لوگو ایران ایمپلنت

ایمپلنت دندان دی او

ایمپلنت-دی-او
آنچه می‌خوانید! ...

ایمپلنت دندان دی او یا DIO محصول ساخت کشور کره است. انسان در طول زندگی خود با چالش های بزرگی از جمله خراب شدن دندان و یا از بین رفتن دندان مواجه می شود.

در روزگاران قدیم فرد با از دست دادن دندان، یا به طور کل بیخیال دندان می شد و یا از پروتز دندان مصنوعی استفاده می کرد. اما این روزها کاشت دندان یک روش بسیار عالی و کارآمد برای جایگزینی دندان از دست رفته است.

با ما در ایران ایمپلنت همراه بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

ایمپلنت DIO چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای دندانپزشکی، ایمپلنت کره ای با انواع مختلف جزو 5 برند معروفی هستند که در ایران به وفور وجود دارد. ایمپلنت دندان دیو نیز یکی از معروف ترین implant های دندان کره ای است که در این میان طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. کره ای جنوبی با ساخت DIO توانسته است به 60 کشور جهان خدمات دندانپزشکی ارائه دهد.

ایمپلنت دندان دی او از فیکسچرهای UF و UF II استفاده می کند. مشکلاتی که به هنگام نصب فیکسچر پیش می آمد، با وجود UF مرتفع گردید. فیکسچر UF II نیز دارای طراحی پلتفرم سوئیچینگ است.

قسمت Upper threat این دستگاه به نحوی ساخته شده است که جریان خون را به هنگام ساخت استخوان روان و آسان می کند.

بدنه UF II از Taperd و Straight ساخته شده که باعث تضمین استحکام ایمپلنت دیو می گردد. علاوه بر جذابیت طراحی ایمپلنت، در قسمت اپکس که به صورت دایره ای شکل است، قابلیتی وجود دارد که از آسیب رسیدن به بافت نرم جلوگیری می کند.

چرا ایمپلنت دندان دی او؟

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود در انتخاب بهترین ایمپلنت دندان دقت فراوان داشته باشید، روکش ایمپلنت دندان است. موفقیت ایمپلنت دندان پس از کاشت بستگی به روکش ایمپلنت نیز دارد. روکش ایمپلنت دندان دی او به نحوی ساخته شده است کاشت را برای بیمار راحت و آسوده می کند.

ایمپلنت کره ای DIO

از جنسی تهیه می شود که ماندگاری را افزایش می دهد. علاوه بر دیو، ایمپلنت های اوستم، دنتیس و ایمپلنتیوم کره ای نیز این امتیازات را دارند و محبوبیت ایمپلنت های کره ای را دو چندان کرده اند. مرکز ایران ایمپلنت نیز یکی از هزاران مرکز دندانپزشکی در ایران است که در میان انواع ایمپلنت دندان کره ای را نیز عرضه می کنند.

قیمت ایمپلنت دندان دیو چقدر است؟

برای تخمین زدن و اعلام نهایی قیمت ایمپلنت دندان نیاز است که شما ابتدا به مرکز ما مراجعه نمایید. هزینه های پایه ایمپلنت، اباتمنت و قالب گیری از یک سو، احتمال هزینه های پیوند استخوان، رفع بیماری های لثه و یا دیگر موارد نیز وجود دارد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت دندان دی او 13 الی 15 میلیون

مزایای کاشت ایمپلنت DIO

قابلیت ها و ویژگی های بارز کاشت دندان کره ای به طور تقریبی برای بیشتر افراد مشهود شده است. اما در این میان چند مورد و ویژگی دیگر باعث می شود که مزایای دیو نسبت به انواع کاشت دندان بیشتر شود. برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:

1 سازگار با لثه
2 راحتی در صبحت کردن و غذا خوردن
3 بهره بردن از سیستم دیجیتال Dio Navi
4 داشتن نمایندگی در سراسر ایران
5 بالا بودن میزان کیفیت جنس ایمپلنت دندان
6 قیمت مناسب و مقرون به صرفه
7 ماندگاری بالا و طول عمر بیشتر
مزایای کاشت ایمپلنت DIO
مزایای کاشت ایمپلنت DIO

میزان ماندگاری ایمپلنت دندان دیو

شباهت ایمپلنت دندان با کاشت دندان طبیعی بسیار زیاد است. همانند دندان طبیعی برای شخص فایده دارد. ماندگاری آن نیز یکی دیگر از قابلیت ها است که هر فردی را راغب می کند کاشت دندان کره ای را انجام دهد.

اما بهتر است بدانید که

ماندگاری و طول عمر ایمپلنت کره ای DIO بستگی به میزان مراقبت های پس از کاشت و رعایت اصول بهداشتی شخص است.

مراقبت های ایمپلنت دندان کره ای همانند مراقبت از دندان های طبیعی است. در طول روز بایستی اصول بهداشتی و دهان دندان به خوبی رعایت شود. با این کار شما می توانید برای مدت های طولانی از مزایای ایمپلنت کره ای بهره ببرید.

چرا مرکز ایران ایمپلنت

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی در تمامی زمینه‌های درمانی و زیبایی مفتخر است که با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و همینطور با کیفیت‌ترین مواد مصرفی روز دنیا در محیطی آرامش بخش، با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی در خدمت شما عزیزان باشد.

با به کار گیری علم روز دنیا در انجام عملیات تخصصی دندانپزشکی توسط متخصصین مجرب و در عین حال تنظیم قیمت منصفانه و معقول توانسته است تا در صدر بهترین‌های این حوزه قرار بگیرد که این امر همچنان در حال ادامه می‌باشد.

سوالات متداول

  1. 1. آیا استفاده از ایمپلنت‌های DIO باعث افزایش کیفیت زندگی می‌شود؟

بله، استفاده از ایمپلنت‌های DIO می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی افراد داشته باشد. این ایمپلنت‌ها قادرند به شما اعتماد به نفس و راحتی بیشتری در مکالمه، خنده و خوردن بخشیده و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر مثبت قرار دهند.

  • 2. آیا ایمپلنت‌های DIO مناسب برای همه افراد هستند؟

بله، ایمپلنت‌های DIO مناسب برای اکثر افراد هستند، اما در برخی موارد ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشند. پزشکان دندان‌پزشک با بررسی وضعیت دهانی و سلامت عمومی شما می‌توانند به شما راهنمایی کنند که آیا استفاده از ایمپلنت DIO برای شما مناسب است یا خیر.

  • 3. آیا ایمپلنت‌های DIO طول عمر بالای دارند؟

بله، ایمپلنت‌های DIO معمولاً در طولانی مدت پایدار هستند. با رعایت مراقبت‌های لازم و دیدگاه منظم پزشک، ایمپلنت‌های DIO می‌توانند سال‌ها و حتی دهه‌ها در دهان شما باقی بمانند.

  • 4. آیا قیمت ایمپلنت‌های DIO نسبت به دیگر ایمپلنت‌ها متفاوت است؟

بله، قیمت ایمپلنت‌های DIO ممکن است متفاوت باشد. این تفاوت ممکن است به دلیل تکنولوژی‌های مورد استفاده، جنس مصرفی و نحوه ساخت ایمپلنت‌ها باشد.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می‌خوانید! ...
مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید