لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت چیست؟ آیا می توان ایملپنت با بیهوشی انجام داد؟ مزایای ایمپلنت با بیهوشی چیست؟

ایمپلنت دندان می تواند به روش معمول و یا به صورت ایمپلنت دندان با لیزر و یا ایمپلنت دندان با بیهوشی انجام شود. هر کدام از این روش ها نیاز به شرایط خاص خود دارد. برای نمونه برای افرادی که سن بالاتری دارند و امکان استفاده از بیهوشی برای آنها وجود ندارد ایمپلنت دندان با لیزر می تواند بیشتر جوابگو باشد.

در این مطلب قصد داریم که در رابطه با ایمپلنت با بیهوشی با شما عزیزان صحبت کنیم و مرکز ارائه دهنده این خدمات را در تهران به شما معرفی نماییم. با این وجود اگر مایل به دریافت این اطلاعات و آشنایی بیشتر با ایمپلنت با بیهوشی هستید، با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتهای آن مطالعه کنید تا بتوانید مطالب مورد نیاز خود را از آن استخراج نمایید.

انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی

برای انجام ایمپلنت فک بالا و پایین روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام بسته به شرایط بیمار و نوع دندان و لیفت لثه قابل انجام است.

اینکه بیمار در شرایط بدنی خوبی باشد یکی از شروط انجام ایمپلنت دندان با مواد بیهوشی می باشد اما برای این مورد نیز راههای زیادی مانند روش های زیر وجود دارد.

1 استفاده از بیهوشی جهت انجام و برآورد هزینه ایمپلنت دندان کامل
2 استفاده از آرامبخش به صورت (استنشاق، دهانی و یا داخل وریدی)

در مورد ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل بیشتر بدانید!!

ترس از خدمات دندانپزشکی باعث می شود که بیشتر بیمارها از رفتن به دندانپزشکی و انجام ایمپلنت دندان منصرف شوند.

اما متخصص ایمپلنت برای این مشکل می تواند از داروهای آرامبخش و در برخی موارد از بیهوشی کامل استفاده کند. متخصص مرکز ایران ایمپلنت با داشتن مهارت و سابقه چند ساله در ابتدا به معاینه دهان و دندان بیمار می پردازند. برای افرادی که شرایط مساعد داشته باشند کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهند.

ایمپلنت دندان با بیهوشی

استفاده از داروهای آرامبخش برای ایمپلنت دندان

برای اینکه بیمار در حین کاشت هیچگونه دردی را حس نکند از داروهای آرامبخش استفاده می شود. از داروهای آرامبخش برای انجام جراحی های دشوارتر و یا حتی ساده تر همانند ایمپلنت دندان کمک گرفته می شود.

با وجود این داروها بیمار دیگر هیچگونه دردی را احساس نکرده و علاوه براین آرامش خاطر خود را بدست می آورند.

شرایط استفاده از داروهای آرامبخش

زمانی که متخصص مرکز ایران ایمپلنت مجبور می باشد از آرامبخش برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده کند، بیمار را به صورت نسبی بیهوش می کنند. یعنی در این حال بیمار تا حدودی دارای هوشیاری نسبی می باشد. در این حالت دیگر نیازی به وجود تجهیزات اتاق عمل وجود ندارد.

در صورتی که شرایط در حالت نرمال باشد و مرکز تخصصی ایران ایمپلنت مجهز باشد دیگر نیازی به اتاق عمل نبوده و در مطب و یا کلینیک قابل انجام است.

ایمپلنت با بیهوشی برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از راههای آسان و بدون درد برای رسیدن به دندان های یکدست و زیبا، کاشت ایمپلنت دندان می باشد. این کار بایستی توسط متخصص ایمپلنت و با کمک تجهیزات مدرن انجام شود.

اما ایمپلنت دندان با بیهوشی برای هر فردی جوابگو و مناسب نمی باشد. ایمپلنت با بیهوشی برای بیمارانی مناسب است که:

1 تحمل درد را ندارند
2 برای بیمارانی که دارای دندان های بسیار حساسی هستند
3 بیمارانی که دارای رفلکس حلقی بسیار حادی هستند
4 برای بیمارانی که دارای استرس و شرایط اضطرابی بدی هستند

5 مزیت کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی که احتمالا نمی دانید!

مزایای ایمپلنت دندان از لحاظ ماندگاری، مقاومت، شباهت به کاشت دندان طبیعی، افزایش قدرت تکلم و جویدن و دیگر موارد برای بیماران محرز و قابل درک است. اما مزایای ایمپلنت دندان با بیهوشی شامل موارد زیر نیز می باشد:

1) آسان بودن

پیش از انجام درمان و خدمات دندانپزشکی، متخصص برای بیمار داروهایی تجویز خواهد کرد. بیهوشی سدیش جزو مواردی بوده که بعنوان یک روش آسان شناخته شده است. برای بیهوشی تنها کافیست که بیمار پیش از درمان یک قرص را مصرف کند. به طور معمول یک ساعت پیش از رسیدن به کلینیک بایستی قرص مصرف شده باشد.

2) تزریق نیاز نیست

ترس از آمپول تنها مختص بچه ها نبوده و افراد بزرگسال هم در برخی موارد ترس از آمپول را دارند. همین امر هم باعث می شود که بیمار از روش بیحسی موضعی یا بیهوشی تزریقی نیز واهمه داشته باشد. ایمپلنت دندان با بیهوشی سبب می شود که بیمار بدون هراس از تزریق درمان را شروع کند

3) فراموشی موقت

دوز بالایی که در بنزدویازپین وجود دارد سبب می شود که بیمار پس از پایان ایمپلنت دندان با بیهوشی چیز خاصی از فرایند را به خاطر نیاورد. این یک مزایا برای بیماران مبتلا به فوبیای دندانپزشکی می باشد. زمانی که بیمار مطمئن شود که وقایع طول درمان را به خاطر نیاورد راحت تر می تواند اقدام به کاشت ایمپلنت دندان  نماید.

4) ایمنی بالا

در نظر داشته باشید که همه داروهای مورد استفاده در سدیش یا فرایند جراحی دارای تاییدیه از وزات بهداشت و سازمان استاندارد می باشد. از این رو عوارض خطرناک دارویی برای بیمار خیلی کمتر رخ خواهد داد.

5) هوشیاری نسبی

شاید با وجود داروهای بیهوشی بیمار احساس کمی گیجی و بیحالی داشته باشد. اما فراموش نکنید که بیمار همچنان بیدار خواهد بود و واکنش های لازم را دارد.

هزینه ایمپلنت دندان با بیهوشی چه قدر است؟

از آنجایی که برای ایمپلنت کردن دندان تحت بیهوشی باید مراحل پیچیده تری انجام شود و به تجهیزات بیشتری نیاز است، هزینه ایمپلنت با بیهوشی در مقایسه با ایمپلنت معمولی گران تر است و اشخاصی که می خواهند این روش را به کار ببرند مسلما باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

قیمت ایمپلنت های معمولی به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ایمپلنت دندان 7 الی 30 میلیون

کلام پایانی

ایمپلنت دندان با بیهوشی مطلبی بود که برای شما عزیزان در ایران ایمپلنت شرح دادیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و از مطالعه آنها استفاده کرده باشید.

در صورتی که قصد دارید ایمپلنت دندان با بیهوشی را در تهران انجام دهید، یکی از بهترین کلینیک ها در این رابطه برای شما عزیزان، کلینیک ایران ایمپلنت خواهد بود.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...