت استفاده می شود که به کار بردن روش سنتی جراحی در مقایسه با دیجیتالی بیماران را موظف به پرداخت هزینه کمتری می کند زیرا در جراحی دیجیتالی از ابزار های جدیدتری استفاده می شود و بیماران شرایط بهتری دارند.

مهارت پزشک و جراح دندانپزشک

پزشکانی که در زمینه ایمپلنت فعالیت می کنند باید حتما تخصص کافی در این زمینه داشته باشند اما گاهی اوقات این پزشکان از تجربه و مهارت متفاوتی برخوردار هستند و کیفیت کاری آنها با هم یکسان نیست. از این جهت دندانپزشکانی که از مهارت بیشتری برخوردار هستند، دستمزد بالاتری دارند که با این وجود مراجعه به انها باعث افزایش قیمت ایمپلنت اشترومن می شود.

خدمات و شرایط دندانپزشکی ها

همه دندانپزشکی ها وضعیت یکسانی ندارند بلکه خدمات آنها با هم متفاوت است. دندانپزشکی های خصوصی در مقایسه با دولتی از خدمات با کیفیت تری برخوردار هستند و بیماران با مراجعه به انها آرامش بیشتری خواهند داشت.

این مسائل باعث می شوند که قیمت ایمپلنت اشترومن از دندانپزشکی ها، نوع آنها و کیفیت ارائه خدماتشان تاثیر بگیرد.

بیمه خدمات درمانی

کسانی که تحت پوشش بیمه های خدمات درمانی از نوع تکمیلی باشند، در صورتی که نوع و شرکت ارائه دهنده بیمه آنها خدمات ایمپلنت را پوشش دهد، قادر به استفاده از بیمه خود برای کاهش هزینه های ایمپلنت هستند و می توانند اشترومن را با صرف هزینه کمتری مورد استفاده قرار دهند.

در این میان لازم است تا توجه داشته باشید که میزان کاهش هزینه های ایمپلنت با بیمه به سقف بیمه بستگی دارد زیرا هر شرکت بیمه ای سقف مشخصی برای پرداخت هزینه های ایمپلنت خواهد داشت.

کلام پایانی

قیمت ایمپلنت Straumann بر اساس تمامی ذکر شده تعیین می شود و از این جهت نمی توان یک مبلغ کلی برای آن تعیین کرد. با این وجود برای کسب اطلاع از هزینه های خود در رابطه با استفاده از این برند ایمپلنت بهتر است تا به دندانپزشکی ایران ایمپلنت مراجعه کنید و تحت ویزیت پزشکان ما قرار بگیرید تا امکان کسب اطلاع از حدود مخارج خود را داشته باشید.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...